;
coinex

جزییاتی از مشخصات و تاریخ رونمایی سری ردمی Note 12 منتشر شد

افشاگر معروف اخیرا جزییاتی از مشخصات سری ردمی Note 12 را منتشر کرده است. گفته می‌شود این گوشی‌های میان‌رده در اواسط پاییز رسما رونمایی می‌شوند و در مرحله اول، تنها در بازار چین عرضه خواهند شد.

پاییز سال قبل بود که ردمی از گوشی‌های Redmi Note 11 Pro 5G ،Redmi Note 11 Pro+ 5G و Redmi Note 11 5G در چین رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که پاییز امسال هم باید منتظر رونمایی از سری ردمی نوت 12 باشیم.

دیجیتال چت استیشن معروف به‌تازگی جزییاتی از مشخصات ردمی سری Note 12 را به اشتراک گذاشته که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

اطلاعات فاش شده از سری ردمی Note 12

دیجیتال چت استیشن جزییاتی از مشخصات یک گوشی/سری میان‌رده را فاش کرده؛ اما صراحتا به هیچ اسمی اشاره نکرده است. اما اینطور که از شواهد پیداست، منظور او از این مشخصات،‌ گوشی‌های سری ردمی Note 12 هستند.

جزییاتی از مشخصات و تاریخ رونمایی سری ردمی Note 12 منتشر شد
Redmi Note 11T Pro

این افشاگر مدعی شده که سری نوت 12، تجربه متعادلی را ارائه می‌دهند. نمونه اولیه این دستگاه که او توانسته به آن دسترسی پیدا کند، به یک صفحه نمایش تخت با طراحی پانچ هول مجهز بود که در قسمت بالا و وسط نمایشگر قرار داشت. دیجیتال چت استیشن به اندازه صفحه نمایش اشاره نکرده است؛ اما فاش کرد که از نرخ تازه‌سازی بالایی پشتیبانی می‌کند.

دیجیتال چت استیشن همچنین اعلام کرده که سری ردمی Note 12 در پنل پشتی خود از سه لنز دوربین بهره می‌برد و دوربین اصلی آن، 50 مگاپیکسلی خواهد بود. او گفته است که هیچ تغییری در چینش لنزها وجود ندارد و این نشان می‌دهد که لنزها یا تنظیمات دوربین ممکن است تفاوت زیادی با نسل قبلی خود نداشته باشند. این افشاگر در آخر اضافه کرد که ماژول دوربین از فلاش LED افقی برخوردار خواهد شد. متأسفانه اطلاعات بیشتری از مشخصات کلیدی این گوشی فاش نشده است.

ردمی اخیرا گوشی‌های هوشمند Redmi Note 11T Pro+ ،Note 11T Pro و Note 11 SE را در چین عرضه کرده است، بنابراین، بعید است که سری Redmi Note 12 در آینده نزدیک عرضه شود. از این رو، به نظر می‌رسد اواسط پاییز می‌تواند زمان ایده‌آلی برای عرضه سری نوت 12 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جزییات فاش شده از سری ردمی Note 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر