;
coinex

شلیک مامور گشت ارشاد به رضا مرادخانی بوکسور در پارک پردیسان [+فیلم]

فیلمی از شلیک مامور گشت ارشاد به  رضا مرادخانی (بوکسور ملی‌پوش کشورمان) در پارک پردیسان تهران پخش شد که جنجال به پا کرده است. با این خبر همراه ما باشید تا ماجرای شلیک مامور گشت ارشاد به رضا مرادخانی بوکسور را بخوانیم.

نزاغ و درگیری بین مرادخانی، بوکسر کشورمان و گشت ارشاد رخ داده است که در این درگیری، مرادخانی تیر می‌خورد و راهی بیمارستان می‌‌شود. در این خبر با جزییات کامل از درگیری بوکسور ملی‌پوش و گشت ارشاد، در یکی از پارک‌های تهران بزرگ (پارک پردیسان) آشنا می‌شویم و ماجرا را از زبان همسر مرادخانی می‌خوانیم.

شلیک مامور گشت ارشاد به رضا مرادخانی

همسر مراد خوانی در رابطه با این موضوع می‌گوید، هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، با همسر و فرزندم در پارک پردیسان تهران در حال پیاده‌روی بودیم که گشت ارشاد سد راهمان شد. او ادامه داد که یکی از زنان مامور حاضر در خودروی گشت، از او کدملی خواست تا  استعلام کند و ببیند مشکل اخلاقی دارد یا خیر! او در جواب می‌پرسد، منظور چه مشکلی است؟ مامور پاسخ می‌دهد، این هم مشخص می‌شود. او در جواب مامور گفته است، بنده همسر بوکسور ملی‌پوش هستم و به راحتی با سرچ نام شوهرم متوجه هویت ما خواهید شد.

شلیک مامور گشت ارشاد به رضا مرادخانی

جر و بحثی بین مامور و همسر بوکسور شکل می‌گیرد که مرادخانی به محض این که متوجه ماجرا می‌شود، درحالی که درحال خرید از مغازه‌ای بود، خود را به آن‌ها می‌رساند و می‌پرسد، قضیه چیست؟ مامور به او می‌گوید شما دخالت نکنید، صحبت ما با همسرتان است؛ رضا با تعجب می‌گوید، وقتی می‌گویید همسرم، پس به من هم ارتباط دارد.

بالاخره بحث بالا می‌گیرد و یکی از ماموران به صورت مرادخانی اسپری فلفل می‌زند و وی درحالی که جایی را نمی‌بیند، نقش بر زمین می‌شود و در همین حال، مامور گشت ‌ارشاد ابتدا تیر هوایی می‌زند و سپس دو تیر به پا و کمر مرادخانی شلیک می‌کند. همسرش می‌گوید با دیدن این وضع، خودم را روی رضا انداختم تا بدنش مورد اصابت گلوله قرار نگیرد. مردم دورمان جمع شده بودند و به آمبولانس خبر دادند و ما به بیمارستان منتقل  شدیم. آن جا بازرسان نیروی انتظامی پس از صحبت با ما و اطلاع از شرح ماجرا، اعلام کردند که پشت ما هستند.

همسر بوکسر ملی ادامه می‌دهد، یک ماه که گذشت، متوجه شدیم ماموران گشت ارشاد، قضیه را طور دیگری در گزارش خود آورده‌اند و عنوان کرده‌اند که من کاملا بی‌حجاب در پارک پیاده‌روی می‌کرده‌ام و همسرم اسپری فلفل را از ماموران گرفته و به آنان هجوم آورده‌ است. با این گزارش نه تنها حق نادیده گرفته شده است، بلکه ما متهم این پرونده شده‌ایم!

ما برای ادعای خود و اظهاراتی که بیان کردیم، شاهد داریم و 7 نفر خانم از محل حادثه به کلانتری آن محل مراجعه کرده و شکایت ثبت کرده‌اند که کدملی و اطلاعاتشان موجود است؛ دو نفر نیز از بین آن‌ها به پزشک قانونی رفته‌اند.

از همسر رضا سوال شده که ارتباطی با این شاهدها دارید؟ وی در پاسخ گفته، شماره آن‌ها را دارم ولی همان دو نفر که با نامه کلانتری به پزشک قانونی نیز رفته‌اند، عنوان کرده‌اند که همسرشان اجازه ادامه پیگیری را به آن‌ها نمی‌دهد و نمی‌خواهند در این پرونده ما را همراهی کنند و از فکر مردم و حرف‌های پشت سرشان می‌ترسند؛ در واقع این دو نفر به ما کمک نخواهند کرد.

شلیک مامور گشت ارشاد به رضا مرادخانی

مرادخانی می‌گوید، چند نفر بعد از انتقال من به بیمارستان،‌ به کلانتری مرزداران شکایت برده‌اند که نام و کدملی آن‌ها را داریم. سوال شد: آیا با این ماجرا حرفه و فعالیت شما نیز آسیب خواهد دید؟

پاسخ داد: بله قطعا! چرا که من مربی‌ام و درآمدم از این راه است. حالا با این وضع، یک سال قادر به ورزش نیستم. هرجا که بروم باید با کمربند باشم. هرگز نمی‌توانم در رینگ بوکس بروم، خواهان مجازات شدید برای بانیان این اتفاق هستم.

مرادخانی در پاسخ به این که آیا درخواست غرامت نموده است یا خیر؟ گفت بله، چون ضرر بزرگی را متحمل شده‌ایم. من فقط می‌خواهم عدالت را درست اجرا کنند و حق‌مان را بدهند. گزارش دروغین خود را پس بگیرند و واقعیت را بازگو کنند؛ همان واقعیتی که خود و شاهدهایمان به وضوح گفته‌ایم.

بوکسور ملی‌پوش کشورمان مدعی شده است، ماموری که به من شلیک کرد، حدودا 22-23 ساله بود و وقتی چشمان من را موقتا با اسپری از دید محروم کرد، در همان حین، پس از یک شلیک هوایی، مستقیم به من شلیک کرده‌ است. مرادخانی تحت اصابت 4 گلوله به پاها و شکم خود قرار گرفته است.

وی در کارنامه خود چندین قهرمانی بوکس را دارد و همچنین مدتی نیز عضو تیم فنرباغچه ترکیه نیز بوده‌ است.

زوج جوان که در ابتدا نمی‌خواستند در مقابل رسانه‌ها به شرح واقعه بپردازند، وقتی متوجه شدند ادعاهایی خلاف گزارش بیان شده توسط آن‌ها مطرح شده است، ماجرا را کامل شرح دادند.

گویا ماموران ارشاد فیلم حادثه را از گوشی افراد حاضر پاک کرده‌اند؛ اما همان‌روز افرادی به کلانتری محل (مرزداران تهران) مراجعه و شکایت ثبت نموده‌اند که در روز دادگاه در مقام شاهد، حاضر خواهند شد. در ادامه ویدیوی منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شلیک مامور گشت ارشاد به رضا مرادخانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر