;
coinex

بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی کیست؟

بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی ، آبان عسکری است که یکی از نقش‌های اصلی سریال را بر عهده دارد. در این خبر، با نقش عسکری بیشتر آشنا خواهیم شد.

سریال محبوب یاغی، داستان زندگی پسر جوانی را بازگو می‌کند که در جنوب شهر تهران زندگی می‌کند و اکنون خواستار یک زندگی آرام و عاشقانه است. اما دچار موانعی در این راه می‌شود. آبان عسکری به عنوان نقش اصلی (خواهر ناتنی پسر جوان) در این سریال حضور دارد.

آبان عسکری در سریال یاغی نقش «عاطی» را بر عهده دارد. عاطی، خواهر ناتنی جاوید است و برای راحتی و خوشحالی برادرش، دست به هر کاری می‌زند و حتی به خاطر او، عشقش را هم نادیده می‌گیرد.

بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی

آبان عسکری در ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ متولد شده است. عسکری با «محمد کارت»، یکی از کارگردانان جوان و فیلمنامه نویس ازدواج کرده است. وی مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشته و تجربه نویسندگی هم دارد. او مدت‌هاست در تهران به عنوان بازیگر و تهیه کننده سینما و تئاتر شناخته می‌شود.

بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی کیست؟

 

آبان عسکری در تئاتر نمایش‌هایی مثل مترسک، خاطره‌ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود و فیروزه نقش آفرینی کرده است. در مورد فعالیت‌های عسکری در سینما می‌توان به فیلم سینمایی مات، سوفی و دیوانه و لاوراتوار اشاره کرد.

در فهرست بازی‌های این بازیگر در بخش تلویزیون، فیلم‌های هشت و نیم دقیقه، پرستاران و حوالی پاییز در تلویزیون وجود دارد. علاوه بر بازیگری، او کار نویسندگی را هم به خوبی انجام می‌دهد. در کارنامه هنری‌اش، نویسندگی فیلم بچه خور را ثبت کرده که محمد کارت (همسرش)، کارگردانی آن را بر عهده گرفته بود. او و همسرش، چند آثار دیگر را به عنوان نویسندگی و تهیه کنندگی به ثبت رسانده‌اند.

مختصری از سریال یاغی

شروع فعالیت آبان عسکری از سال ۱۳۷۹ بود. او توانسته جوایز بسیار معتبری را در جشنواره‌های متفاوت با حضور موفق در چند فیلم سینمایی و بازیگری چند فیلم کوتاه از آن خود کند.

سریال یاغی برگرفته از کتاب رمان سالتو به نوشته مهدی افروز است. این رمان زندگی پسر نوجوانی به نام سیاوش را روایت می‌کند که محل زندگی او در جنوب شهر تهران قرار دارد. سیاوش استعداد و علاقه زیادی در کشتی دارد. به طوری که تمام مسابقات محلی پیروز میدان می‌شود. در یکی از این روزها که او مشغول کشتی گرفتن بود، دو مرد غریبه او را می‌بینند و از او یک قهرمان جهانی می‌سازند.

سریال یاغی، اولین پروژه نمایش خانگی محمد کارت است. محمد کارت در اولین قدم پارسا پیروزفر و الناز طباطبایی را به عنوان بازیگران این سریال انتخاب کرد. این دو بازیگر سال‌هاست که در هیچ سریالی نقش آفرینی نمی‌کنند، اما قرار است بعد از این همه مدت، در سریال یاغی حضور داشته باشند.

فیلمنامه سریال یاغی توسط حسین دوماری، پدرام پورامیری و محمد کارت از یک سال پیش نوشته و آماده شده است. این سه نفر، فیلمنامه فیلم شنای پروانه را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند. فیلم شنای پروانه هم مانند یاغی، زندگی در جنوب شهر تهران را به تصویر کشیده بود.  فیلمبرداری سریال یاغی نیز از محلات جنوبی تهران انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر