;
coinex

پیتر شیف: بیت کوین به 20 هزار دلار و اتریوم به 1000 دلار خواهد رسید!

پیتر شیف، یکی از معروف‌ترین منتقدان کریپتوکارنسی، اهداف قیمتی بیت کوین و اتریوم را مشخص کرد. او کف 20 هزار دلار را برای بیت کوین پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی اخیر Schiff بر اساس ریزش سنگین بازارهای رمزارزها منتشر شده است. در ریزش اخیر، قیمت بیت کوین به زیر سطح 25000 دلار سقوط کرد. BTC از محدوده رنج تصمیم‌گیری که از ابتدای ماه می تشکیل شده بود، خارج شد.

پیش‌بینی‌های پیتر شیف از آینده بازار رمزارزها

سقوط قیمتی اخیر بازار کریپتوکارنسی تحت تأثیر اخبار غیرمنتظره تورم آمریکا قرار گرفت. از آنجایی که بیت کوین و سایر رمزارزها رفتاری مشابه با دارایی‌های ریسکی از خود نشان می‌دهند، اعضای فعال در بازار چاره‌ای جز انتقال سرمایه‌های خود به مکان‌های امن‌تر ندارند.

بیت کوین و اتریوم - پیتر شیف: بیت کوین به 20 هزار دلار و اتریوم به 1000 دلار خواهد رسید!

دارایی‌های تورمی نظیر طلا با افزایش 2.5 درصدی مسیری مخالف با بازارهای مالی طی کردند. این میزان رشد با توجه به ریزش 1 درصدی اخیر طلا قابل‌ توجه است.

بیت کوین و به طور کلی بازار رمزارزها همچنان در حال نزول قیمتی هستند. به عنوان مثال اتریوم با مشکلات حاصل از ریزش 11 درصدی خود دست و پنجه نرم می‌کند. جداشدن جفت ارزهای stETH و ETH در Celcius احتمال بروز مشکل در بازار وام‌دهی و استقراض و سقوط اتریوم به کمتر از 1150 را تشدید می‌کند.

طلای دیجیتال پیشتاز بازار کریپتوکارنسی‌ها شد

طلای دیجیتال یا همان crypto gold، توسط شرکت Paxos Global توسعه‌ یافته است. پشتوانه این رمزارز، طلای CFD انگلستان است. تفاوت میان قیمت طلای CFD و طلای دیجیتال بر اساس افزایش میل معامله‌گران ارز دیجیتال به فروش دارایی‌هایشان ایجاد می‌شود.

معامله‌گران قصد دارند از سرمایه‌های خود در برابر تورم محافظت کنند و این کار را از طریق فروش دارایی‌های دیجیتال خود انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش‌بینی‌ پیتر شیف درباره کف قیمتی بیت کوین و اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر