;
coinex

ادوبی نسخه وب فتوشاپ را به‌صورت رایگان عرضه می‌کند

شرکت ادوبی (Adobe) قصد دارد نسخه رایگان فتوشاپ را برای مرورگرهای وب به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی کند. این شرکت، طرح پروژه فتوشاپ وب را از کشور کانادا آغاز خواهد کرد.

ادوبی در حال حاضر در حال آزمایش نسخه جدید رایگان Photoshop برای کاربران کانادایی خود است. به مرور زمان و با موفقیت‌آمیز بودن پروژه، نسخه رایگان فتوشاپ وب در اختیار کاربران بیشتری در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر هر شخصی که در کانادا یک حساب Adobe بسازد، به نسخه رایگان و تحت وب فتوشاپ دسترسی خواهد داشت. خبرگزاری Engadget برای مطلع شدن از زمان انتشار این نرم افزار با شرکت ادوبی تماس گرفته است.

عرضه نسخه رایگان فتوشاپ تحت وب

فتوشاپ از گذشته تاکنون به عنوان نرم‌افزار مرجع و استاندارد ادیت عکس در دنیا شناخته شده است. یکی از محدودیت‌هایی که بسیاری از کاربران Photoshop با آن روبرو هستند، هزینه اشتراک بالای این نرم‌افزار است. بسیاری از رقبای فتوشاپ نظیر Pixlr ،Canva و Photopea با ارائه نسخه‌های کاملا رایگان محبوبیت ویژه‌ای میان کاربران به دست آورده‌اند.

شرکت ادوبی (Adobe) قصد دارد نسخه رایگان فتوشاپ را برای مرورگرهای وب به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی کند. این شرکت، طرح پروژه فتوشاپ وب را از کشور کانادا آغاز خواهد کرد.

به گزارش The Verge، شرکت ادوبی در نسخه رایگان فتوشاپ وب خود ابزارهای اصلی و پایه فوتوشاپ را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. ادوبی امیدوار است با این کار برخی از کاربران نسخه رایگان به مشترکین پولی تبدیل شوند. این شرکت در آینده امکاناتی به نسخه رایگان فتوشاپ اضافه کرده و در ازای آن هزینه اشتراک دریافت می‌کند.

Adobe در پاییز سال گذشته نیز نسخه تحت وب Photoshop و illustrator را راه‌اندازی کرده بود، اما آن نسخه تنها ویژگی‌هایی نظیر ادیت پایه و به اشتراک گذاری نظرات را شامل می‌شد. نسخه جدید فتوشاپ وب به طرز قابل توجهی امکانات فعلی را بهبود بخشیده و به کاربران اجازه می‌دهد تا پروژه‌های جدید را آغاز کنند، به ابزارهای پیشرفته ویرایش دسترسی داشته باشند و توانایی رنگ‌ آمیزی نامحدود پروژه‌های خود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه نسخه رایگان فتوشاپ وب توسط شرکت Adobe چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر