;
coinex

سارا همتی کیست؟ بازیگری که با سرطان می‌جنگد‌ [+فیلم]

سارا همتی کیست؟ بازیگری که با سرطان می‌جنگد‌ اخیرا در ویدیویی جدید در اکران این فیلم دیده می‌شود. او با روحیه بالایی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند.

سارا همتی بازیگر مبتلا به سرطان که در سریال وضعیت سفید نیز ایفای نقش کرده بود در مراسم اکران فیلم بی صدا حلزون در کنار هانیه توسلی و محسن کیایی حاضر شد. سارا همتی، بازیگر سریال وضعیت پیشتر در صفحه اینستاگرام اش تایید کرد که به بیماری سرطان مبتلا شده است. اما تاکید کرد که در حال مبارزه با این بیماری استو در برابرش تسلیم نمی‌شود.

سارا همتی کیست؟ بازیگری که با سرطان می‌جنگد‌ [+فیلم]

ه روز قبل بود که مراسم اکران فیلم بی صدا حلزون با حضور هانیه توسلی و محسن کیایی برگزار شد. مراسمی که سارا همتی، بازیگر سریال وضعیت سفید به عنوان مهمان و با چهره‌ای نگران کننده در آن حضور پیدا کرد. اما حضور متفاوت او باعث شد که ویدیوی او در این مراسم دست به دست می‌شود و با سوال‌های پرتکرار مردم روبرو شده است.

سارا همتی بازیگر ایرانی متولد آبان سال ۱۳۶۰ در تهران، دارای مدرک لیسانس رشته مهندسی معماری و طراحی و نوسازی بافت های فرسوده است که با بازی در سریال وضعیت سفید در نقش “مینا” به شهرت رسید. خانم همتی از کودکی وارد عرصه بازیگری شده و برای نخستین بار در سن ۵ سالگی با حضور در تئاتر پا به عرصه هنر و بازیگری گذاشت. بیشترین همکاری ایشان با فرزانه کابلی بازیگر سرشناس ایرانی و مدرس بازیگری است و از او به عنوان استادش یاد میکند.

در این ویدیو سارا همتی با چهره‌ای بیمار گونه دیده می‌شود. مو‌های سر، پلک و ابروهایش ریخته است. نسبت به گذشته لاغرتر به نظر می‌رسد، اما در مجموع روحیه خود را حفظ کرده و به شکلی عکس العمل نشان می‌دهد که این تغییرات تازه خیلی به چشم نیاید.

این ویدیو را در زیر تماشا کنید:

.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر