;
coinex

بهترین بازی های آیفون 2022 ؛ لیست 17 بازی برتر iOS جدید

سالانه بازی‌های جدید زیادی در بازار عرضه می‌شوند. اگر شما هم به بازی‌های گوشی موبایل علاقه دارید، با بهترین بازی های آیفون 2022 همراه ما باشید.  

بهترین بازی های آیفون 2022 شامل موارد زیادی می‌شود که ما امروز در این نوشتار از تکراتو، قصد بررسی آن را داریم. همان طور که می‌دانید، بازی‌‌های زیادی برای گوشی موبایل و لپ‌تاپ وجود دارد که روزانه افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شما هم به بازی‌های موبایل علاقه دارید، به این نوشتار توجه بفرمایید. در این مطلب، شماری از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های گوشی موبایل برای آیفون را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

همان طور که می‌دانید برنامه‌هایی که برای گوشی‌های آیفون وجود دارد با گوشی‌های اندرویدی متفاوت است. به همین دلیل هم اگر شما گوشی آیفون دارید، ممکن است برای یافتن یک بازی خوب با مشکلاتی مواجه شوید.

پس اگر گوشی آیفون دارید و به دنبال بازی‌های جذابی برای خود هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید. این اطلاعات می‌تواند کمک زیادی برای یافتن بهترین بازی به شما کند. این لیست مجموعه‌ای از بازی‌های استراتژی، اکشن، ماجراجویی و حتی داستان محور برای سلایق مختلف ارائه می‌‌دهد.

بهترین بازی های آیفون 2022

اما بهترین بازی های آیفون 2022 کدام‌اند؟ فرقی نمی‌کند که شما گوشی آیفون خود را به‌تازگی خریداری کرده باشید و یا از قدیم از این برند استفاده می‌کنید. این احتمال وجود دارد که همیشه به دنبال یک بازی خوب برای گوشی آیفون خود باشید. این مطلب به سؤال شما پاسخ خوبی می‌دهد. زیرا ما بر اساس تجربه خود، بهترین بازی های iOS در سال 2022 را در یک لیست آورده‌ایم.

بهترین بازی های آیفون 2022

همان طور که پیش از این هم گفتیم، شما می‌توانید ژانرهای متفاوتی از بازی را مشاهده کنید. مطمئناً از بازی‌های موجود در این لیست لذت خواهید برد. پس اگر به بازی‌های استراتژیک علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به لیست بهترین بازی‌های استراتژیک کامپیوتر ۲۰۲۲ آفلاین و آنلاین بیاندازید. از سوی دیگر، ممکن است به بازی‌های علمی تخیلی علاقه داشته باشید. بدین ترتیب، فهرست بهترین بازی‌های علمی تخیلی ۲۰۲۲ می‌تواند به شما کمک کند.

درحالی‌که بازی‌های کامپیوتری طرفداران زیادی دارند، افراد بسیاری به بازی‌های موبایل علاقه نشان می‌دهند. به همین منظور هم می‌توانید سری به لیست بهترین بازی‌های موبایلی ارز دیجیتال برای اندروید و iOS بزنید. اگر هم به بازی‌های زامبی علاقه دارید، بهترین بازی‌های زامبی برای اندروید و آیفون را مشاهده کنید.

در لیست بهترین بازی های آیفون 2022 که ما اینجا ارائه کردیم، ترکیبی از نسخه‌های پریمیوم و بازی‌های رایگان را مشاهده می‌کنید. به همین دلیل هم شما می‌توانید با هر بودجه‌ای از این بازی‌ها استفاده کنید. پس برای کسب اطلاعات درباره این بازی‌ها و شروع آن، به ادامه بحث توجه فرمایید.

Raid: Shadow Legends

بهترین بازی های آیفون 2022

اگر به بازی‌های موبایلی علاقه دارید، پس احتمالاً نام Raid: Shadow Legends را شنیده‌اید. این گزینه یکی از جدیدترین بازی های آیفون به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید هم به‌صورت انفرادی و هم به‌صورت گروهی و با دوستان خود، در این بازی به نبرد بپردازید. مهم‌ترین سبکی که در این بازی مشاهده می‌کنید، سبک نقش‌آفرینی است. در این بازی جذاب، شما می‌توانید تنوع بسیار زیادی مشاهده کنید و به همین دلیل هم باید بدانید که Raid: Shadow Legends تا حد زیادی اعتیادآور است.

این بازی دارای وقایع داستان‌های متفاوتی بوده که مهم‌ترین آن‌ها، ماجرای یک گروه چهارنفره است که برای به دست آوردن یک الماس ویژه، به نبرد و مبارزه می‌پردازند. در این نبرد، آن‌ها با یک اژدهای ترسناک روبه‌رو می‌شوند که قدرت بسیار زیادی دارد. در این میان، یک فرشته به نام آربیتر به شما کمک می‌کند که با به‌وجودآوردن یک مبارز افسانه‌ای، تیم جدیدی ایجاد کرده و به الماس خود دست پیدا کنید. با قابلیت‌های زیادی که این بازی ارائه می‌کند، به یکی از بهترین بازی های آیفون 2022 تبدیل شده است.

Genshin Impact

بهترین بازی های آیفون 2022

Genshin Impact یکی از جدیدترین بازی های آیفون به شمار می‌رود که به‌تازگی در بازار عرضه شده است. با این‌که این بازی یکی از تازه‌واردان به شمار می‌رود، بسیاری از افراد گمان می‌کردند که نمی‌توانند توجه مردم را به خود جلب کند. این در حالی است که Genshin Impact با قابلیت‌های زیادی که ارائه می‌دهد، توجه اغلب گیمرها را به سمت خود جلب کرده است.

این بازی برای پلتفرم‌های متفاوتی از جمله گوشی موبایل ،PC و پلی استیشن ۴ عرضه شد و شما این امکان را دارید که به‌صورت رایگان از آن استفاده کنید. این بازی تا حد زیادی شبیه به انیمه‌های ژاپنی است و علاوه بر داستان حماسی و جذاب ، تجربه‌ای متفاوت از یک بازی نقش‌آفرینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای مطالعه بیشتر:

بهترین بازی‌های PS5 در سال ۲۰۲۲

Elvenar

بهترین بازی های آیفون 2022

آیا از بازی‌های فانتزی و استراتژی لذت می‌برید؟ اگر پاسخ شما به این سؤال مثبت است، پس به نظر می‌رسد که به بازی Elvenar جذب شوید. Elvenar که یک بازی آیفون جدید بوده، تلفیق فوق‌العاده‌ای از ژانر فانتزی و استراتژی را به شما ارائه می‌دهد. در این بازی‌، شما می‌توانید شخصیت‌ها و الف‌های جذابی را مشاهده کنید که برای ساختن شهرها و توسعه آن‌ها گرد هم آمده‌اند.

با استفاده از این افراد، شما می‌توانید به مأموریت‌های زیادی بپردازید. غالباً این مأموریت‌ها برای یافتن زمین‌های جدید انجام می‌گیرد. سپس شما می‌توانید قلمرو خود را در آن‌ها توسعه دهید. این گزینه یکی از بهترین بازی های آیفون 2022 است و ممکن است تا حد زیادی اعتیادآور نیز باشد.

Forge of Empires

بهترین بازی های آیفون 2022

آیا شما به بازی‌هایی که مربوط به شهرسازی هستند علاقه دارید؟ اگر چنین است، پس احتمالاً به بازی Forge of Empires (ایجاد امپراطوری) جذب خواهید شد. این بازی یک پلتفرم رایگان است که به شما این امکان را می‌دهد که قلمرو مخصوص به خود را ایجاد کنید. ازآنجاکه این پلتفرم یکی از بهترین بازی های iOS در سال 2022 به شمار می‌رود، افراد را تا مدت زیادی مجذوب خود نگه می‌دارد.

در ابتدای بازی، تنها چیزی که شما در اختیار دارید یک بیابان بی‌آب‌وعلف است. برای ادامه، شما باید شروع به ساختن شهر کنید. برای انجام این کار شما نیاز به ایجاد ساختمان‌های متفاوت دارید. به بیان دیگر، شما باید تمام تلاش خود را کنید که تمام اماکنی که در دنیای واقعی وجود دارند را در شهر خود پیاده‌سازی نمایید.

این موارد به شما کمک می‌کنند که شهر خود را تا حد زیادی توسعه دهید. البته در بازی Forge of Empires جنگ‌هایی هم به وجود می‌آید که غالباً برای زمین‌های کشاورزی هستند. شما می‌توانید بخش‌های جذاب متفاوتی را در این بازی مشاهده کنید.

Rise of Cultures

بهترین بازی های آیفون 2022

هنگامی که صحبت از بازی‌هایی برای ایجاد شهر و تمدن جدید می‌شود، می‌توان Rise of Cultures را نیز به آن‌ها اضافه کرد. این بازی که یکی از بهترین بازی های آیفون 2022 محسوب می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که شخصیت‌ها را به‌صورت سه‌بعدی در اختیار داشته باشید. این ویژگی موجب می‌شود که ساخت شهرهای شما بسیار جذاب‌تر و ملموس‌تر باشد.

اما چه چیزی Rise of Cultures را از سایر بازی‌ها متمایز می‌کند؟ یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های این بازی این است که شما می‌توانید فرهنگ‌های متفاوت از دنیای واقعی را مشاهده کرده و آن‌ها را بازسازی نمایید. علاوه بر این، بازی مذکور تا حد زیادی انسان‌محور است و اغلب کارها را خود شما انجام می‌دهید. این ویژگی‌ها موجب افزایش جذابیت این بازی شده است.

Rush Royale: Tower Defense TD

بهترین بازی های آیفون 2022

اگر به دنبال یک بازی دفاعی کلاسیک هستید، پیشنهاد ما Rush Royale: Tower Defense TD است. این بازی که یکی از جدیدترین بازی های آیفون محسوب می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که گروه‌های جنگجویان و جادوگرانی را ایجاد کرده و به کمک آن‌ها دشمنان خود را شکست دهید. نکته جالب‌توجه درباره این بازی این است که هرچه بیشتر بازی کنید، می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را باز کرده و از آن‌ها استفاده نمایید. این بدان معنی است که بازی‌های بیشتر، به شما عملکرد بهتری ارائه می‌دهند.

اگر به بازی‌های انفرادی علاقه زیادی دارید، پس احتمالاً معتاد بازی Rush Royale: Tower Defense TD خواهید شد. در همین حین، این بازی یک قسمت گروهی هم ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با دوستان خود به بازی کردن بپردازید. با استفاده از این گروه، می‌توانید در نبردها شرکت کرده و مهارت خود را به چالش بکشید. این مورد یکی از بهترین بازی های آیفون 2022 شناخته می‌شود.

Final Fantasy VIII

بهترین بازی های آیفون 2022

اگر به دنبال یک بازی آیفون جدید هستید، Final Fantasy VIII گزینه خوبی برای شماست. با استفاده از این بازی، شما می‌توانید به یک جنگجو تبدیل شده و در نبردهای جذاب شرکت کنید. این بازی برای افرادی که به ژانر حماسی علاقه دارند، بسیار مناسب است. اگر نسخه موبایل این بازی را دریافت کنید، می‌توانید با سرعت سه برابر به بازی کردن بپردازید. بدین ترتیب، با سرعت زیاد حمله‌های دشمن را دفع کرده امتیاز خود را به بالاترین حد برسانید.

Marvel Future Revolution

بهترین بازی های آیفون 2022

Marvel Future Revolution یک بازی iOS جدید بوده که برای طرفداران مارول ساخته شده است. این بازی نه‌تنها به فیلم‌های مارول شباهت زیادی دارد، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که به اکثر شخصیت‌های فرنچایز مانند اسپایدرمن، ایکس من و انتقام‌جویان دسترسی داشته باشید. پس می‌توانید متوجه شوید که این بازی تا چه حد جذاب و چشمگیر است.

برای شروع بازی، شما می‌توانید با انتخاب توانایی‌ها و ابزار موجود در بازی، قدرت خود را تا حد زیادی بالا ببرید. دنیایی که در این بازی باید کشف کنید، جذابیت بسیار زیادی دارد. در این دنیا، شهری پر از آسمان‌خراش و کوچه‌پس‌کوچه‌های فانتزی را مشاهده می‌کنید. پس اگر به دنبال یک بازی جذاب و فانتزی هستید، به سراغ انقلاب آینده مارول بروید.

AFK Arena

بهترین بازی های آیفون 2022

بازی AFK Arena یکی دیگر از بهترین بازی های آیفون 2022 محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی که در ژانر نقش‌آفرینی ارائه می‌شود، دنیایی پر از ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر به ماجراجویی علاقه دارید، این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید.

در این بازی، شما این امکان را دارید که قهرمان‌های افسانه‌ای را از جناح‌های مختلف جمع‌آوری کرده و به آن‌ها آموزش دهید. سپس به کمک آن‌ها باید با سایر دشمنان خود مبارزه کنید. علاوه بر این، در AFK Arena شما می‌توانید گنجینه‌های مخفی متفاوتی را کشف کرده و به قدرت خود بیفزایید. پس اگر به بازی‌های گروهی علاقه زیادی دارید، از این مورد صرف‌نظر نکنید.

Among Us

بهترین بازی های آیفون 2022

یکی دیگر از بهترین بازی های iOS در سال 2022 که جذابیت فوق‌العاده بالایی دارد، بازی Among Us است. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت گروهی با دوستان خود و در پلتفرم‌های متفاوت، از آن لذت ببرید. نکته جذابی که درباره این بازی باید بدانید این است که در عین ساده بودن، تا حد زیادی خوش‌ساخت بوده و شما می‌توانید برای سرگرمی خود از آن استفاده کنید. با این‌که این بازی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، شما نیاز به پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای دسترسی به اقلام درون بازی نیز دارید.

برای مطالعه بیشتر:

بهترین بازی‌های ایکس باکس ۲۰۲۲

Candy Crush Soda Saga

بهترین بازی های آیفون 2022

Candy Crush Soda Saga یکی دیگر از بهترین بازی های آیفون 2022 به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازی تاکنون بیشتر از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. این موضوع نشان از جذابیت فوق‌العاده بالای این بازی می‌دهد. برای انجام بازی در این پلتفرم، شما باید تمام آب‌نبات‌های موجود را به‌صورت چندتایی از بین ببرید و به مراحل بعدی دست پیدا کنید.

گرافیک رنگارنگ، گیم پلی ساده و صداگذاری بسیار جذاب، از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به شمار می‌روند. این ویژگی‌ها سبب شده‌اند که Candy Crush Soda Saga به یکی از بهترین بازی های iOS در سال 2022 تبدیل شود.

Call of Duty

بهترین بازی های آیفون 2022

کالاف دیوتی (Call of Duty) را هم می‌توان یک بازی iOS جدید به شمار آورد. احتمالاً اغلب شما با این بازی تا حدودی آشنا هستید. در این بازی، شما با یک ژانر اکشن روبه‌رو هستید که کار خود را با تیراندازی پیش می‌برید. ازآنجاکه این بازی برای نسخه موبایل آیفون هم در دسترس است، شما می‌توانید در هر مکانی که خواستید از آن استفاده کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌توان به سلاح‌ها، شخصیت‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های متفاوت آن اشاره کرد.

Clash Royale (کلش رویال)

بهترین بازی های آیفون 2022

کلش رویال هم یکی از جدیدترین بازی های آیفون به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی که به‌صورت کارتی ارائه می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که به مبارزه بپردازید و به همین ترتیب، در بازی ارتقا پیدا کنید.

در بازی کلش رویال که یکی از بهترین بازی های آیفون 2022 به‌حساب می‌آید، کارت‌ها مهم‌ترین عوامل هستند و به عملکرد شما کمک بسزایی می‌کنند. همان طور که از نام آن‌ها مشخص است، کلش رویال شباهت زیادی به بازی کلش آف کلنز دارد. برای بررسی بهتر، می‌‌توانید نگاهی به مقایسه بازی‌های کلش آف کلنز، کلش رویال و براول استارز بیاندازید.

Coin Master

بهترین بازی های آیفون 2022

اگر به دنبال یک بازی آرام هستید، می‌توانید نگاهی به Coin Master بیندازید. با این‌که این بازی زمان زیادی از شما نمی‌گیرد، می‌تواند تا حد زیادی جذاب باشد. در این بازی، شما این امکان را دارید که با حمله به سایر روستاها، طلا و سکه به دست بیاورید. البته قبل از آن شما باید به گروه وایکینگ‌ها بپیوندید و امپراتوری مخصوص به خود را ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که هرچه به مناطق بیشتری حمله و سکه بیشتری کسب کنید، قدرت شما هم طبعاً افزایش خواهد یافت. در نتیجه، ثروت شما روزبه‌روز بیشتر از قبل خواهد شد. پس برای کسب ثروت بیشتر، به گروه‌ها پیوسته و به مبارزه بپردازید.

Company of Heroes

بهترین بازی های آیفون 2022

Company of Heroes یک بازی آیفون جدید است که در ژانر استراتژی ارائه می‌شود. بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که این بازی یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک در تمام دوران شناخته می‌شود. داستان بازی به‌گونه‌ای است که در جنگ جهانی دوم روی می‌دهد و شما را به مبارزه می‌طلبد.

سپس شما با شرکت در مبارزات به‌صورت انفرادی، به چالش کشیده می‌شوید. اگر به یک بازی استراتژیک و اکشن علاقه زیادی دارید، Company of Heroes گزینه خوبی برای شما به نظر می‌رسد. آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی های آیفون 2022 شناخته می‌شود.

Garena Free Fire

بهترین بازی های آیفون 2022

همان طور که می‌دانید، اخیراً بازی‌های بتل رویال طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کردند. Garena Free Fire یکی از این موارد است که در لیست بهترین بازی های iOS در سال 2022 قرار می‌گیرد. این بازی یکی از محبوب‌ترین، زیباترین و جذاب‌ترین بازی‌ها در ژانر بقا و اکشن شناخته می‌شود. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان دانلود کرده و از آن لذت ببرید. اگر به بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارید، پس قطعاً نام Garena Free Fire را شنیده‌اید؛ بنابراین، می‌توانید مطمئن باشید که ارزش بازی کردن را دارد.

Kingdom Two Crowns

بهترین بازی های آیفون 2022

یکی دیگر از جدیدترین بازی های آیفون که قابلیت‌های زیادی را به کاربران عرضه می‌کند، بازی Kingdom Two Crowns است. این بازی چالش‌برانگیز در سبک بقا و استراتژیک در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد که در آن شما باید تلاش کنید تا از یک جزیره فرار کنید. این جزیره مکرراً مورد حمله دشمنان قرار می‌گیرد.

برای فرار از این جزیره، شما باید افراد محلی را استخدام کرده و برای ساختن کشتی هم طلای کافی و موردنیاز را به دست آورید. اگر به بازی‌هایی در ژانر بقا و استراتژیک علاقه دارید، می‌توانید Kingdom Two Crowns را دانلود و استفاده کنید. این مورد یک بازی iOS جدید محسوب می‌شود.

سخن نهایی

بهترین بازی های آیفون 2022 شامل موارد متنوعی می‌شوند که ما در این نوشتار، به بررسی برخی از آن‌ها پرداختیم. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، بازی‌های آنلاین و آفلاین طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. اخیراً این بازی‌ها پیشرفت زیادی داشته‌اند و توانسته‌اند تعداد زیادی از گیمرها را به سمت خود جذب کنند. اگر شما هم به دنبال بازی‌های جذاب و جدید برای آیفون هستید، از خواندن این نوشتار غافل نشوید.

سؤالات متداول

بهترین بازی های آیفون 2022 کدام‌اند؟

بازی‌های بسیاری برای سال 2022 وجود دارند که همه آن‌ها قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. برای انتخاب بهترین بازی های آیفون 2022، شما باید در ابتدا به علاقه خود توجه کنید. برای مثال، اگر به بازی‌های اکشن علاقه دارید می‌توانید بازی‌های کالاف دیوتی و یا فورتنایت را امتحان کنید.

بامزه‌ترین بازی برای آیفون چیست؟

بازی Candy Crush Soda Saga با گرافیک رنگارنگ و جذابی که دارد، از بامزه‌ترین بازی‌های آیفون به شمار می‌رود.

کدام بازی آیفون برای طرفداران مارول ایجاد شده است؟

اگر به شخصیت‌های مارول علاقه دارید، پس احتمالاً جذب بازی Marvel Future Revolution خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: pockettactics

نظر شما درباره این فهرست بهترین بازی های آیفون 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر