;
coinex

لین آلدن: تنها بیت کوین قادر به حل مشکلات پولی جهان خواهد بود

لین آلدن، استراتژیست اقتصاد کلان، در رشته‌ای از توییت‌های خود اظهار کرده که تنها بیت کوین توانایی حل مشکلات پولی جهان را خواهد داشت.

لین آلدن در توییتر خود اظهاراتی در زمینه پتانسیل بلاک چین برای شکل‌دهی آینده ارائه داد. وی معتقد است که تنها بیت کوین قادر به حل مشکلات پولی جهان خواهد بود. به عقیده لین آلدن، ساتوشی ناکاموتو چیزی منحصر به فرد و هوشمندانه خلق کرده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

حل مشکلات پولی جهان توسط بیت کوین

ساتوشی ناکاموتو تعدادی از فناوری‌های موجود (نظیر اینترنت، Proof Of Work، Merkel Trees و SHA-256) را با علم خود ترکیب کرده و محصولی خلاقانه از خود به جای گذاشته است. به عقیده لین آلدن، اکثر فعالیت‌هایی که پس از ساتوشی در حوزه رمزارزها انجام شده بیشتر شبیه به یک کلاهبرداری است. لین معتقد است که فناوری ساتوشی کاملا واقعی بوده و مشکلات زیادی را حل خواهد نمود.

مشکلات پولی جهان

آلدن در ادامه، مفهوم کمبود دیجیتال (digital scarcity) را به عنوان نتیجه اجتناب ناپذیر ساخت BTC عنوان می‌کند. او اظهار می‌کند که اختراع پول دیجیتالی به طرز شگفت‌انگیزی با حسن نیت صورت گرفته است. آلدن در ادامه صحبت‌های خود گفت:

ساتوشی هرگز وعده بازگشت سرمایه نداده است. او همانند یک پایان نامه طرح خود را ارائه و سپس مشغول ساخت آن شد. هنگامی که موارد استفاده از بیت کوین افزایش یافت، او نگران بود. او نگران این مورد است که شاید برای استفاده از تکنولوژی بیت کوین کمی زود باشد. رفتارهای ساتوشی بسیار محافظه کارانه و انسان دوستانه است.

لزوم افزایش مطالعات در زمینه با بیت کوین

Alden در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که هر دارایی در دنیا حتی پس از 8 سقوط قیمتی نیز قادر به بازیابی خود خواهد بود. بیت کوین یک دارایی خاص است و کاربران می‌بایست مطالعات خود در زمینه با این رمزارز را افزایش دهند. آلدن در این راستا گفت:

همه چیز در دنیا دارای ریسک است. بیت کوین را یاد بگیرید، این رمزارز ارزش صرف 100ها ساعت زمان را دارد. بیت کوین بدون کمک مالی از سوی فدرال رزرو به کار خود ادامه خواهد داد.

آلدن معتقد است که سیستم مالی غیرمتمرکز یک مفهوم مطلوب جهانی است. به عقیده آلدن پول بازی مرگ و زندگی است. تنها عمیق‌ترین، پرنقدینگی‌ترین، قابل حمل‌ترین و مقاوم‌ترین‌ها در جنگ با سایر دارایی‌ها زنده خواهند ماند. بیت کوین در تمام این زمینه‌ها پیشرو است.

Alden در حال حاضر سبد سرمایه‌گذاری متنوعی شامل سهام، پول نقد، اوراق قرضه، طلا، املاک و مستغلات، کالا و بیت کوین دارد. وی اعتقاد دارد که بیت کوین تنها چیزی است که احتمال ایجاد تفاوت در دارایی‌هایش ایجاد می‌کند. به عقیده آلدن هیچ چیزی به جز بیت کوین پاسخ مناسبی برای مشکلات فعلی پولی جهان ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توانایی بیت کوین در حل مشکلات پولی جهان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر