;
coinex

تحلیلگر بلومبرگ: بیت کوین و طلا از فاز تورمی آینده سود خواهند برد

مایک مک‌گلون، تحلیلگر بلومبرگ معتقد است فاز تورمی که احتمالا در آینده رخ می‌دهد، منجر به رشد بیت کوین و طلا خواهد شد.

مایک مک‌گلون اعتقاد دارد کاهش قیمت دارایی‌های ریسکی ممکن است به مرحله کاهش تورم تبدیل شود. در این مرحله ارزهای دیجیتال پرچمدار، اوراق قرضه ایالات متحده و فلزات زرد تقویت خواهند شد.

کاهش قیمت دارایی‌های پرخطر در نیمه اول سال، تورم را با سرعت سرسام آوری کاهش خواهد داد. این رویداد منجر به ظهور مجدد طلا، بیت کوین و اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا خواهد شد.

افزایش احتمال رشد بیت کوین و طلا در نیمه دوم سال 2022

با تداوم روند نزولی در رمزارزها، مک گلون پیش‌بینی کرد که سقوط رمزارزها در هفته جاری نیز ادامه خواهد یافت. وی اعتقاد دارد که ریزش‌های شدید قیمتی، سخت‌گیری فدرال رزرو در حفظ موضع کنونی خود در قبال سیاست‌های انقباضی را کاهش خواهد داد.

مایک مک‌گلون، تحلیلگر بلومبرگ معتقد است فاز تورمی که احتمالا در آینده رخ می‌دهد، منجر به رشد بیت کوین و طلا خواهد شد.

هفته گذشته، تحلیلگر بلومبرگ مدعی شد که سطح حمایتی 20 هزار دلاری می‌تواند نقشی مشابه را با کف قیمتی قدیمی 5 هزار دلاری برای BTC ایفا کند. در طول چرخه نزولی سال 2018، سطح 5 هزار دلاری، به مدت یکسال از ریزش بیشتر قیمت بیت کوین جلوگیری کرد. در سال 2020 نیز مجدداً این سطح به یک سطح حمایتی مهم برای BTC تبدیل شد؛ البته در سال 2020 قیمت چند بار این ناحیه را نقض نمود اما در نهایت موفق به شکستن آن نشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال رشد بیت کوین و طلا در نیمه دوم سال 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر