;
coinex

نهنگ‌های اتریوم به این آلت‌کوین‌های کم ارزش علاقه‌مند شدند

پس از ریزش سنگین بازار رمزارزها، توجه نهنگ‌های اتریوم به آلت‌کوین‌های کوچک معطوف شده است. نهنگ‌های اتریوم با هدف کسب سود از بازارهای نزولی، روی رمزارزهایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که مارکت کپ کمتری دارند.

این رمزارزها قبل از سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها تنها در جوامع خود شناخته شده بودند. سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها روی رمزارزهای کوچک، منجر به افزایش شدید قیمت این رمزارزها می‌شود؛ یعنی دقیقا همان اتفاقی که در جهش قیمتی شیبا اینو افتاد.

پس از موفقیت دوج کوین و شیبا اینو در بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از رمزارزهای کوچک هم وارد عرصه شدند؛ و حالا، با ریزش بازار و از بین رفتن ارزش و جذابیت دو میم کوین برتر بازار، سایر توکن‌های کم ارزش مورد توجه نهنگ‌های اتریوم قرار گرفتند.

هجوم نهنگ‌های اتریوم به سمت آلت کوین‌های کم ارزش

داده‌های WhaleStats نشان می‌دهد که نهنگ‌های بازار همچنان علاقه‌ شدیدی به ارزهای کوچک دارند. برخی از نهنگ‌ها بیش از 3 میلیون دلار توکن کم ارزش در کیف پول خود نگه‌داری می‌کنند. ShibDoge یکی از میم کوین‌های بازار است که از محبوبیت Dogecoin و Shiba Inu جهت ایجاد توکنی واحد استفاده می‌کند. ردیاب‌ کیف‌پول‌های نهنگ‌ها نشان می‌دهد که نهنگ‌های برتر اتریوم به طور متوسط 3184962 دلار از این توکن را در اختیار دارند.

نهنگ‌های اتریوم به این آلت‌کوین‌های کم ارزش علاقه‌مند شدند

از دیگر توکن‌های کم ارزشی که مورد توجه نهنگ‌ها قرار گرفته‌اند می‌توان به VOY ،PAN ،ANCT و THX اشاره کرد. نهنگ‌ها مقادیر زیادی از این رمزارزها را در کیف پول‌های خود نگهداری کرده‌اند. رمزارز شیبا اینو توانست با پیشی گرفتن از FTX به دومین رمزارز محبوب 100 نهنگ‌ برتر بازار تبدیل شود. شیبا در حال حاضر 13.46 درصد کل دارایی‌های نهنگ‌ها را شامل می‌شود.

با مطالعه رفتار نهنگ‌های اتریوم می‌توان فهمید این اشخاص به کدام رمزارزها علاقه بیشتری دارند. در 24 ساعت گذشته، بیشترین معاملات نهنگ‌های اتریوم بر روی توکن FTX صورت گرفته است. جایگاه دوم لیست به میم کوین جدید ShibDoge اختصاص دارد. میانگین معاملات نهنگ‌ها بر روی این رمزارز 3 میلیون دلار است.

استیل کوین USDC سومین رمزارز برتر مبادله شده میان نهنگ‌هاست. اتریوم، BUSD، تتر و DAI نیز جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. با مشاهده به لیست مبادلات نهنگ‌ها متوجه می‌شویم که استیبل کوین‌ها بخش زیادی از دارایی‌ این افراد را به خود اختصاص داده‌اند.

LINK ،CRV و UNI رتبه‌های بعدی معاملات نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهند. اخبار مربوط به خرید شرکت Genie توسط Uniswap و ایردراپ آتی این شرکت باعث علاقه‌مندی مجدد سرمایه‌گذاران بر روی رمزارز UNI شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مبادلات نهنگ‌های اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoinist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر