;
coinex

درگیری احسان علیخانی و ژاله صامتی ؛ علیخانی: «صامتی آبروبر است»

درگیری احسان علیخانی و ژاله صامتی از بخش‌های جالب برنامه عصر جدید است؛ اما این بگومگوها گاهی به جاهای باریک می‌کشد و همه چیز بهم می‌ریزد.

احسان علیخانی یکی از مجری‌های توانمند صدا و سیماست. او سال‌ها مجری برنامه ماه عسل بود؛ برنامه‌ای که به خاطر محبوبیتش در بهترین ساعت ماه رمضان روی آنتن شبکه سه می‌رفت. فضای برنامه با ماه رمضان هارمونی ایجاد می‌کرد که مخاطبین دوستش داشتند؛ اما با افزایش فضای غم و غصه در جامعه، مدیران شبکه سه تصمیم به پایان برنامه ماه عسل گرفتند.

این تغییر رویه، احسان علیخانی را به سمت تجربه‌های جدید کشاند. او با تهیه‌کنندگی فیلم بدون تاریخ بدون امضا در اولین تجربه تهیه‌کنندگی توانست میخش را محکم بکوید. سپس چند برنامه تحویل سال و درنهایت پروژه ساخت برنامه استعدادیابی عصر جدید را کلید زد. برنامه‌ای که مانند برنامه‌های استعدادیابی معروف خارجی بود. با این‌حال، برنامه عصر جدید خیلی زود جایگاه ویژه‌ای میان مخاطبین ایرانی پیدا کرد.

این برنامه که در 1398 روی آنتن شبکه سه رفت، از چهار چهره سرشناس به عنوان داور استفاده کرد؛ رؤیا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، امین حیایی و سید بشیر حسینی. این داوران برای دو فصل همراه احسان علیخانی بودند. با شروع فصل سوم، ترکیب داوران عوض شد؛ کارن همایونفر، مجید اسماعیلی، امین حیایی و ژاله صامتی داوران جدید برنامه را تشکیل دادند.

ماجرای درگیری احسان علیخانی و ژاله صامتی چیست؟

با حضور ژاله صامتی در فصل سوم برنامه استعدادیابی عصر جدید، فضای برنامه کمی تلطیف شد. به طوری که یکی از بخش‌های جذاب برنامه، بگومگوهای احسان علیخانی و ژاله صامتی است. گاهی این کل کل‌ها به جاهای باریک می‌کشد؛ به طوریکه هر چند وقت یکبار شایعه قهر ژاله صامتی و ترک برنامه عصر جدید به گوش می‌رسد. اما خود ژاله صامتی در مصاحبه‌هایش بگومگوهای میان خود و علیخانی را جالب می‌داند و به نظرش فضای دوست‌داشتنی‌ای را به وجود می‌آورد که حضار و مخاطبین تلویزیون از آن لذت می‌برند. در پایان یکی از ویدئوهای مربوط به درگیری احسان علیخانی و ژاله صامتی را در تکراتو تماشا نمایید:

تبریک تولد علیخانی به صامتی

احسان علیخانی با انتشار متنی به مناسبت تولد ژاله صامتی نوشت:

ژاله خانم مهربان، با معرفت و دلسوز، تولدت مبارک: من از شما معذرت میخوام که تعدادی دلسوزی مادرانه شما برای بچه‌ها رو به اشتباه بی‌رحمی شما برداشت کردن… ما که یادمون نمیره نگرانیت برای بچه‌ها از عصر جدید هم برات مهم‌تر بود، ممنون که مثل همیشه، مادرانه صبوری کردی و مثل همیشه لبخند میزنی به همه تولدتون مبارک این که یه آدمی انقدر خودش باشه، بزرگ‌ترین هدیه به اطرافیانشه، امیدوارم کار کردن با شما رو بقیه هم تجربه کنن و عین من شما رو تحسین کنن.

علیخانی و جوکر

احسان علیخانی گفته است که تصمیم داشته اجرای «جوکر» را برعهده بگیرد و اعضای گروهش نیز بسیار موافق بودند اما به دلیل مشکلات مختلف این اتفاق نیفتاده و در یک توضیح کوتاه گفته است: «اجازه‌اش صادر نشد». در مسابقه‌ای مانند «جوکر»، مجری بیشتر مسئولیت داوری بازی را برعهده دارد و اجرای آن، موقعیت ویژه و چالش خاصی را نصیب احسان علیخانی نمی‌کرد.

«ماه عسل» و «عصر جدید» برنامه‌های موفقی بوده‌اند و احسان علیخانی پس از این دو برنامه باید بیشتر از قبل با وسواس و سخت‌گیری به سراغ ایده‌هایی برود که ظرفیت زیادی برای بروز توانایی‌اش داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شوخی‌های درگیری احسان علیخانی و ژاله صامتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    شاید الکی باشه

    پاسخ

    هرچی هم باشه به هر حال جذابه

    پاسخ

    میشه ترک صامتی از عصر جدید رو هم نشون بدید؟

    پاسخ

    🤣 🤣 🤣 👌☹️

    اینا انقد دروغ میگن پینو کیو شدن🤥🤥🤥🤥

    پاسخ

    منم همین فکر را دارم

    پاسخ

    باسلام والا این درگیری ها یاهمون شوخی های بی مزه جزو سناریوی عصرجدید هست و همه اش ساختگی وبرای جذابیت اجراست

    پاسخ

    بنظرم امسال اصلا داوران خوبی برای عصر جدید انتخاب نشدند و برنامه از اون تکاپو و شور و حال و هیجانات و زیبایی های گذشته ش افتاده و بعلاوه اصلا این بحث ها و حرف های تکراری و زیاد جالب به نظر نمیرسه و فقط تایپ پر میکنن!!

    پاسخ