;
coinex

رقص هندی حامد آهنگی در جوکر را تماشا کنید

فیلم رقص هندی حامد آهنگی در جوکر که مربوط به قسمت اول فصل هفتم جوکر است، در شبکه‌های اجتماعی بسیار پر بازدید شد.

با منتشر شدن قسمت جدید فصل هفتم جوکر که فینال این مسابقه است، در قسمتی حامد آهنگی در جوکر تایم خود، حرکات هندی برای هم‌گروهی‌های خود اجرا می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که حرکات او را تقلید کنند و مانند او هندی برقصند.

فیلم رقص هندی حامد آهنگی در جوکر

حامد آهنگی در این قسمت از هم‌گروهی‌های خود می‌خواهد حرکات هندی را اجرا کنند که این موضوع باعث دردسر برخی از آن‌ها می‌شود. در ادامه این ویدئو را با هم تماشا می‌کنیم:

جوکر، به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی، در 5 فصل پخش شد و در 2 فصل آخر (فینال)، منتخبان پنج فصل قبلی در گروه‌های 9 نفره هستند که یکی از افراد به قید قرعه به عنوان جوکر معرفی می‌شود. در فصل هفتم نیز بازیگرانی چون حامد اهنگی، رضا نیکخواه، یوسف صیادی، علی استادی، سام درخشانی، سیروس میمنت، امین حیایی و امیر مهدی ژوله حضور دارند.

این سریال محصول کشور ایران بوده و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است که به کارگردانی احسان علیخانی در آذر سال 1400 از پلتفرم اجتماعی فیلیمو پخش شد. این مسابقه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است، به این گونه بوده که تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… به مدت 6 ساعت در یک اتاق در بسته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این مدت افراد باید سعی کنند بقیه را بخندانند و خودشان نخندند. گفتنیست که تمام اتاق دارای دوربین‌ است و همه چی تحت نظارت سیامک انصاری به عنوان داور مسابقه، است.

حامد آهنگی، بازیگر، نمایش نامه نویس، کارگردان هنری و استندآپ کمدین ایرانی، سال 1358 در شهر بندر انزلی متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی است. او سال 1372، با ورود به یکی از گروه های نمایشی بندر انزلی پا به عرصه هنر گذاشت. پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از خود به نام حمید دارد که او هم فوت کرده است. حامد آهنگی فوتبالیست بوده و از دوره نونهالان ، نوجوانان و جوانان در هر سه رده در باشگاه ملوان بندر انزلی و در پست مهاجم بازی می کرد.

حامد آهنگی و ممنوع‌الکاری

از اواخر سال 1389 در ویژه برنامه برترین های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می شد چندین اجرا داشت ، همانجا توسط یکی از خوانندگان خوش صدا کشور به حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال 90 در سالن های مختلف بیش از 1200 اجرا داشته است. او چندین ماه بعلت حاشیه های اجراهایش مدتی ممنوع الکار بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد فیلم رقص هندی حامد آهنگی در جوکر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    عالبه از اونروز دارم تمرین میکنم هندی برقصم. عالی عالی عالی…… عالی

    پاسخ

    سینمای ایران با امثال حامد اهنگی و مهران غفوریان و… پیر نمیشه. 😂👌🏻

    پاسخ