;
coinex

واکنش بیلی آیلیش به دادگاه جانی دپ و امبر هرد ؛ انتقاد با خواندن ترانه “تی وی”

در آخرین کنسرت بیلی آیلیش شاهد اجرای ترانه تی وی بودیم که برخی آن را واکنش بیلی آیلیش به دادگاه جانی دپ و امبر هرد قلمداد کرده‌اند.

در بخشی از ترانه جدید به نام “تی‌وی”، بیلی آیلیش انتقاد می‌کند: “اینترنت با دیدن دادگاه ستارگان سینما وحشی شده، در حالی که حکم علیه وید را لغو می‌کنند.”

در حکم “رو علیه وید” بحث بر سر قانونی شدن یا نشدن سقط جنین است. به نظر می‌آید که انتقاد بیلی آیلیش به دادگاه جانی دپ و امبر هرد پر بیراه نباشد. همانطور که پیداست این خواننده ۲۰ ساله بی‌تردید به پخش زنده دادگاه “جانی دپ” علیه “امبر هرد” اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید: مهران احمدی: کار سینما تمام است؛ آشپز می‌شوم

واکنش بیلی آیلیش به دادگاه جانی دپ و امبر هرد

این دادگاه به مدت شش هفته موضوع بحث بود. البته مسئله جانی دپ موضوعی است که شش سال به طول انجامید و طرفداران ایشان منتظر نتیجه دادگاه و تبرئه جانی بودند. از دید بیلی مردم بیش از آنکه به لغو حکم “رو علیه وید” نگران باشند، به اعاده حیثیت دپ اهمیت می‌دهند. آیلیش در مصاحبه با «ان‌ام‌ای» می‌گوید:

افسرده شده بودم از اینکه حق بدن خودم را از دست می‌دادم، و بعد به اینترنت مراجعه می‌کردم و می‌دیدم که مردم در مورد دادگاه اظهار نظر می‌کنند. این موضوع لعنتی چه اهمیتی دارد؟ زنان حق [حاکمیت] روی بدن خودشان را از دست می‌دهند، پس چرا داریم در مورد طلاق سلبریتی‌ها حرف می‌زنیم؟ این مزخرفات چه اهمیتی دارد؟ بگذارید خودشان حل و فصلش کنند. اینترنت گاهی خیلی به اعصاب من گند می‌زند.

واکنش بیلی آیلیش به دادگاه جانی دپ و امبر هرد ؛ انتقاد با خواندن ترانه "تی وی"
انتقاد بیلی آیلیش به دادگاه جانی دپ و امبر هرد

این مصاحبه جمعه ۲۴ ژوئن، در روزی که دادگاه عالی ایالات متحده رسماً حق سقط جنین زنان را سلب کرد منتشر شد. ترانه “تی‌وی” در آخرین آلبوم آیلیش تحت عنوان “شادتر از همیشه” (Happier Than Ever) گنجانده نشده بود، اما خواننده هوادارانش را برای شنیدن این ترانه منتظر نگذاشت. او می‌گوید:

فقط می‌خواستم به ریشه‌هایم برگردم: آهنگ کوچکی با گیتار بیرون دهم و احساسی مثل گذشته داشته باشم. دلتنگ آن احساس و اجرای ترانه‌ای شده که هنوز کسی نشنیده است.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود درباره واکنش بیلی آیلیش به دادگاه جانی دپ و امبر هرد را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر