;
coinex

رمزارز STEPN در هفت روز گذشته 75 درصد رشد داشته است

قیمت رمزارز Stepn پس از ریزش 30 درصدی با 100 درصد رشد مواجه شد. رشد قیمتی Stepn نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران همچنان به این رمزارز علاقه‌مند هستند.

چند روز قبل از شروع تابستان 2022، STEPN اعلامیه‌ای منتشر کرد که در پی آن قیمت توکن STEPN سی درصد کاهش یافت. علی‌رغم آینده تاریک رمزارز STEPN، سرمایه‌گذاران علاقه شدیدی نسبت به این رمزارز دارند و در هفت روز گذشته 75 درصد به ارزش توکن GMT افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

تحلیل تکنیکال رمزارز STEPN

رمزارز STEPN در هفت روز گذشته 75 درصد رشد داشته است

نمودار روزانه GMT نشان می‌دهد که این رمزارز به ناحیه اول مقاومتی خود رسیده است. STEPN در حال حاضر در محدوده میانگین متحرک 50 روزه خود قرار دارد. در صورتی که STEPN موفق به شکست میانگین متحرک 50 روزه شود، شاهد شروع روند صعودی در این رمزارز خواهیم بود.

رمزارز GMT در حال حاضر هیچ مقاومت روزانه چشم‌گیری پیش روی خود ندارد. میانگین متحرک 200 روزه این رمزارز همچنان تشکیل نشده است. میانگین متحرک 200 روزه سطح مقاومتی یک دارایی در مسیر خروج از یک روند نزولی به شمار می‌رود.

متأسفانه، در چند ساعت گذشته، STEPN موفق به شکست میانگین متحرک 50 خود نشده است. کمبود حجم معاملاتی در روزهای شنبه و یکشنبه، مانع حرکت صعودی STEPN شد. قیمت این رمزارز در ساعات گذشته 10 درصد اصلاح نموده است.

اعلامیه‌ای که می‌توانست منجر به نابودی STEPN شود

در پایان ماه می، حساب رسمی توییتری STEPN خبری در زمینه ممنوعیت سرمایه‌گذاری کاربران چینی در این پلتفرم منتشر کرد. پلتفرم STEPN در کشور چین با مشکلات نظارتی مواجه شده است. خوشبختانه، این پروژه به سرمایه‌گذاران چینی اجازه خروج سرمایه‌هایشان را داد. برخی از کاربران نیز با استفاده از روش‌های جایگزین به دارایی خود دسترسی پیدا کردند.

رمزارز STEPN در هفت روز گذشته 75 درصد رشد داشته است

STEPN به طور مداوم عملکرد دستگاه‌های متصل به یک حساب کاربری را ردیابی می‌کند. این فعالیت منجر به مسدود شدن اتصالات VPN حین استفاده از برنامه می‌شود و همین مسئله مشکلات مهمی برای این پلتفرم پدید آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد قیمتی رمزارز STEPN چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر