;
coinex

تاریخ عرضه مک بوک ایر M2 به همراه برخی از مشخصات فنی آن لو رفت

تاریخ عرضه مک بوک ایر M2 فاش شده است. این لپ تاپ را اپل در مراسم سالانه WWDC 2022 رسما رونمیای کرده بود اما تاریخ عرضه آن مشخص نبود.

به گزارش برخی منابع موثق، تاریخ عرضه مک بوک ایر 2022 احتمالا 15 جولای مقارن با 24 تیر خواه بود. این اطلاعات در اختیار MacRumors  قرار گرفته و یک منبع خرده فروشی نیز ظاهرا این تاریخ را تایید کرده است. از آنجایی که خرده‌فروشی‌های و فروشگاه‌های رسمی معمولا پیش از بقیه از زمان عرضه محصول آگاه هستند،‌ به نظر طبیعی می‌رسد اگر این تاریخ را به عنوان تاریخ قطعی عرضه مک بوک جدید بپذیریم.

بیشتر بخوانید: قیمت سری آیفون 14 لو رفت ؛ گرانترین آیفون تاریخ در راه است!

تاریخ عرضه مک بوک ایر M2

همانطور که گفتیم از 15 جولای به عنوان تاریخ عرضه مک بوک ایر باطراحی شده جدید یاد شده است. اما حال باید دید آیا اپل پیش‌فروش این دستگاه را باز می‌کند تا حداقل از یک هفته قبل بتوان آن را سفارش داد یا خیر. ظاهرا برای پاسخ این سوال باید مدتی صبر کرد چراکه مشتریان زیادی به دلیل طراحی قدیمی مک بوک پرو جدید M2 تمایلی به خرید آن ندارند و بیشتر انتظار مک بوک ایر بازطراحی شده را می‌کشند.

همانطور که از نام دستگاه مشخص است، تامین کننده قدرت این لپ تاپ اپل تراشه قدرتمند M2 است و نسخه پایه آن قیمتی 1199 دلاری دارد. بالاترین نسخه نیز با قیمت 2499 دلار عرضه می‌شود که یک پردازنده 10 هسته‌ای، 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 یکپارچه و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی PCIe NVMe را ارائه می‌کند.

تاریخ عرضه مک بوک ایر M2 به همراه برخی از مشخصات فنی آن لو رفت

البته این قیمت بدون در نظر گرفتن Final Cut Pro و Logic Pro است،در نتیجه می‌توان این برنامه‌ها را در زمان بازدید از پیکربندی مک بوک ایر اپل به کل اضافه کرد. از مهمترین ویژگی‌های سری جدید محصولات اپل باید به عمر باتری فوق‌العاده آن‌ها اشاره کرد که برای بسیاری از کاربران کاربردی است.

اپل مدعی است که این دستگاه با یک بار شارژ تا 18 ساعت دوام می‌آورد و حتی در شرایط دشوار هم به سادگی تا 16 ساعت شارژدهی دارد. البته اگر قصد نداشته باشید زیاد خرج کنید، همچنان مک بوک ایر M1 در دسترس شماست که قیمتی 999 دلاری دارد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لو رفتن تاریخ عرضه مک بوک ایر M2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر