;
coinex

سامسونگ گوشی‌های تاشوی میان‌رده می‌سازد که کمتر از 800 دلار قیمت دارند

سامسونگ قصد دارد تا دو سال آینده، گوشی‌های تاشو با قیمتی کمتر از 800 دلار را به بازار عرضه کند. این کمپانی با حذف ویژگی‌های لوکس و رده‌بالا می‌تواند تقاضای بخش دیگری از بازار گوشی‌های هوشمند را تامین کند.

گوشی‌های تاشو در مدت زمان کوتاهی، به محبوبیت زیاد رسیدند؛ اما برچسب قیمتی بالایی دارند و خرید آنها برای تعداد زیادی از کاربران امکان‌پذیر نیست.

جزییاتی از گوشی تاشوی زیر 800 دلاری سامسونگ

سامسونگ تا به امروز از 6 گوشی تاشو رونمایی کرده که با استقبال خوبی در بازار مواجه بودند. گلکسی Fold، گلکسی Z Fold 2، گلکسی Z Fold 3، گلکسی Z Flip، گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Z Flip 3. نکته جالب اینجاست که قیمت این گوشی‌ها به مرور زمان کاهش یافته است.

سامسونگ گوشی‌های تاشوی میان‌رده می‌سازد که کمتر از 800 دلار قیمت دارند

گوشی گلکسی فولد اول با قیمت 1980 دلار عرضه شد. اما قیمت گلکسی زد فولد 3 از 1799 دلار شروع شد. گلکسی زد فلیپ با قیمت 1379 کار خود را آغاز کرد؛ اما گلکسی زد فلیپ 3 با برچسب قیمتی 999 دلار در دسترس قرار گرفت.

قیمت نسبتا پایین گلکسی Z Flip 3 باعث شد تا محبوبیت این گوشی بیشتر شود و تعداد بیشتری از کاربران توانایی خرید آن را داشته باشند.

به گزارش ETNews، سامسونگ در حال توسعه یک گوشی تاشوی میان‌رده است که با قیمتی کمتر از 800 دلار عرضه می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ سری تاشوهای میان‌رده را از سال 2024 عرضه می‌کند. گفته می‌شود که سامسونگ در حال توسعه نسخه رده‌پایین گوشی‌های Z Flip و Z Fold است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ با حذف ویژگی‌های رده‌بالا و استفاده از تراشه‌ای میان‌رده می‌تواند قیمتی کمتر از 800 دلار را تضمین کند. منظور از ویژگی‌های رده‌بالا، احتمالا حذف نمایشگر کاور، شارژ وایرلس و استانداردهای ضد آب است.

سامسونگ در سری موفق A نیز تقریبا همین کار را کرده است؛ یعنی ویژگی‌های رده‌بالا از سری S حذف شده‌اند تا کاربران بیشتری به ویژگی‌های کاربردی و طراحی ظاهری شیک دسترسی داشته باشند.

دلیل دیگر سامسونگ برای عرضه گوشی میان رده تاشو، کمپانی رقیب، یعنی اپل است. برخی شایعات از عرضه یک دستگاه تاشو توسط اپل خبر می‌دهند. سامسونگ هم می‌تواند با راه‌اندازی تاشوی میان‌رده خود، جای خود را در بازار دستگاه‌های تاشو محکم کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی تاشوی میان رده سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر