;
coinex

تاخیر تاریخ اکران پارت دوم فیلم Dune ؛ قسمت دوم چه زمانی اکران می‌شود؟

گرچه به نظر هنوز فاصله زیادی تا اکران پارت دوم فیلم Dune داریم، حال خبر از تاخیر تاریخ اکران پارت دوم فیلم Dune رسیده است.

قسمت اول فیلم Dune که در سال 2021 با بازی تیموتی شالامی اکران شد بی‌تردید یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال بود که طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و حالا قرار است قسمت دوم ساخته شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

تاخیر تاریخ اکران پارت دوم فیلم Dune

پارت دوم Dune ابتدا برای 20 اکتبر 2023 مقارن با 28 مهر 1402 برنامه‌ریزی شده بود اما حالا گفته شده که فیلم با تاخیری 1 ماهه، در 17 نوامبر 2023، مقارن با 26 آبان 1402 اکران می‌شود. البته ما هنوز فاصله زیادی با اکران این فیلم داریم اما جای خوشحالی است که تاخیر خیلی طولانی نیست.

تاخیر تاریخ اکران پارت دوم فیلم Dune ؛ قسمت دوم چه زمانی اکران می‌شود؟

فیلم Dune: Part Two را نیز مانند قسمت اول دنی ویلنوو کارگردانی می‌کند و بازیگران قسمت دوم نیز، تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، استلان اسکاشگورد، جاش برولین، خاویر باردم هستند. از جمله بازیگران جدید فیلم نیز می‌توان به لئا سیدو، کریستوفر واکن، آستین باتلر و فلورنس بیو اشاره کرد. انتظار می‌رود روند تولید قسمت دوم فیلم Dune از ماه جولای سال جاری میلادی آغاز شود.

Dune سال گذشته با استقبال خوب مخاطبان و مردم مواجه شد و در اوایل سال جدید میلادی نیز با نامزدی در 10 جایزه اسکار، 6 مورد شامل بهترین موسیقی متن، بهترین صداگذاری و بهترین جلوه‌های بصری را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاخیر تاریخ اکران پارت دوم فیلم Dune چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر