;
coinex

احتمال قطعی آب در تابستان 1401 چقدر است؟

با توجه به اظهارات مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور، احتمال قطعی آب در تابستان 1401 صفر است و مشترکین حتی با وجود گرمای شدید، با قطعی آب مواجه نخواهند شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب کشور گفت، در صورتی که در برخی از مناطق کشور قطعی و کم شدن آب رخ دهد، قطعا به دلیل وجود برخی مشکلات و حوادث رخ داده است که افراد و متخصصین در جهت رفع آن در اسرع وقت، تلاش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: عدم پخش بازی های جام جهانی از تلویزیون ؛ صداوسیما جام جهانی را پخش نمی‌کند؟

احتمال قطعی آب در تابستان 1401

اتابک جعفری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان در روز شنبه اظهار کرد، امسال حتی با وجود گرمای شدید هرگز قطعی آب نخواهیم داشت.

احتمال قطعی آب در تابستان 1401

وی در ادامه گفت، تمام پروژه‌های آبی کشور قرار است تا پایان دولت سیزدهم به اجرا درآید. این پروژه‌ها قبلا متوقف شده بود، اما اکنون در مرحله اجرا قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب همچنین گفت در سال‌های اخیر آب ۷ هزار روستا با تانکر تامین می‎شد اما اکنون با همکاری سپاه پاسداران، طرح تامین آب آشامیدنی دائم و پایدار به مناطق محروم و روستاها به اجرا در آمده است. از طرفی هم وی اشاره کرد که در حدود ۳ هزار روستای دیگر بدون آب آشامیدنی پایدار هستند که با همکاری بخش خصوصی، در مرحله اجرایی برای تامین آب قرار دارند. وی اشاره کرد که این طرح هم در حدود ۱۰ درصد پیشرفت کرده است.

در خصوص میزان بارندگی در کشور وی بیان کرد که امسال در حدود ۲۶ درصد میزان بارندگی در کشور به نسبت سال گذشته کم‌تر شده است. این میزان بارندگی نشان می‌دهد که کشور همچنان در حال پیشروی به سمت خشک سالی است.

جعفری در پایان سخنانش افزود، برای گذر کردن از این شرایط سخت، نیازمند برنامه ریزی دقیق هستیم، زیرا در ۷ – ۸ سال گذشته برخی از پروژه‌های مربوط به آبرسانی تعطیل شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد احتمال قطعی آب در تابستان 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر