;
coinex

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد ؛ مقصد بعدی فوق ستاره پرتغالی کجاست؟

این اولین بار نیست که بحث از جدایی رونالدو از منچستر یونایتد مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد اینبار قصد ستاره پرتغالی به خروج از منچستر جدی‌تر باشد.

کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از رئال مادرید و با وجود درخشش در پیراهن یوونتوس و منچستریونایتد، آن هم زمانی که همه از تمام شده بودن، سن بالا و بی فایده بودنش می‌گفتند، هیچ دوران خوشی نداشته است! درخشش، گل‌های سه امتیازی و تاثیر مستقیم در نتایج تیم‌های یوونتوس و منچستریونایتد نیز سبب نشد تا مورد بی‌مهری قرار نگیرد و همچنان انتقادات تندی علیه این فوق ستاره پرتغالی می‌شود که به حق بسیاری از آن‌ها به دور از انصاف است.

یبشتر بخوانید: برنامه ایران در لیگ ملت های والیبال 2022

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد ؛ مقصد بعدی فوق ستاره پرتغالی کجاست؟

رونالدو تابستان گذشته و احتمالا با هزار امید و آرزو، یوونتوس را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. تیمی که در آن و با هدایت سرالکس چهره شد، یک توپ طلا گرفت و در انتقالی رکوردشکن برای دوران خود راهی رئال شد تا اوج دوران حرفه‌ای خود را تجربه کند.

عملکرد ضعیف منچستریونایتد بحران زده این فصل که از زمان جدایی سرالکس و با مربیان و ستارگان مختلف نتوانسته به دوران خوبش بازگردد را اما اینبار همه از چشم رونالدو می‌بینند. گرچه به نظر می‌رسد با آمدن اریک تن هاخ هلندی من یو بتواند فصل آینده اوضاع بهتری داشته باشد، اما گویا رونالدو از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه بسیار ناراضی است و از آنجا که امید به آینده منچستریونایتد ندارد، تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.

در 48 ساعت اخیر، چند رسانه ایتالیایی، اسپانیایی و حتی انگلیسی اخباری مبنی بر درخواست خروج رونالدو از منچستر یونایتد و احتمال جدایی او از این تیم نوشته‌اند. گفته می‌شود با وجود علاقه تن هاخ به رونالدو، علت اصلی جدایی رونالدو از منچستر یونایتد سبک خاص مربی هلندی در آژاکس است که به احتمال زیاد در منچستریونایتد نیز قرار است پیاده شود.

بر همین اساس، رونالدو که علاقه چندانی به این سبک ندارد تصمیم به جدایی از منچستر گرفته و حتی از اسپورتینگ لیسبون به عنوان مقصد بعدی رونالدو در صورت جدایی یاد می‌شود. البته باید گفت که بعید است رونالدو به اسپورتینگ بازگردد چراکه این ستاره جاه‌طلب هنوز بازی در سطح اول فوتبال اروپا و حضور در تورنمنت‌هایی چون لیگ قهرمانان اروپا را ترجیح می‌دهد، پس به احتمال زیاد او به دنبال تیمی با شانس بازی در لیگ قهرمانان خواهد گشت.

همزمان با شکل گیری شایعات جدایی رونالدو از منچستر یونایتد اما چند خبرنگار و روزنامه معتبر ورزشی شروع به گمانه زنی درباره مقصد بعدی رونالدو کردند. در این میان نام‌های متعددی، از بایرن مونیخ و آرسنال گرفته تا رم و رئال مادرید مطرح شده است. بر همین اساس در طول این مطلب و ضمن بررسی موضوع جدایی کریس رونالدو از منچستر یونایتد به این مسئله می‌پردازیم که تیم بعدی رونالدو ممکن است کدام گزینه باشد.

رئال مادرید

چهار سال از روز جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از سپری کردن ۹ سال پرافتخار و تبدیل شدن به بهترین گلزن این باشگاه پرافتخار می‌گذرد. در این چهار سال حداقل اوضاع برای ستاره پرتغالی که چندان خوب پیش نرفته و او در تورنمنت محبوب خود یعنی لیگ قهرمانان، حتی موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی با یوونتوس و منچستریونایتد نشده است.

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد ؛ مقصد بعدی فوق ستاره پرتغالی کجاست؟

از سوی دیگر عدم موفقیت رئال در جذب کیلیان امباپه و از دست دادن ارلینگ هالند در بازار نقل و انتقالاتی سبب شده تا رئال همچنان در خط حمله احساس نیاز به تقویت داشته باشد. بر این اساس شایعاتی مطرح شده که در صورت جدایی رونالدو از منچستر یونایتد مقصد بعدی او ممکن است رئال مادرید باشد.

به طرز جالبی همزمان با طرح این شایعات، صفحه رسمی رئال مادرید نیز ویدیوهایی از گل‌های تاریخی و لحظات فراموش‌نشدنی رونالدو در لیگ قهرمانان با پیراهن رئال منتشر کرد و از عبارت «داستان عاشقانه» در توصیف آن‌ها استفاده کرد تا تنور شایعات را بیش از پیش داغ کند.

آرسنال

یکی از کسانی که با آغاز شایعات جدایی کریس رونالدو از منچستر یونایتد درباره تیم بعدی رونالدو اظهار نظر کرده است، پیرس مورگان، کارشناس برجسته فوتبال انگلیس است که در توییتی در صفحه شخصی خود نوشته:

حالا زمانش فرا رسیده است، کریستیانو

در پایان این توییت نیز آقای مورگان از هشنگ اختصاری آرسنال استفاده کرده است. این سبب شده تا برخی گمان کنند مورگان چیزی درباره انتقال رونالدو به آرسنال چیزی می‌داند. اما به نظر می‌رسد مورگان صرفا بنابر نظر و علاقه شخصی، تصور کرده که خط حمله توپچی‌ها با حضور رونالدو در کنار ژسوس می‌تواند جذاب‌تر باشد.

نکته مهمی که شانس آرسنال را به عنوان مقصد بعدی رونالدو کم می‌کند، دستمزد بالای ستاره پرتغالی است که آرسنال بعید است از پس آن بر بیاید.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر؛ چه تیم‌هایی شانس بیشتری دارند؟

بایرن مونیخ

گرچه مدتی پیش و زمانی که بحث انتقال کریس به بایرن جدی شده بود، سران باشگاه آلمانی صراحتا اعلام کردند که تمایلی به جذب یک بازیکن گرانقیمت و 37 ساله ندارند، به نظر می‌رسد حال و با وجود اصرار رونالدو به جدایی از منچستر، اوضاع تغییر کرده است.

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد ؛ مقصد بعدی فوق ستاره پرتغالی کجاست؟

خصوصا که رابرت لواندوفسکی اصلی‌ترین مهره باواریایی‌ها برای گلزنی نیز در مدت اخیر سر ناسازگاری با سران باشگاه برداشته و ساز جدایی به مقصد نیوکمپ را کوک کرده است.

در صوتی که واقعا انتقال لواندوفسکی به بارسا عملی شود، به احتمال زیاد بایرنی‌ها در شرایطی که گزینه خیلی ایده‌ال، مناسب و ارزانی برای جایگزینی با او در بازار نخواهند یافت، به سراغ فوق‌ستاره پرتغالی می‌روند. با توجه به حضور سادیو مانه در بایرن، احتمالا با جذب رونالدو او دقیقا باید جای لواندوفسکی در نوک حمله بازی کند و چه ترکیبی جذاب‌تر از این؟

آ اس رم

رم که این روزها با یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال اوضاع کم و بیش پرفراز و نشیبی دارد، با بودجه محدود خود در تلاش است تا به طریقی تیم را برای حضور قدرتمندانه در فصل بعدی سری آ تقویت کند. مورینیو تا اینجای کار، یک دروازه‌بان جوان برای جانشینی با روی پاتریسیو، پاشنه آشیل بسیاری از بازی‌های حساس فصل قبل جذب کرده و بار دیگر، دقیقا برای بار سوم به سراغ نمانیا ماتیچ، هافیک دفاعی تنومند صربستانی رفته است که روزهای آخر فوتبالش را سپری می‌کند.

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد ؛ مقصد بعدی فوق ستاره پرتغالی کجاست؟

حال و با شرایط خاص رونالدو، حتی از رم هم به عنوان تیم بعدی رونالدو یاد شده است و در صورت جدایی رونالدو از منچستر یونایتد بعید نیست که فوق‌ستاره پرتغالی بار دیگر به همکاری با  مورینیو فکر کند. اما اجازه دهید ببینیم اوضاع برای انتقال رونالدو به رم چگونه باید باشد.

احتمالا در جریان تمدید قرارداد عجیب و غریب امباپه با پی اس جی و شروط خاص آن که بر مدیریت باشگاه، جابجایی مربی و نقل و انتقال بازیکنان موثر است هستید. گفته می‌شود یکی از خواسته‌های مهم امباپه از سران باشگاه پاریسی برای تمدید قرارداد، خروج نیمار از این تیم بوده است.

حال گفته می‌شود که اگر رونالدو از منچستر یونایتد جدا شود، سران شیاطین سرخ به عنوان یک جانشین احتمالی برای او ممکن است به سراغ نیمار بروند و در این شرایط، بعید نیست رم گزینه مناسبی برای او باشد. البته مسئله مهم برای انتقال رونالدو به رم موضوع دستمزد کلان او است که بسیار بعید است تیمی مثل رم از پس آن بربیاید.

ناپولی

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد ؛ مقصد بعدی فوق ستاره پرتغالی کجاست؟

اوضاع درباره جدایی رونالدو از منچستر یونایتد به حدی جدی شده که حتی پای ناپولی نیز به عنوان یکی از خریداران احتمالی رونالدو ب کار باز شده است. به ادعای نشریه اتلتیک، ناپولی اگرچه فرصت بازی در لیگ قهرمانان را برای رونالدو فراهم می‌کند، اما عملا شانس کمی برای جذب رونالدو دارد.

یکی از مهمترین علل باز هم مسئله دستمزد است، چیزی که با سیاست خاص و جدید سران ناپولی به هیچ وجه جور در نمی‌آید. سیاستی برای پایین آوردن سقف دستمزد پرداختی بازیکنان که در طول تابستان جاری، جدایی لورنزو اینسینیه و دریس مرتنس ستارگان سالیان پیش ناپولی را در پی داشت و حتی ممکن است به قیمت جدایی کالیدو کولیبالی، مدافع مهم این تیم نیز تمام شود.

البته اگر سران ناپولی قید این سقف دستمزد و قانون جدید خود را بزنند، ممکن است از محل درآمد خارج شدن اینسینیه و مرتنس بتوانند دستمزد مورد نیاز رونالدو را بپردازند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برنامه ایران در لیگ ملت های والیبال 2022 چیست؟ نظراتتان را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر