;
coinex

تاریخ انتشار حالت کمپین کوآپ بازی Halo Infinite مشخص شد

استودیو 343 Industries تاریخ انتشار حالت کمپین کوآپ بازی Halo Infinite را پس از انتظاری طاقت فرسا برای طرفدران، مشخص کرد.

عرضه نشدن حالت کمپین کوآپ بازی Halo Infinite و حالت فورج برای بسیاری از طرفداران در زمان لانچ این عنوان یک مشکل بزرگ بود و همین‌طور هر دوی این موارد چندین بار هم به تعویق افتاده‌اند. این اتفاقات باعث شد طرفداران این عنوان به‌شدت واکنش نشان دهند و از این بابت ناراضی باشند. اما یکی از این دو حالت به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. استودیو 343 Industries قبلا تایید کرده بود که کمپین کوآپ بازی در ماه جولای در قالب نسخه پیش نمایش لانچ می‌شود و اکنون دقیقا می‌دانیم چه زمانی باید منتظر آن باشیم.

همان‌طور که در به‌روز رسانی وبلاگ Halo Waypoint اعلام شده است، بخش داستانی کوآپ بازی هیلو اینفینیت در 11 جولای (20 تیر) به این عنوان اضافه خواهد شد. برخی جزئیات در مورد نحوه عملکرد این بخش نیز فاش شده است. استودیو 343 Industries تایید کرده است که کمپین کوآپ بازی به همه بازیکنان و نه فقط رهبر Fireteamها، اجازه می‌دهد تا در بازی پیشرفت کنند.

تاریخ انتشار حالت کمپین کوآپ بازی Halo Infinite

جان مولکی (John Mulkey) طراح برجسته جهان بازی می‌گوید: «هنگامی که بازیکنان به Fireteam می‌پیوندند و اسلات‌های ذخیره خود را برای بازی انتخاب می‌کنند، بازی آمار تمام ماموریت‌ها و پیشرفت‌ها را در این سیوها جمع‌آوری می‌کند و جهانی را ایجاد می‌کند که در آن، ماموریت‌هایی که توسط اعضای Fireteam انجام شده است به‌عنوان تکمیل شده علامت‌گذاری می‌شوند و در مقابل هر ماموریتی که انجام نشده باشد به‌عنوان ناقص علامت‌گذاری می‌شوند.»

تاریخ انتشار حالت کمپین کوآپ بازی Halo Infinite مشخص شد

آیزاک بندر (Isaac Bender) در ادامه صحبت‌های مولکی بیان کرد: «شما می‌توانید این سیستم را به‌عنوان ایجاد نسخه‌ای از جهان در نظر بگیرید که شامل نقطه‌ای است برای پیشرفت در کمپین توسط تمامی بازیکن‌ها. به این ترتیب مهم نیست که شما چه کاری انجام می‌دهید، هیچ‌کس ماموریت‌های خارج از نظم و ترتیب را نمی‌تواند تکمیل کند. این بدان معناست که هر آنلاکی که در حالت کوآپ انجام می‌دهید در حالت تک نفره حفظ می‌شود. بنابراین اگر برای جمع‌آوری جمجمه مشکل دارید، می‌توانید با یکی از دوستانتان وارد بازی شده و منتظر بمانید که مابق افراد حاضر در آن گروه آن‌را جمع‌آوری کنند. با این حساب شما هم آن‌را دریافت خواهید کرد.»

به نقل از Techtrends.news ، همچنین در حالت کوآپ داستانی بازی Halo Infinite محدودیتی درنظر گرفته شده است تا بازیکنان نتوانند زیاد از یکدیگر دور شوند و سعی کنند در یک منطقه به گشت و گذار بپردازند. این حالت Area-of-Operations نام‌گذاری شده است که شعاع آن تا 1000 فوت است. علاوه‌براین، حالت کوآپ از کراس‌پلی هم در تمام پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر حالت کمپین کوآپ، یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی به‌نام Mission Replay که در زمان عرضه از بازی غایب بود و به شدت توسط طرفداران درخواست شده بود نیز در تاریخ 20 تیر ماه عرضه خواهد شد. اگر با Halo آشنا نیستید، این ویژگی دقیقا همان چیزی است که از نامش پیدا است و به شما این امکان را می‌دهد تا ماموریت‌هایی را که قبلا انجام داده‌اید، دوباره به سراغشان بروید. در نهایت نیز شاهد اضافه شدن اچیومنت‌های جدید مرتبط با حالت کوآپ داستانی بازی و Mission Replay خواهیم بود.

در حال حاضر بازی Halo Infinite برای ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. اگر از اشتراک گیم پس مایکروسافت استفاده می‌کنید، می‌توانید این بازی را بدون پرداخت هزینه اضافی از این سرویس دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ انتشار حالت کمپین کوآپ بازی Halo Infinite چیست؟ شما هم منتظر این حالت جدید برای این عنوان هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر