;
coinex

انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا جدی تر شد [+عکس]

انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو در شهر بارسلونا دیده شد و گمانه‌زنی‌ها در مورد ستاره پرتغالی به اوج رسید. در حالی که بسیاری از هواداران رئال مادرید به بازگشت کریستیانو رونالدو به جمع کهکشانی ها امیدوار هستند، ایجنت این فوق ستاره پرتغالی با برخی مقامات باشگاه بارسلونا دیدار داشته است.

طبق ادعای روزنامه آس، رئیس باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو نشستی را برگزار کرده است تا درباره انتقال این بازیکن به نوکمپ صحبت کند. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در ۳۷ سالگی همچنان مشتریان زیادی دارد.

انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا جدی تر شد [+عکس]

رونالدو باوجود فصل ناامید کننده ای که منچستر یونایتد داشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و به عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن فصل شیاطین سرخ انتخاب شد.

 نارضایتی کریستیانو رونالدو از وضعیت خود در منچستر یونایتد باعث شده است تا احتمال حضور او در آبی اناری ها جدی شود. کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از یوونتوس تصمیم گرفت که بار دیگر پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کند. دوراهی رئال مادرید و بارسلونا پس از آن بر سر راه کریستیانو رونالدو به وجود آمد که خبرنگار نزدیک به فلورنتینو پرز، مدیرعامل باشگاه مادریدی خبر داد که رئال برنامه ای برای جذب رونالدو ندارد.

ایجنت کریستیانو رونالدو ملاقاتی با لاپورتا مدیرعامل بارسا داشته و احتمال پیرامون رونالدو و سایر بازیکنان از جمله برناردو صحبت کرده اند. تصویر لاپورتا را در ادامه می‌بینید.

انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا جدی تر شد [+عکس]

گزارش ها حاکی از این است که این فوق ستاره پرتغالی به دنبال جدایی از یونایتد و انتخاب تیم جدیدش است. نکنه جالب اینکه مدیر برنامه های او به دنبال مذاکره با بارسلونا برای حضور این بازیکن در تیم است که این می تواند یکی از جذاب ترین انتقال های تاریخ اسپانیا را رقم زند. برخی رسانه های هدف از این دیدارها را تلاش ایجنت رونالدو برای تحت فشار قرار دادن رئال مادرید (مشابه قضیه منچسترسیتی) از طریق هواداران است تا این باشگاه مجبور شود نسبت به جذب فوق ستاره پرتغالی اقدام کند.

رونالدو یک دهه با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند. او ۴ توپ طلا با پیراهن رئال به دست آورد و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است. حضور او در بارسلونا می تواند هواداران رئال را عصبی کند و باید دید که آیا او چنین تصمیمی را خواهد گرفت یا نه.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر