;
coinex

وان پلاس قصد دارد نورد (Nord) را به برندی مستقل بدل کند

با توجه به موفقیتی که وان پلاس در دنیای گوشی‌های میانرده به خصوص با سری نورد خورد کسب کرده است؛ وان پلاس قصد دارد نورد را به برندی مستقل بدل کند.

به گفته TheMobileIndian، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند قصد دارد حضور خود در دنیای دستگاه‌های میان رده را بیش از پیش پر‌رنگ کند. این شرکت قبلا گوشی‌های Nord CE 2 Lite، Nord CE 2 و Nord 2T را به بازار عرضه کرده بود و اکنون منبعی معتبر اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد برای رشد و توسعه در بخش گوشی‌های میان رده، وان پلاس را از Nord جدا کند و آن را به عنوان یک برند فرعی یا مستقل معرفی کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده 2021

تبدیل نورد به برندی مستقل

یک منبع معتبر، خبر از تبدیل نورد به برند مستقل را داده و بیان کرده است که با Nord به عنوان یک شرکت مستقل رفتار خواهد شد و این برند، خط تولید، فروشگاه‌ها و حتی تیم منحصر به فرد خود را خواهد داشت، ولی در سطح جهانی، مالکیت آن همچنان در اختیار وان‌پلاس باقی می‌ماند.

قابل ذکر است که گوشی‌های Nord، دیگر مارک برند OnePlus را نخواهند داشت، بلکه عبارت «از OnePlus» را در تولیدات بعدی خواهند داشت، زیرا این برند هنوز چندان شناخته نشده است و به کمک شرکت وان‌پلاس نیاز دارد.

تبدیل نورد به برند مستقل

به احتمال زیاد نام تجاری نورد بدون تغییر باقی بماند و انتظار می‌رود نام تجاری با استفاده از رنگ آبی روشن به عنوان رنگ پس‌زمینه مورد استفاده قرار گیرد. این منابع همچنین گفته است که برند Nord از طریق نمایشگاه‌های خصوصی جدید و مشارکت با فروشگاه‌های شخص ثالث و سایر نمایندگی‌های مجاز به تمرکز بر روی کانال‌های آفلاین و ایجاد یک حضور آفلاین قوی ادامه خواهد داد.

Nord علاوه بر گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، ساعت هوشمند فیتنس، هدفون‌های Tws، پاوربانک‌ها و موارد دیگر را در آینده به فروش خواهد رساند. به طور کلی، بازار با یک بازیکن تمام عیار دیگر، پر می‌شود که مبارزه‌ای را به غول‌های صنعت موبایل تحمیل می‌کند.

شرکت وان پلاس در ابتدا دستگاه‌های درجه یک را می‌فروخت، اما با گذشت زمان به لطف برند Nord خود، موفقیت‌های زیادی در جایگاه میان‌رده به‌دست آورده است. حال به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد Nord را به عنوان یک برند مجزا معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تبدیل نورد به برندی مستقل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر