;
coinex

ویوو Y77 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

امروز ویوو Y77 5G به طور رسمی توسط این کمپانی چینی رونمایی شد. این گوشی حالا قدرتمندترین گوشی سری Y از محصولات ویوو و از بهترین میانرده‌های بازار است.

طبق اخبار منتشر شده از مشخصات از گوشی هوشمند ویوو Y77 5G ، باید گفت از آنجایی که این گوشی هوشمند با تراشه‌ی SoC Dimensity 930 کار می‌کند، همه چیز در مورد عملکرد آن عالی است و توانسته است حدود 500000 امتیاز در تست‌های بنچمارک AnTuTu دریافت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

مشخصات فنی گوشی هوشمند ویوو Y77 5G

این گوشی هوشمند دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم است. صفحه نمایش AMOLED ویوو Y77 5G مشخصاتی ابعادی 6.67 اینچی، وضوح Full HD پلاس و رفرش ریت 120 هرتزی دارد. دوربین جلوی این اسمارت فون نیز سنسوری با وضوح 8 مگاپیکسلی است.

 گوشی هوشمند Y77 5G 

همچنین سنسورهای 50 و 2 مگاپیکسلی به عنوان ماژول دوگانه دوربین در این محصول جدید عمل می‌کنند. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در گوشی هوشمند ویوو Y77 5G تعبیه شده است. همچنین این گوشی از حسگر اثرانگشت، درگاه هدفون و دو رنگ‌بندی بهره می‌برد. قیمت این گوشی هوشمند 300 دلار است و در حال حاضر فقط در چین به فروش می‌رسد.

به غیر از رونمایی رسمی Vivo Y77، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند دیگر از سری X80 باشد. طبق گزارش‌های منتشر شده نام این مدل X80 Lite خواهد بود.

انتظار می رود گوشی هوشمند X80 Lite به همراه X80 Pro+ در ماه سپتامبر رونمایی شود. تحلیل‌گران حوزه‌ تکنولوژی انتظار دارند که این گوشی هوشمند مبتنی بر تراشه Snapdragon 7 Gen 1 SoC یا پلتفرم Dimensity باشد و از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند. اگرچه این مشخصات در حال حاضر فقط به عنوان یک فرض است و اعتبار خاصی ندارد، اما کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

البته، با این پیکربندی، این مدل یک پرچمدار در صنعت گوشی هوشمند نخواهد بود. اما این امر کاملا طبیعی است، زیرا تولید کنندگان معمولا مدل‌های Lite را از نظر فنی بسیار دور از دستگاه های رده بالا تولید می‌کنند تا بتوانند با قیمت گذاری پایین، طیف گسترده‌ای از مشتریان را پاسخگو باشند.

شایان ذکر است که آخرین مدل Lite در خط تولید پرچمداران ویوو، Vivo X50 Lite بود. شرکت ویوو همچنین به تازگی از گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود Vivo X80 Pro برای بازار بین المللی رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند نیز مدتی است که در چین به فروش می‌رسد و در تمام کانال های فروش به یک محصول پرفروش بدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و قیمت گوشی هوشمند ویوو Y77 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر