;
coinex

عرضه تتر توسط نهنگ‌ها مانع صعود رمزارزها شده است

داده‌های درون زنجیره‌ای و بازار استیبل کوین تتر تأثیر زیادی بر روند رمزارزها می‌گذارند. حال مشخص شده که عرضه تتر توسط نهنگ‌ها مانع صعود رمزارزها شده‌ است.

عوامل بسیار زیادی بر عملکرد دارایی‌های دیجیتال تأثیر می‌گذارند، اما داده‌های درون زنجیره‌ای و بازار استیبل کوین تتر یکی از مهم‌ترین معیارهایی هستند که هر معامله‌‌گر ارز دیجیتال می‌تواند هنگام تحلیل وضعیت بازار از آن‌ها بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

عرضه تتر توسط نهنگ‌ها عامل رکود رمزارزها

بر اساس داده‌های سایت تحلیلی Santiment، تعداد آدرس‌های کیف پولی که 100 هزار دلار تا 10 میلیون دلار دارایی USDT دارند، به پایین‌ترین حد خود در 3 سال اخیر رسیده است. این داده‌ها نشان می‌دهند تعداد سرمایه‌گذاران در بازار تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر هیچ قدرت خرید واقعی باقی نمانده است که قیمت بیت کوین یا سایر رمزارزها را به سمت بالا حرکت دهد.

عرضه تتر توسط نهنگ‌ها مانع صعود رمزارزها شده است

میزان عرضه تتر با جریان واقعی سرمایه در بازار کریپتوکارنسی رابطه معکوس دارد. هر زمان که نهنگ‌ها شروع به جمع‌آوری Tether می‌کنند، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش جریان ورودی و در نهایت افزایش قیمت است. از عمده دلایل کاهش قیمت فعلی بازار می‌توان به عرضه تتر توسط نهنگ‌ها اشاره کرد.

از نوامبر 2021 تاکنون، تعداد آدرس‌های کیف پول هولدر USDT به شدت کاهش یافته است. بسیاری از شرکت‌های خصوصی و مؤسسه‌های سرمایه‌گذاری پس از رسیدن قیمت بیت کوین به سقف تاریخی، بازار رمزارزها را ترک کرده‌اند.

علی‌رغم جو منفی علیه تتر و رمزارزها، اوضاع بازار به آن شدتی که سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند وخیم نیست. بسیاری از سرمایه‌گذاران و فعالان بازار رمزارزها با مشاهده نمودار بیت کوین و تتر تصور می‌کنند بخش عمده‌ای از سرمایه‌ها از بازار خارج شده است.

به گزارش U.Today، خروجی واقعی بازار رمزارزها 70 درصد نیست. بسیاری از رمزارزهای خارج شده ممکن است تبدیل به نوع دیگری از استیبل کوین‌ها شده باشند. بر اساس گزارش‌ها، خروجی واقعی بازار رمزارزها حدود 30 درصد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه تتر توسط‌ نهنگ‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر