;
coinex

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام ؛ آینده، پیش بینی قیمت و نحوه خرید

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال در حال حاضر است که اهمیت زیادی در بازار ارزهای دیجیتال دارد. با تکراتو همراه باشید.

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام یک ارز مهم برای اپلیکیشن تلگرام است. همان طور که از نام آن مشخص است، این ارز دیجیتال برای اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام ساخته شده است و در دوره خود، طرفداران زیادی داشته است.

پروژه ارز دیجیتال تلگرام که در سال 2018 توسط یک شخص روسی به نام پاول دورف رونمایی شد، در این سال، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در دوره خود شناخته می‌‌شد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این توکن در مدتی به‌صورت خصوصی به فروش ارزهای خود می‌پرداخت. در همین مدت کوتاه، توانست نزدیک به 1.7 میلیارد دلار سرمایه از این طریق جذب کند.

ارزش این ارز دیجیتال در این مدت تا حد زیادی افزایش یافت و بسیاری از افراد به سمت آن هجوم بردند. این امر موجب شد که این پروژه، به یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال برای اپلیکیشن تلگرام تبدیل شود. در ادامه، به بررسی بیشتر آینده توکن تون تلگرام خواهیم پرداخت.

اما به دلیل بروز برخی مشکلات، پاول دورف مجبور شد این پروژه که تا حد زیادی پیشرفت کرده بود را متوقف سازد. وی این ارز دیجیتال را به سایر توسعه‌دهندگان آن واگذار کرد و تقریباً تمام وجوه جمع‌آوری شده مردم را به آن‌ها بازگرداند.

بعدازاین اتفاق، این توکن به نام Free TON تغییر نام پیدا کرد. در ادامه این مقاله، ما برای شما شرح می‌دهیم که ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام چیست و چه مزایایی در صنعت و اقتصاد دارد.

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام

همان طور که تاکنون مشخص شد، ارز دیجیتال تون در برنامه تلگرام از طرفداران زیادی برخوردار بود. اگر شما به این حوزه و سایر ارزهای دیجیتال علاقه دارید، می‌توانید مقاله متاورس استار اطلس یا حتی مقاله مربوط به متاورس بلاکتوپیا را مطالعه فرمایید.

حالا شاید برای شما سؤال پیش بیاید که آینده توکن تون تلگرام چگونه است و چه بر سر این ارز دیجیتال خواهد آمد؟ برای پاسخ به این سؤال، باید در ابتدا این ارز دیجیتال را به‌خوبی شناخته و نحوه کار آن را درک کنید. در ادامه، ارز دیجیتال تون را برای شما بررسی خواهیم کرد.

اکنون وقت آن رسیده تا برای شما معنی Free TON را توضیح دهیم. Free TON یک پلتفرم بر حوزه بلاک‌چین بوده که عملکرد بسیار بالایی دارد و با امنیت بالای خود، می‎‌تواند در هر ثانیه تعداد بسیار زیادی تراکنش انجام دهد.

اگر بخواهیم این پلتفرم را با یک برنامه دیگر مقایسه کنیم، می‌توانیم این‌طور بگوییم که سیستم پرداختی VISA تنها توانایی پرداخت 1700 تراکنش در هر ثانیه را دارد. این در حالی است که همان طور که گفتیم، پلتفرم Free TON توانایی بسیار بیشتری نسبت به آن دارد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی سریع‌ترین سیستم بلاک‌چین که با نام سولانا (Solana) شناخته می‌شود هم از این پلتفرم کندتر عمل می‌کند. سیستم سولانا در مقایسه با ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام که بسیار سریع است، تنها 65000 توکن را در هر ثانیه مدیریت می‌کند. این امر موجب شده که ارز دیجیتال Free TON به سریع‌ترین پلتفرم در جهان تبدیل شود.

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام

لازم به ذکر است که کاربران ارز دیجیتال تون، این امکان را دارند که تراکنش‌های کمتر از 01/. دلار را نیز انجام دهند. همچنین آن‌ها می‌توانند برای هر تراکنش و ارز دیجیتال، کمتر از 05/. دلار پرداخت کنند.

اگر شما تمایل دارید که نحوه خرید ارز دیجیتال تون (TON) را بدانید، خوب است در ابتدا به مقاله بهترین زمان خرید ارز دیجیتال رجوع و مطالعه کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند که در خرید خود موفق‌تر عمل کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

تاریخچه ارز دیجیتال تون

حالا نوبت به آن می‌رسد که تاریخچه ارز دیجیتال تون (TON) را درک کنید و بدانید این ارز دیجیتال چه زمانی و توسط چه کسی ایجاد شد. برای اولین‌بار، این پروژه که در آن زمان با عنوان برنامه تلگرام نیز شناخته می‌شد، با نام تون (TON) شناخته شد.

این پلتفرم و ارز دیجیتال آن، توسط پاول دورف و در ماه دسامبر سال 2017 ایجاد شد. ظهور این پروژه منجر به بروز آشفتگی‌های بسیاری در دنیای ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین شد. در این دوره بود که ما معنای واقعی رونق در بازار ارزهای دیجیتال در جهان را مشاهده کردیم.

ازآنجاکه این پلتفرم و ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام رونق بسیاری در بازار جهانی داشت، موجب شد که اغلب سرمایه‌گذاران برای خرید به آن هجوم بیاورند. به همین دلیل هم رونق آن از چیزی که پیش‌بینی می‌شد هم بالاتر رفت.

اما توجه داشته باشید که پلتفرم تون تنها یک پروژه سرمایه‌گذاری بر پایه رمزارز نیست که هدف آن هم افزایش تعداد سرمایه‌گذاران و واگذاری آن به پلتفرم‌های دیگر باشد.

برای اطلاع از پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TON تلگرام خوب است بدانید که پشت ساخت این ارز دیجیتال، یک تیم بسیار قدرتمند و حرفه‌ای بود. این تیم، یکی از قوی‌ترین پیام‌رسان‌ها در سراسر جهان را طراحی و ساخته است که در حال حاضر مورداستفاده بسیاری از افراد، حتی شماست.

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
تاریخچه ارز دیجیتال تون

این تیم که پلتفرم بی‌نظیر تلگرام را ساخته است، توانسته تاکنون افراد زیادی را به خود جذب کند. این برنامه با قابلیت‌های بی‌شمار خود، به یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در سراسر دنیا تبدیل شده است.

طبق تحقیقی که در سال 2018 انجام شد، مشخص شد که تلگرام تا این سال بیش از 200 میلیون نفر کاربر فعال دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این تعداد در سال 2021، به بیش از 500 میلیون نفر هم رسید. این تحقیقات و گفته‌ها، موفقیت بیش از اندازه تلگرام را نمایان می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) 

پیش بینی قیمت وی چین 2021

توقف ارز دیجیتال تون

بعدراز آماده‌سازی‌های طولانی برای ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام انجام شد، مشاهده کردیم که این ارز دیجیتال و پلتفرم قرار نیست به روند کار خود ادامه دهد.

در تاریخ اکتبر سال 2019، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از پاول دورف به دلیل فروش توکن‌های ثبت نشده گرام شکایت کرد. بعدازاین که این شکایت توسط دادگاه منطقه نیویورک بررسی شد که زمان بسیار طولانی هم برای آن طی شد، این دادگاه رأی نهایی خود را صادر کرد.

این دادگاه، دستور توقف این پروژه را صادر کرد و بعدازاین قضیه هم پاول دورف در رسانه‌های اجتماعی به طور رسمی اعلام کرد که پروژه تون (TON) رسماً متوقف و بسته شد.

بسیاری از افراد بعد از شنیدن این بیانیه، گمان کردند که این حرف بدان معنی است که پلتفرم تلگرام هم قرار است به‌زودی متوقف شود. اما این نظریه اشتباه بود و پلتفرم همچنان در حال فعالیت است. سپس در سال 2018، تغییر نام این پروژه در مجله Whitepaper منتشر شد.

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
توقف ارز دیجیتال تون

بعدازاین که دوره آموزشی این موضوع به اتمام رسید، این خبر در مجله GitHub نیز انتشار یافت. سپس سه پروژه جدید و مستقل از پلتفرم تون تشکیل شدند. این پروژه‌ها شامل Free TON، New TON و TON Community Blockchain (بازار بلاک‌چین تون) می‌شدند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت استلار 2021

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

Free TON

اول‌ازهمه، برای شناخت بهتر ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام خوب است با Free TON آشنا شوید. این پروژه که از ساختارهای غیرمتمرکز بر اساس قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند، دارای یک اکوسیستم متعلق به سازمان DAO (سازمان خصوصی غیرمتمرکز) است.

هدف این پروژه و پلتفرم، ایجاد محیط مناسبی برای انجام خدمات مختلف و تراکنش‌های معمولی است. هدف آن‌ها این بوده که دولت، شرکت‌های خصوصی و کاربران معمولی بتوانند تراکنش‌های روزانه خود را به‌راحتی انجام دهند.

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
Free TON

به‌عبارت‌دیگر، بسیاری از تحلیل‌گران درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TON تلگرام اعلام کرند که این ارز دیجیتال این قابلیت را دارد که به‌عنوان یک پلتفرم جهانی شناخته شود. با استفاده از این پتانسیل، کاربران می‌توانند حوزه‌های متفاوتی را پوشش داده و آن را به یک سرور فوق پیشرفته تبدیل نماید.

نحوه عملکرد بلاک‌چین TON

بلاک‌چین TON را به‌عنوان یک پلتفرم شناسایی می‌کنند که دارای چندین بلاک‌چین است. این بلاک‌چین‌ها به‌صورت ناهمگن بوده و قابلیت تعامل با یکدیگر را دارند. این پروژه کاملاً خودکفا بوده و به طور مستقل عمل می‌کند.

خوب است بدانید که پروژه تون مبتنی بر بلاک‌چین TON بوده که به شما این امکان را می‎‌دهد که کاربران می‌توانند در بازار جهانی به‌خوبی عمل کنند. در این پروژه بلاک‌چینی شما این امکان را دارید که در بازار جهانی به‌راحتی با سایر افراد یا شرکت‌ها تعامل داشته و معامله کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
نحوه عملکرد بلاک‌چین TON

این بدان معنی است که ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام مجموعه‌ای از چندین بلا‌چین است. به لطف این موضوع، پلتفرم تون این قابلیت را پیدا کرده که کاربران بتوانند میلیون‎‌‎ها تراکنش در هر ثانیه انجام دهند.

بدون شک، می‌توان پلتفرم Free TON را به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر دانست که از چندین مدل بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند. در ادامه، برخی از این بلاک‌چین‌ها را معرفی می‌کنیم تا با نحوه خرید ارز دیجیتال تون (TON) بهتر آشنا شوید.

بلاک‌چین Masterchain

یکی از بلاک‌چین‌های اصلی پروژه Free TON را می‌توان به‌عنوان بلاک‌چین محبوب Masterchain معرفی کرد. در این بلاک‌چین، پروتکل‌های اصلی از اعتبارسنجی‌ها وجود دارد. علاوه بر این، توزیع وجوه در این پلتفرم نیز از قوانین خاصی پیروی می‌کند. این بلاک‌چین مشخص می‌کند که آیا این پروژه‌ها از اعتبار کافی برخوردار هستند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

بلاک‌چین Workcains

یکی دیگر از بلاک‌چین‌های معروف در پروژه تون، بلاک‌چین Workchains بوده که نزدیک به 232 عدد تخمین زده می‌شود. این مقدار، به عبارتی برابر با 4.3 میلیون می‌شود. این بلاک‌چین حاوی برخی تراکنش‌های انجام شده در قراردادهای هوشمند هستند که مورداستفاده بسیاری از مردم قرار می‌گیرد.

علاوه بر این همان طور که گفتیم، این بلاک‌چین به‌صورت ناهمگون عمل می‌کند. بدین صورت که انواع Workchains شامل قوانین متفاوتی می‌شود. برای مثال، در آن انواع آدرس‌ها و ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

بلاک‌چین Shardchains

این مدل بلاک‌چین که مرتبط با ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام بوده، به‌عنوان بلاک‌چین‌های افقی نیز شناخته می‌شوند. هر بخش Workchain را می‌توان به 260 زنجیره کوچک دیگر تقسیم کرد. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز مشاهده کردید، این زنجیره‌ها نیز قوانین مخصوص به خود را دارند که به یکدیگر متصل شده‌اند.

زنجیره‌های خرد

درنهایت، با زنجیره‌های خردی مواجه می‌شویم که ترکیبی از بلاک‌چین‌های همگن را تشکیل می‌دهند. اما بدین صورت است که خود بلاک‌چین‌ها به‌صورت مجزا عمل می‌کنند. به این بلاک‌چین‌، بلاک‌چین‌های عمودی می‌گویند که به شما این امکان را می‌دهد که بلاک‌چین‌های نامعتبر را بدون هیچ‌گونه تغییری تصحیح کنید.

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
زنجیره‌های خرد

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

همان طور که تاکنون متوجه شدید، بلاک‎‌چین تون (TON) از چندین ساختار چندسطحی و ناهنگان تشکیل شده است. خوب است بدانید که این سطوح بر اساس اصل اشتراک‌گذاری یا تقسیم‌بندی آن‌ها، دسته‌بندی و سازماندهی شده‌اند. این بلاک‌چین در چندین بلاک‌چین متفاوت پیاده‌سازی شده است.

اثبات سهام در تولید بلاک‌ها

بلاک‌چین تون از روش و مکانیسم جمعی اثبات سهام برای تولید شاردچین‌ها و Masterchainها استفاده می‌کند. شبکه این  پلتفرم شامل صدها اعتباردهنده هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها مشکلاتی که در تراکنش‌ها به وجود می‌آید را رفع‌ورجوع کنند. برای هر بلاک در Masterchain، از یک ترکیب تصادفی تشکیل شده است.

نکته دیگری که درباره نحوه خرید ارز دیجیتال تون (TON) باید بدانید، این است که این ارز دیجیتال، اعتبار بلاک‌چین‌ها را بررسی و تأیید یا رد می‌کند. ازاین‌رو، اگر اعتباردهنده یک بلاک نامعتبر را تأیید کند، ممکن است مجبور به پرداخت جریمه‌ای شود که باید بخشی از سهام خود را برای مدتی واگذار کند. بعدازاین مرحله، اعتباردهندگان ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام باید به یک اجماع برسند که بتوانند نحوه کار و پروتکل بلاک بعدی را انتخاب نمایند.

این افراد اگر به یک توافق دسته‌جمعی برسند، این امکان را دارند که یک بلاک جدید ایجاد کنند. علاوه بر این، هزینه‌های لازم برای تراکنش‌های پرداخت شده و همچنین توکن‌های ایجاد شده، در حین اعتبارسنجی این شبکه، بین همه به اشتراک گذاشته می‎‎شود.

دلیل دورف از ایجاد ارز دیجیتال تون

حالا شاید برای شما سؤال پیش بیاید که دلیل سازنده توکن تون از ایجاد آن چه بوده است؟ زیرا این موضوع تأثیر زیادی بر آینده توکن تون تلگرام می‌گذارد. همان طور که می‌دانید، صدها و شاید هم هزاران پروژه مشابه این توکن وجود دارد.

ازاین‌رو، احتمالاً بخواهید بدانید که چرا آن را ساخته‌اند و چه هدفی پشت ساخت این ارز دیجیتال بوده است. تیمی که این ارز دیجیتال را ایجاد کرده است، اعتقاد دارد که پلتفرم‌ها و ارزهای موجود نمی‌توانند مشکلات موجود در بین بلاک‌چین‌ها را حل کند.

برای مثال، هیچ جایگزین غیرمتمرکزی برای ارزهای دیجیتال Visa و همچنین Mastercard وجود ندارد. این بدان معنی است که ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین و اتریوم که به ترتیب سرعت شبکه 7 و 15 را دارند، توانایی رقابت با سیستم‌ها و پلتفرم‌های متمرکز را ندارند.

علاوه بر این، کسانی که به‌عنوان رابط برای کیف پول ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام به شمار می‌روند، نیاز کاربران را برآورده نمی‌سازند. زیرا وقتی کاربران وارد این دنیای ارز دیجیتال می‌شوند، با مشکلات وسیعی ازجمله خرید، ذخیره و ارزهای دیجیتال روبرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
دلیل دورف از ایجاد ارز دیجیتال تون

یکی دیگر از دلایلی که سازنده ارز تون برای ساخت آن ارائه داد، عدم استفاده عملی و کاربردی از ارزهای دیجیتال است. شما این امکان را دارید که از ارزهای دیجیتال برای خرید انواع کالاها و خدمات متفاوت از سایت‌ها استفاده کنید.

نکته جالب‌توجه درباره نحوه خرید ارز دیجیتال تون (TON) باید بدانید، این است که بسیاری از کسانی که متقاضی آن هستند، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران هستند. این در حالی است که کاربران عادی کمتر این ارز را درخواست می‌کنند.

توضیحاتی که پیش‌ازاین ذکر کردیم، در مجله مشهور Whitepaper تون منتشر شده است. علاوه بر این، سازندگان و اعضای این تیم ادعا می‌کنند که پلتفرم تلگرام تمام مشکلات فوق‌الذکر را رفع می‌کند.

شاید به همین دلیل بوده که روزبه‌روز تعداد کاربران آن در حال افزایش است. در ادامه، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که تلگرام را از سایر پلتفرم‌های پیام‌رسان متمایز می‌کند را بررسی خواهیم کرد.

سرعت بالا

یکی از مهم‌ترین دلایلی که تلگرام را به یکی از پلتفرم‎های محبوب در سراسر دنیا تبدیل کرده است، سرعت بیش از حد آن است. این برنامه پیام‌رسان به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان، بیشترین استفاده از آن را کنید. علاوه بر این، ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام این امکان را دارد که در هر ثانیه، بیشتر از یک میلیون تراکنش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

 پیش بینی قیمت تریپیو (TRIO)

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
سرعت بالا

دردسترس‌بودن

یکی دیگر از دلایلی که استفاده از این برنامه را برای افراد لذت‌بخش کرده، دردسترس‌بودن آن است. این امر موجب شده که آینده توکن تون تلگرام هم مناسب به نظر برسد و افراد بیشتری برای استفاده از آن اقدام کنند. این برنامه و ارز دیجیتال دین صورت است که حتی مبتدیان هم می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

تعداد زیاد مخاطبان

برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TON تلگرام خوب است بدانید که این نرم‌افزار محبوب، مخاطبان بسیار زیادی دارد و همچنین این مخاطبان روزبه‌روز در حال افزایش یافتن هستند. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، تعداد کاربران این پلتفرم در سال 2018 نزدیک به 200 میلیون نفر بوده است.

استفاده از کیف پول راحت

یکی دیگر از عواملی که موجب می‌شود افراد زیادی به دنبال اطلاع از نحوه خرید ارز دیجیتال تون (TON) باشند، این است که کیف پول این ارز دیجیتال با نرم‌افزار تلگرام ترکیب شده است.

به‌این‌ترتیب، کاربران این امکان را دارند که وجوه و دارایی‌های خود را در بلاک‌چین امن و قابل‌اعتماد تون ذخیره نمایند؛ بنابراین، کاربران این پلتفرم و ارز دیجیتال می‌توانند به‌راحتی از وجوه خود برای انجام تراکنش‌ها و معاملات خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube)

پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) 

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
استفاده از کیف پول راحت

ازآنجاکه تلگرام محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد، کیف پول ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام هم بسیار محبوب واقع شده است. ازاین‌رو، افراد بیشتری دارایی‌های خود را در این کیف پول ذخیره می‌کنند. لازم به ذکر است که در کیف پول این ارز دیجیتال در ابتدا ارز دیجیتال گرام معرفی می‌شود.

امنیت نام کاربری‌ها

آینده توکن تون تلگرام تا حد زیادی به امنیت این ارز دیجیتال وابسته است. همان طور که با پیام‌رسان تلگرام آشنا هستید، این پلتفرم به کاربران نوعی ویژگی ارائه کرده که می‌توانند از نام کاربردی (آیدی) مخصوص به خود استفاده کنند. ازآنجاکه هر نام کاربری یک پسورد مخصوص به خود را دارد، موجب شده که از امنیت بالایی برخوردار باشد و شما به‌راحتی به آن اعتمادکنید.

یکی از دلایلی که موجب شده پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TON تلگرام بسیار روشن در نظر گرفته شود، محبوبیت بالای این پلتفرم است. به لطف شخصیت دوست‌داشتنی پاول دورف و همچنین قابلیت‌های فراوان تلگرام، ارز دیجیتال تون نیز به یکی از ارزهای محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است.

نحوه خرید ارز دیجیتال تون (TON)

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که نحوه خرید ارز دیجیتال تون (TON) چگونه است و چگونه می‌توانیم این ارز محبوب را خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت که شما در حال حاضر قادر به خرید گرام نخواهید بود.

این اوضاع تا زمانی که خرید این ارز دیجیتال ارائه شود، ادامه خواهد داشت. سازنده این ارز دیجیتال، یعنی پاول دورف در صفحه توییتر خود به کاربران هشدار داد که کسانی که ادعا به فروش ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام می‌کنند،کاملاً تقلبی بوده و هیچ اعتبار رسمی ندارند.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت استکس (STX) 

 پیش بینی قیمت سی پی کوین (CPC) 

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام
نحوه خرید ارز دیجیتال تون (TON)

تنها راه خرید گرام، این است که صبر کنید تا بیانیه رسمی از کارکنان این ارز دیجیتال و همچنین فروش قانونی گرام آغاز شود. علاوه بر این، اگر تمایل دارید که از به‌روزترین اطلاعات درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TON تلگرام و سایر اطلاعات مربوط به آن دست یابید، بهتر است که به صفحه رسمی تلگرام این پلتفرم وارد شوید.

کلام آخر

ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است که در تاریخچه خود با نشیب و فرازهای زیادی مواجه شده است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال متوقف شده است. اما پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TON تلگرام مشخص می‌کند که احتمال دارد این ارز دیجیتال در آینده بسیار موفق عمل کند؛ درست مانند سال‌های اوایل کار خود که افراد زیادی به آن جذب شدند.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: medium.com

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال تون (TON) تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام با توجه به market cap پنج میلیاردی وتعداد توکن 5میلیارد قیمت واقعی این ارز در حال حاضر باید 1000دلار باشد .
    اینده ارزهای دیجتال در سراسر دنیا ton coin است .

    پاسخ