;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم سریال استارگرل (Stargirl) مشخص شد

با توجه به اعلام شبکه The CW، تاریخ پخش فصل سوم سریال استارگرل مشخص شد. این شبکه اعلام کرد که در این سریال جذاب، برک بسینجر نقش آفرینی کرده است. علاوه بر آن، جوئل مک ‌هال در این فصل نیز حضور پررنگ‌‎تری دارد و بار دیگر نقش استارمن را بر عهده خواهد داشت.

طبق اعلام شبکه The CW، تاریخ پخش فصل سوم سریال استارگرل ، ۳۱ اوت (۹ شهریور) خواهد بود. بر این اساس فاصله ساخت فصل 3 این سریال با اتمام فصل 2 کم‌تر از 1 سال است. این فصل در 13 قسمت پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ترتیب تماشای سریال های مارول

تاریخ پخش فصل سوم سریال استارگرل

در سریال Stargirl، برک بسینجر بازیگر فیلم 47 Meters Down: Uncaged «چهل و هفت متر پایین: آزادشده» و ایوت مونرئال بازیگر فیلم Rambo: Last Blood «رمبو: آخرین خون» نقش آفرینی کرده‌اند. از دیگر بازیگران می‌توان به کامرون گلمن اشاره کرد که در سریال 20th Century Women «زنان قرن بیستم» ایفای نقش داشت.

تاریخ پخش فصل سوم سریال استارگرل

ایمی اسمارت، بازیگر فیلم  The Butterfly Effect «اثر پروانه‌ای» و تری رومانو بازیگر فیلم Robbie «رابی»، آنجلیکا واشنگتن بازیگر فیلم Tall Girl «دختر قد بلند»، لوک ویلسون بازیگر فیلم  Vacancy «مهمان پذیر» نیز در این سریال نقش دارند. مگ دلسی بازیگر فیلم Scars «زخم‌ها» و جوئل مک‌ هیل بازیگر فیلم Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی 2» از دیگر بازیگران این سریال جذاب هستند. همانطور که در ابتدای خبر گفتیم، این سریال در تاریخ 31 اوت پخش خواهد شد.

موضوع سریال Stargirl از این قرار است که یک دانش‌آموز دبیرستانی با نام کورتنی ویتمور، عصای کیهانی استار من پدرش را کشف می‌کند و قدرت‌های عجیبی به دست می‌آورد. او می‌خواهد یک ابر قهرمان نسل خود شود و یک جامعه عادلانه در آمریکا را ایجاد کند.

از بازیگرهای فصل دوم سریال استارگرل نیز یسا پنارخو، الکویا برانسون، نیک تارابای، جاناتان کیک و جیم گافیگان در اصل سوم نیز حضور خواهند داشت. در فصل سوم این سریال، جان وسلی شیپ نقش جی گاریک از سریال Flash را تکرار خواهد کرد.

تهیه‌کنندگان سریال Stargirl، جف جانز از شرکت Mad Ghost Productions و همچنین گرگ برلانتی از شرکت Berlanti Productions خواهند بود. کاراکتر جدید استارگرل توسط جف جانز خلق شده است. فصل اول این سریال از شبکه DC Universe پخش شده بود، اما پخش فصل دو این سریال را شبکه CW بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل سوم سریال استارگرل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر