;
coinex

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر ؛ ایران از گروهش صعود می‌کند؟

اکنون که گروه‌های جام جهانی مشخص شده است، بسیاری از افراد به دنبال پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر هستند. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر یکی از مهم‌ترین مسائلی است که افراد زیادی قصد دارند از آن اطلاع داشته باشند. اگر شما هم به فوتبال علاقه دارید، مطمئناً پیش‌بینی‌هایی درباره بازی‌های جام جهانی در ذهن خود داشته‌اید. حتی اگر شما بازی‌های ورزشی را تماشا نمی‌کنید هم چیزهایی درباره جام جهانی شنیده‌اید. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این نوشتار، این مسابقه بزرگ و جهانی را پیش‌بینی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید و از این اطلاعات بی‌بهره نباشید.

اگر تاکنون اخبار را دنبال کرده باشید، پس احتمالاً می‌دانید که مسابقات جام جهانی در کشور قطر برگزار می‌شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امسال، بیست و دومین مرتبه‌ای است که مسابقات جام جهانی برگزار می‌شود. در سال جاری و در تاریخ 30 آبان 1401 هم این مسابقه در قطر برگزار خواهد شد و تیم‌هایی از سراسر جهان گرد هم می‌آیند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

همان طور که گفتیم، جام جهانی مسابقه‌ای است که در میان تمام جهان روی می‌دهد و ورزشکاران از همه‌جا برای برنده شدن می‌آیند. در این میان، کشور ما هم یکی از این کشورهای جهان است که هر چهار سال یک‌بار برای مسابقات جام جهانی و در قطر حاضر می‌شود. بااین‌حال، شاید ذهن شما درگیر شود و برای شما سؤال پیش بیاید که این مسابقات چگونه شکل می‌گیرند و کدام کشورها در این مسابقه پیروز می‌شوند؟ در این نوشتار، ما به بررسی کامل پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر می‌پردازیم.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، جام جهانی یکی از مهم‌ترین مسابقاتی است که در آن ورزشکاران سراسر جهان، هر چهار سال یک‌بار گرد هم می‌آیند. بااین‌حال، شاید اطلاعاتی هم درباره قرعه‌کشی این مسابقات به گوش شما خورده باشد که علی دایی، پیش‌کسوت فوتبال ایران برای انجام این قرعه‌کشی حاضر شد. اگر شما هم تمایل دارید اطلاعاتی درباره این قرعه‌کشی و گروه‌های جام جهانی کسب کنید، به ادامه مطلب توجه فرمایید.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که این مسابقات در امسال باید بدانید، این است که مسابقات فوتبال در کدام ورزشگاه‌ها انجام می‌گیرد. به همین ترتیب، بهتر است نگاهی به لیست استادیوم‌های جام جهانی 2022 قطر بیندازید و این ورزشگاه‌ها را با تصویر شناخته و مکان آن‌ها را بدانید. همچنین شاید برخی از افراد هم بخواهند بدانند که قیمت بلیط بازی‌های جام جهانی 2022 قطر چقدر است؟

جدا از موارد ذکرشده، یکی از مهم‌ترین مسائلی که درباره جام جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گروه‌بندی جام جهانی 2022 قطر است. در این گروه‌بندی، متوجه می‌شویم که هر کشور با کدام کشورها به رقابت می‌پردازد.

همان طور که می‌دانید، قرعه‌کشی جام جهانی 2022 انجام شده است و این موضوع تأثیر بسزایی بر پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر دارد. زیرا شما متوجه شده‌اید که هر کشور با کدام کشورها به رقابت می‌پردازد. این پیش‌بینی به شما کمک می‌کند که بدانید کدام تیم، می‌تواند راه خود را به سمت افتخار و پیروزی باز کند.

گروه‌های پیشتاز جام جهانی 2022 قطر

ازآنجاکه در سال گذشته، فرانسه در مسابقات جام جهانی روسیه پیروز شد، در ماه نوامبر امسال به‌عنوان مدافع قهرمانی در قطر ظاهر می‌شود. بدین ترتیب، انتظار می‌رود که تیم دیدیه دشان در سال جاری، یعنی سال 2022 در بین تیم‌های پرچمدار و پیشتاز جام جهانی باشد.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

از سوی دیگر، برزیل به‌عنوان تیم شماره یک که بر اساس رده‌بندی فیفا انجام شد، وارد قطر می‌شود. این تیم قصد دارد برای بار ششم در تاریخ سابقه درخشان خود و برای اولین‌بار از سال 2002، قهرمان جام جهانی شود. همان طور که متوجه شدید، برزیل آخرین بار در سال 2002 توانست عنوان قهرمانی جام جهانی را کسب کند و درکل، شش مرتبه برنده این عنوان شده است. به همین دلیل هم سابقه بسیار درخشانی دارد.

بااین‌حال، جام جهانی هم مانند هر مسابقه دیگری، با شوک‌ها و ناراحتی‌هایی همراه است. این بدان معنی است که ممکن است وقایعی روی دهد که اصلاً شما انتظار آن را ندارید. دقیقاً مانند اتفاقی که در سال 2018 افتاد و ازآنجاکه اصلاً انتظار نمی‌رفت، تیم کرواسی به فینال دست یافت. به همین دلیل هم ممکن است پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر کاملاً دقیق نباشد و چیزهای دیگری روی دهد.

همچنین توجه داشته باشید که بازی جام جهانی در قطر تا چند ماه دیگر برگزار نمی‌شود و در این مدت، ممکن است خیلی چیزها تغییر کند. با وجود همه این مسائل، بهتر است شما اطلاعات کلی درباره این مسابقات داشته باشید. در این بخش، نگاهی ساده به چگونگی شکل‌گیری و ترکیب گروه‌های جام جهانی 2022 داشته باشید.

گروه A

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

  • A1: هلند
  • A2: سنگال

همان طور که می‌دانید، قطر میزبان همه مسابقات است و در این گروه هم قرار دارد. بااین‌حال، این کشور نمی‌توانست در گروه سخت‌تری قرار بگیرد. هلند بعداز این که مدافع میانی خود را در مسابقات یورو 2021 از دست داد، از بازیکن محبوب خود، یعنی ویرجیل فن دایک (Virgil van Dijk) در سال جاری بهره می‌برد. این در حالی است که تیم کشور سنگال، کیفیت و مهارت بازی خود را با قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا در اوایل سال جاری به همگان نشان داد.

درحالی‌که در این گروه، تیم‌های دیگری مانند اکوادور و قطر هم هستند، گزینه‌های پیش روی کارشناسان برای برنده شدن در پیش بینی جام جهانی قطر 2022 در نظر گرفته می‌شوند. البته اکوادور هم یکی از تیم‌های خوب در این گروه به شمار می‌رود.

 گروه B

  • B1: انگلستان
  • B2: ایالات متحده آمریکا

از سوی دیگر، ما با گروه B مواجه می‌شویم که کشور ما نیز در آن حضور دارد. در پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر گفته می‌شود که انگلیس و ایالات متحده در این مسابقات، شانس بیشتری برای پیروزی دارند. بعدازاین که انگلیس در سال 2018 به نیمه‌نهایی صعود کرد و همچنین در بازی‌های یورو 2021 در تابستان سال گذشته، به فینال راه یافت، به سمت جام جهانی 2022 قطر حرکت کرده است.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

در همین میان، ایالات متحده از بااستعدادترین و بهترین افراد تیم می‌بالد. در گروه B، تیم کشورهای انگلیس، آمریکا، ایران و کشورهای اسکاتلند، اکراین و ولز قرار دارند. ازآنجاکه سرمربی تیم ایالات متحده گرگ برهالتر، تجربه کافی در تورنمنت ندارد و تیم او هم نسبتاً جوان محسوب می‌شود، ممکن است کار را برای تیم آمریکا دشوار کند.

بااین‌حال، این تیم قابلیت‌های خوبی برای راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی را دارد. حتی اگر ایران بسیار سرسخت‌تر از این باشد که سایر مردم تصور می‌کنند، بازهم تیم آمریکا ممکن است بتواند به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا کند.

گروه C

  • C1: آرژانتین
  • C2: لهستان

آیا این مسابقات جام جهانی 2022 می‌تواند بهترین ضربه لیونل مسی باشد؟ آرژانتین یکی از بهترین تیم‌هایی است که در پیش بینی جام جهانی قطر 2022 حضور دارد. در حال حاضر، آرژانتین بهترین و طولانی‌ترین رکورد شکست‌ناپذیر در تاریخ فوتبال بین‌الملل را دارد که بیشتر از 31 بازی انجام داده است. همچنین این تیم به مسی اجازه حمایت تیم را داده است که در مسابقات جام‌های جهانی قلبی، فاقد این قضیه بود. در گروه C، کشورهای آرژانتین، لهستان، مکزیک و عربستان حضور دارند.

همچنین کارشناسان در پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر می‌گویند که احتمالاً مکزیک بتواند به مرحله یک شانزدهم نهایی و فراتر از آن هم برسد. بااین‌وجود، این تیم از قدرت آتشین بازیکن خود، یعنی رابرت لواندوفسکی برخوردار است. او که از بهترین گل‌زن‌های بازی فوتبال شناخته می‌شود، ممکن است کاری کند که لهستان از دور مسابقات خارج شود.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

گروه D

  • D1: دانمارک
  • D2: فرانسه

در گروه D، تیم کشورهای دانمارک، فرانسه، تونس و برنده پلی‌آف (کشورهای امارات، استرالیا، پرو) قرار دارند. در مسابقات یورو 2021، مشاهده کردیم که دانمارک توانست تا مرحله نیمه‌نهایی برود. این کار با سرمربیگری کاسپر هیولماند انجام شد که گروه فوق‌العاده‌ای نیز برای جام جهانی انتخاب کرده است.

همچنین فرانسه هم باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند عنوان مدافع قهرمانی خود را حفظ کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بعد از این‌که برزیل در سال‌ها 1958 و سپس 1962 در جام‌های جهانی قهرمان شد، هیچ تیم دیگری تاکنون نتوانسته این عنوان را در دو مرحله متوالی از آن خود کند.

لازم به ذکر است که تیم دیدیه دشان از زمان پیروزی خود در جام جهانی سال 2018 تاکنون، تا حد زیادی متزلزل بوده است. بااین‌حال، این گروه هنوز هم می‌تواند یکی از گروه‌های بی‌طرف و با پتانسیل باشد و عنوان قهرمانی را کسب کند. این موضوع در پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر کاملاً روشن است.

گروه E

  • E1: اسپانیا
  • E2: آلمان

تیم کشورهای اسپانیا، آلمان، ژاپن و برنده پلی‌آف بین کشورهای نیوزلند و کاستاریکا در گروه E جام جهانی قرار دارند. سرمربی تیم ملی اسپانیا، لوئیس انریکه، بعد از عملکرد بدی که تیم او در جام جهانی 2018 داشت، جوان‌سازی کرد. بعد از آن تاریخ، این تیم شدیداً به ایده‌های جدیدی نیاز داشت تا بتواند در مسابقات سال جاری خوب عمل کند و انریکه در این راه، به تیم خود کمک کرد.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

کسانی مانند پدری و گاوی که از بهترین بازیکنان تیم ملی اسپانیا هستند، این تیم را به یکی از هیجان‌انگیزترین و جوان‌ترین تیم‌های اطراف خود تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل هم نباید آن‌ها به‌عنوان برنده‌های بالقوه‌ای در نظر گرفت.

آلمان هم تقریباً مشابه اسپانیا، در حال تغییر نسل است و قصد دارد تیم خود را جوان کند. بااین‌حال، این تیم هنوز هم یک تهدید بزرگ برای اسپانیا به شمار می‌آید. اگرچه تیم‌هایی مثل ژاپن و کاستاریکا در این گروه، شانس برد آن‌چنانی ندارند، اما بازهم انتظار می‌رود که شاید تا رده‌های بالا صعود کرده و شانس برد سایر هم‌گروهی‌های خود را کاهش دهند.

گروه F

  • F1: بلژیک
  • F2: کانادا

در این گروه هم کشورهای بلژیک، کانادا، مراکش و کرواسی حضور دارند. بسیاری از کارشناسان در پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر می‌گویند که این مسابقه، می‌تواند یک برنامه چندجانبه برای کشور بلژیک باشد. این تیم را نسل طلایی می‌دانند که تاکنون عنوان مهمی را کسب نکرده است. از سوی دیگر، ممکن است برخی از افراد تیم کشور کرواسی که در جام جهانی 2018 فینالیست شد را مدعی برتر گروه F در مقابل بلژیک بدانند؛ اما تیم زلاتو دالیچ، تیم تقریباً پیری است.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

در همین حین، ما با تیم جوان کانادا روبرو می‌شویم که استعداد زیادی در زمینه فوتبال دارند و توانستند در مسابقات مقدماتی آمریکای شمالی، در صدر جدول قرار بگیرند. باتوجه‌به اطلاعات ما، کشور کانادا از سال 1986 تاکنون نتوانسته به جام جهانی دست پیدا کند. بااین‌حال، تیم کانادا تیمی نیست که آرام در گوشه‌ای نشسته و برنده شدن را به سایر تیم‌ها واگذار کند.

گروه G

  • G1: برزیل
  • G2: صربستان

در گروه G، کشورهای برزیل، سوئیس، صربستان و کامرون با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در پیش بینی جام جهانی قطر 2022 که توسط کارشناسان و افراد حرفه‌ای انجام شد، مشاهده کردیم که برزیل به‌عنوان تیم برتر در جهان، یکی از بهترین تیم‌های گروه G محسوب می‌شود. خوب است بدانید که این تیم توانست مسابقات مقدماتی را بدون شکست طی کند و امتیاز بالایی در این گروه کسب کرد.

بااین‌حال، هر دو تیم صربستان و سوئیس هم در بازی‌های مقدماتی توانستند بدون شکست وارد گروه G بشوند. این در حال است که تیم کامرون در پنج بازی از شش بازی که در مرحله مقدماتی انجام داد، توانست سه امتیاز را از آن خود کند.

هر سه تیم‌هایی که در پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر ذکر کردیم، برای پیوستن به برزیل شانس دارند. این در حالی است که اغلب کارشناسان روی صربستان تأکید بیشتری دارند. بازیکنانی مانند دوسان ولاوویچ، دوسان تادیچ و سرگی میلینکویچ – ساویچ که در خط حمله تیم صربستان حضور دارند، شانس این تیم را برای موفقیت و برتری افزایش داده‌اند. آن‌ها می‌توانند کاری کنند که تیم صربستان از سایر هم‌گروهی‌های خود متفاوت باشد و خود را به برزیل برساند.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

گروه H

  • H1: اروگوئه
  • H2: پرتغال

در این گروه، تیم کشورهایی مانند پرتغال، اروگوئه، غنا و کره جنوبی با یکدیگر به مصاف می‌روند. تیم ملی اروگوئه در جام جهانی سال 2010، با بازیکنانی مانند ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز، توانست خود را به نیمه‌نهایی برساند. اکنون با نسل جدیدی از تیم اروگوئه که شامل داروین نونز، فده والورده رونالد آرائوخو هستند، روبرو می‌شویم. همان طور که می‌دانید، همه کسانی که نام بردیم در لیست افراد شناخته‌شده دنیای فوتبال قرار می‌گیرند که به‌تازگی در این حرفه وارد شده و کاملاً جوان هستند.

شاید تیم پرتغال هم در سایه دور کریستیانو رونالدو، بتواند خود را وارد عرصه جدیدی از فوتبال کند. این بازیکن 37 ساله در آخرین بار در مسابقات جام جهانی، در این تیم حضور داشت و همچنین توانست در لیست برندگان مسابقات یورو 2016 نیز باشد. با ادامه پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر همراه ما باشید.

مرحله یک شانزدهم

در مرحله یک شانزدهم، گروه‌هایی که با یکدیگر جفت و برنده شده‌اند، به مصاف یکدیگر می‌روند. این بدان معنی است که گروه A با گروه B، گروه C با گروه D، گروه E با گروه F  و درنهایت، گروه G با گروه H مسابقه می‌دهند. به یاد داشته باشید که تیم‌های کی گروه تا موقع فینال نمی‌توانند با یکدیگر مسابقه دهند و در ادامه حضور داشته باشند. این در حالی است که هر تیم، باید با تیم گروه مقابل خود بازی داشته باشد.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

تیم‌های گروه سمت چپ

بعد از این‌که ما گروه‌بندی تیم‌های جام جهانی را مشاهده و بهترین آن‌ها را پیش‌بینی کردیم، وقت آن می‌رسد که تیم‌های گروه مقابل یکدیگر را نیز پیش‌بینی کنیم. این موضوع در پیش بینی جام جهانی قطر 2022 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در ادامه، پیش‌بینی ما درباره تیم گروه‌های سمت چپ در مقابل یکدیگر را مشاهده می‌کنید.

  • هلند در مقابل آمریکا
  • آرژانتین در مقابل فرانسه
  • اسپانیا در مقابل کانادا
  • برزیل در مقابل پرتغال

تیم‌های گروه سمت راست

  • انگلیس در مقابل سنگال
  • دانمارک در مقابل لهستان
  • آلمان در مقابل بلژیک
  • اروگوئه در مقابل صربستان

همان طور که گفتیم، هیچ تیمی به‌جز برزیل تاکنون نتوانسته دو بار متوالی برنده جام جهانی شود. به همین دلیل هم ما پیش‌بینی می‌کنیم که این موضوع به فرانسه آسیب رسانده و نتواند در مرحله یک شانزدهم نهایی به‌خوبی عمل کند؛ به‌خصوص که اگر در مقابل تیم پرقدرت آرژانتین قرار بگیرد که زیر نظر لیونل مسی، قدم‌های مهمی برداشته است.

در همین حین، کارشناسان در پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر اعتقاد دارند که بازی بین برزیل و پرتغال هم با چالش‌هایی روبرو باشد. برزیل نیز ممکن است باوجود تهدید مهاجمانی مانند کریستین رونالدو، برونو فرناندز و دیوگو جوتا که در تیم پرتغال هستند، شانس کمتری برای پیشروی از این تیم داشته باشد. در ادامه، با سایر پیش‌بینی‌های ما برای یک شانزدهم نهایی همراه باشید.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

شاید یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های یک شانزدهم نهایی، بازی هیجان‌انگیز بلژیک در مقابل آلمان باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تیم روبرتو مارتینز در حال حاضر، دومین تیم پرقدرت جهان در رده‌بندی‌ها قرار می‌گیرد. این تیم در بازی‌های یورو 2021 در مقابل ایتالیا به‌خوبی مبارزه کردند. آلمان هم این قابلیت را دارد که این رویکرد را تکرار و بازی را از آن خود کند.

یک‌چهارم نهایی

علاوه بر یک شانزدهم نهایی، مرحله یک‌چهارم نهایی از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. در این مرحله، تیم‌هایی که در مرحله یک شانزدهم با یکدیگر مسابقه داده و برنده شده‌اند، باهم بازی می‌کنند. در این بخش، ما پیش‌بینی‌هایی برای تیم‌هایی که وارد این مرحله می‌شوند، انجام داده‌ایم.

  • آرژانتین در مقابل هلند
  • اسپانیا در مقابل برزیل
  • انگلیس در مقابل دانمارک
  • آلمان در مقابل اروگوئه

کارشناسان باور دارند که اگر تیم ملی هلند تنها یک چیز کم داشته باشد، آن هم یک مهاجم مرکزی قوی و بااستعداد است که بتواند به‌خوبی گل بزند. درحالی‌که تیم آرژانتین این مشکل را ندارد و همین موضوع، برتری آرژانتین را نشان می‌دهد. درواقع، خط حمله تیم آرژانتین شامل بازیکنانی مانند پائولو دیبالا، آنخل دی ماریا و لائوتارو مارتینز به همراه مسی می‌شوند.

کارشناسان و متخصصان در پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر اعتقاد دارند که تیم انگلیس می‌تواند دانمارک را کنار بزند و وارد مرحله بعدی شود. این در حالی است که تیم انگلیس با شکست دادن دانمارک در بازی‌های یورو 2021، شانس بیشتری در این یک‌چهارم نهایی دارد.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

از سوی دیگر، بازی میان برزیل و اسپانیا هم یک چالش بسیار دیدنی خواهد بود. اگر تیم اسپانیا بتواند از تمام یا اغلب موقعیت‌هایی که در بازی ایجاد می‌کند، استفاده خوبی ببرد، این امکان وجود دارد که بتواند بازی را تحت کنترل خود قرار دهد. علاوه بر این، تیم آلمان هم تجربه برد از اروگوئه را داشته است و تلاش می‌کند که بتواند در این کار، پیشرفت بیشتری داشته باشد.

نیمه‌نهایی

هرچه در مسابقات جلوتر می‌رویم، پیش بینی جام جهانی قطر 2022 نیز جذاب‌تر می‌شود. در ادامه، ما پیش‌بینی‌های لازم را درباره نیمه‌نهایی انجام داده‌ایم و در این راه، از کارشناسان و افراد متخصص کمک خواسته‌ایم.

  • اسپانیا در مقابل آرژانتین
  • انگلیس در مقابل آلمان

اغلب کارشناسان و علاقه‌مندان به فوتبال، درباره نیمه‌نهایی جام جهانی اتفاق‌نظر دارند و اختلافات کمی درباره این موضوع وجود دارد. این در حالی است که تیم انگلیس تاکنون تجربه‌های زیادی در این مسابقات چندجانبه داشته و به همین دلیل هم گفته می‌شود که در این نیمه‌‎نهایی، برتری بیشتری در مقابل آلمان دارد.

برخی از افراد در پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر می‌گویند که ممکن است خط هافبک تیم اسپانیا در جام جهانی سال جاری بسیار عالی باشد. سرخیو برسکتس با انتخاب ژاوی هرناندز در بارسلونا که در تیم اسپانیا بازی می‌کند، می‌تواند به‌اندازه سال 2010 برای این تیم کمک‌کننده باشد. پیش‌بینی‌ها می‌گویند که مسی می‌تواند به اوج جام جهانی برسد؛ درحالی‌که نمی‌تواند به‌خوبی آرژانتین را در اوج نگه دارد.

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022

فینال

  • اسپانیا در مقابل انگلیس

درنهایت، مهم‌ترین بخش جام جهانی، بخش فینال آن است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که تیم‌های اسپانیا و انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده و در فینال، در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. پیش‌بینی فینال چندان ساده نخواهد بود و همه چیز در زمین بازی مشخص می‌شود؛ زیرا تیم انگلیس با یک رویکرد محکم و سرسخت بازی می‌کند.

البته کالوین فیلیپس و دکلان رایس در بازی‌های یورو 2021 بسیار موردتوجه قرار گرفتند. این در حالی است که اسپانیا این قابلیت را دارد که همه آن‌ها را از میدان به در کند. در یورو 2021 هم برخی از افراد احساس کردند که اسپانیا بسیار به قهرمانی نزدیک است. به همین دلیل هم امکان دارد این احساس، در قطر به واقعیت بپیوندد.

کلام آخر

پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر موضوع بسیار مهمی است که برای تمام جهان از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در این نوشتار از تکراتو، سعی کردیم به بهترین شکل این پیش‌بینی را برای شما توضیح دهیم. باتوجه‌به اطلاعات فوق‌الذکر، شما می‌توانید به‌راحتی حدس بزنید که کدام تیم‌ها و شکورها قابلیت صعود به مراحل بالا را دارند. بااین‌حال، به یاد داشته باشید که در فوتبال، هیچ‌چیز قطعی وجود ندارد و ممکن است مسائلی دور از انتظار هم روی دهد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: sportingnews

نظر شما درباره این پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    پیشبینی نیمه نهایی برزیل -آلمان
    انگلیس -آرژانتین
    فینال برزیل انگلیس احتمال دارد

    پاسخ

    آرژانتین قهرمانه

    پاسخ

    هرتیمی قهرمان بشه جز آرژانتین

    آرژانتین امسال شانس اوله واسه کسب جام
    به همین جهت امیدوارم هر تیمی قهرمان بشه مهم نیست بلکه فقط تیم مسی نشه

    پاسخ

    این دوره یعنی ۲۰۲۲ هلند قهرمان میشه.

    پاسخ

    تیم ملی فوتبال آلمان قهرمان جام جهانی۲۰۲۲قطرخواهدشد.

    پاسخ

    ازنظر من پیش‌بینی شما درباره بازی ایران در گروه b اشتباهه. انگلیس توی ۶ بازی اخیرش برد نداشته و از لحاظ روحیه اصلا خوب نیستن. آمریکا هم توی دوتا بازی دوستانه که داشت، میخواست بازی آمریکا و ایران رو شبیه سازی کنه که به جای ایران دو دیدار با عربستان و ژاپن داشت که موفق به برد هیچکدوم نشد. ولز هم که ضعیف ترین تیم این گروه هست. با این وجود تیم ایران قطعاً از گروهش بالا میاد و احتمالاً با رتبه ۱ بالا بیاد.

    پاسخ