;
coinex

آرت جدیدی از عنوان میان نسلی God of War Ragnarok منتشر شد

آرت جدید و زیبایی از عنوان میان نسلی God of War Ragnarok توسط شعبه پلی استیشن عربستان در صفحه رسمی اینستاگرام آن‌ها منتشر شد.

چند روز پیش بود که کمپانی سونی و سانتامونیکا با انتشار یک تریلر 30 ثانیه‌ای، تاریخ رسمی انتشار عنوان مورد انتظار God of War Ragnarok را اعلام کردند. تریلر منتشر شده کریتوس را نشان می‌داد که درگیر نبردی با شیاطین بود و از آن سو هم آترئوس وارد صحنه می‌شد.

در تریلر شاهد نمایش گرگی غول پیکر بودیم که مقابل این دو شخصیت قرار گرفته بودند. عنوان God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. با اطمینان می‌توان این بازی را یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2022 در نظر گرفت. بسیاری از طرفداران و منتقدین آن‌را به عنوان کاندیدی برای بهترین بازی سال تصور کرده‌اند.

انتشار آرت جدیدی برای عنوان میان نسلی God of War Ragnarok

یک آرت جدید از بازی توسط صفحه رسمی ایسنتاگرام پلی استیشن عربستان برای این عنوان منتشر شده است. در این تصویر هنری کریتوس، آترئوس و فریا همگی در یک سورتمه درگیر نبرد هستند. این تصویر را می‌توانید در زیر ببینید.

آرت جدیدی از عنوان میان نسلی God of War Ragnarok منتشر شد

 

عنوان میان نسلی God of War Ragnarok دارای 4 نسخه است. طرفداران بسته به نوع این نسخه‌ها می‌توانند اقدام به خرید آن‌ها کنند. نسخه اول همان نسخه استاندارد این عنوان است که شامل بازی اصلی می‌شود. اما اگر آن را پیش‌ خرید کنید، موارد بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نسخه دوم دیجیتال دیلاکس ادیشن نام دارد. این نسخه علاوه بر بازی اصلی شامل یک کتاب هنری مینی دیجیتال، OST رسمی بازی، مجموعه‌ای از آواتارها برای نمای پروفایل PSN و یک تم برای پلی استیشن 4 و موارد متعدد دیگری برای این بازی است. سومین نسخه قابل خرید کالکتور ادیشن نام دارد که یک کپی 16 اینچی از چکش Thor’s Mjolnir و یک استیل بوک با کد دانلود بازی در آن قرار گرفته است. این نسخه نیز شامل محتویات بیشتری است.

آخرین نسخه نیز جوتنار ادیشن نام‌گذاری شده است. این نسخه علاوه بر همه محتویاتی که در نسخه Collector’s Edition و Digital Deluxe Edition گنجانده شده است شامل یک صفحه وینیل 7 اینچی همراه با موسیقی از آهنگساز بازی Bear McCreary است. همچنین این نسخه شامل یک مجموعه پین از شاهین، خرس و گرگ، یک نقشه پارچه‌ای از Yggdrasil و حلقه افسانه‌ای Draupnir می‌شود. پیش سفارش‌های نسخه‌های مختلف بازی God of War Ragnarok از تاریخ 15 جولای (24 تیر) آغاز خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات تمام نسخه‌های این بازی به لینک زیر مراجعه کنید.

شایعات حاکی از آن است که نمایشگاه پلی استیشن طبق معمول در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و احتمالا این رونمایی بزرگ بعدی آن نمایشگاه خواهد بود. اما اگر قبل از آن هم اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کند، تعجب آور نخواهد بود. بازی God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok چیست؟ شما این بازی را بر روی پلی استیشن 4 تجربه خواهید کرد یا پلی استیشن 5؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: pushsquare

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر