;
coinex

بازی Fallout: New Vegas در آنریل انجین 5 شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد [+ ویدیو]

مدت زیادی است که از انتشار بازی Fallout: New Vegas می‌گذرد اما این بازی همچنان می‌تواند یکی از عناوین فوق‌‌العاده در این فرنچایز باشد. ویدیویی که اخیرا منتشر شده، قابلیت‌های شگفت‌انگیز آنریل انجین 5 را به تصویر می‌کشد.

بازی Fallout: New Vegas که در سال 2010 منتشر شد، یک بازی برجسته در این فرنچایز پسا آخرالزمانی است. بسیاری از افراد این نسخه را بهترین بازی Fallout می‌دانند که تا کنون منتشر شده است. داستان و نگارش خارق‌‌العاده‌ آن نسبت به قسمت‌های دیگر برای برخی از طرفداران این مجموعه خاطره‌‌انگیزتر است، به‌ویژه از زمانی که بتسدا در سال 2008 مدیریت را به‌عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: راکستار تمام تمرکز خود را بر روی GTA 6 گذاشته است

با این‌حال نمی‌توان تاثیر گذر زمان را بر این عنوان نیز از یاد برد. بازی Fallout: New Vegas حدود یک دهه از انتشارش می‌گذرد و به هر اندازه هم که در داستان قوی عمل کرده باشد، اما از لحاظ کیفیت با گذشت این سال‌ها قدیمی شده و شاید خیلی از طرفداران این فرنچایز یا بازیکنان جدید، دیگر تمایل به تجربه آن‌ نداشته باشند. اما اخیرا ویدیویی منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازی در موتور آنریل انجین 5 از لحاظ گرافیکی، چگونه به‌نظر می‌رسد.

بازی Fallout: New Vegas در آنریل انجین 5

این ویدیوی ساخته شده توسط کانال یوتیوب TeaserPlay نشان می‌دهد که اگر بازی Fallout: New Vegas امروز در Unreal Engine 5 بازسازی شود، به چه شکل خواهد بود. همان‌طور که می‌توان تصور کرد، Mojave Wasteland در این کیت توسعه بسیار دیدنی به‌نظر می‌رسد.

بازی Fallout: New Vegas در آنریل انجین 5 شگفت انگیز به‌نظر می‌رسد [تماشا کنید]

نمایش جزئیات پیچیده و همچنین نورپردازی فوق‌العاده دیدنی، دقیقا آن چیزی است که همه از این موتور قدرتمند انتظار داشتند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این ویدیو نشان‌دهنده هیچ بازسازی رسمی و غیر رسمی از این بازی نیست؛ و فقط یک تریلر به‌عنوان نمونه است.

اگر این نوع ویدیوها برای شما آشنا به‌نظر می‌رسند، به این دلیل است که TeaserPlay تریلرهای متعددی از این قبیل را قبلا نیز منتشر کرده است. آن‌ها اخیرا ویدیویی منتشر کرده‌اند که نشان می‌داد Grand Theft Auto 3 در Unreal Engine 5 چگونه می‌تواند باشد. آن‌ها همچنین نمونه‌های دیگری را برای بازی‌های Vice City ،Assassin’s Creed ،Resident Evil 4 ،Red Dead Revolve و بسیاری دیگر ساخته‌اند. این موضوع یک اتفاق جالب برای بازی‌های قدیمی است، زیرا نه تنها پتانسیل بازبینی آن‌ها را نشان می‌دهد، بلکه نشان می‌دهد که چگونه فناوری‌های پیشرفته حتی در یک بازه زمانی کوتاه به‌وجود آمده است.

آنریل انجین یکی از محبوب‌ترین موتورهای بازی‌سازی در جهان است که برای ساخت انواع عناوین AAA و مستقل از آن استفاده می‌شود. چندی پیش آخرین نسخه این موتور بازی‌سازی در دسترس قرار گرفت و در توسعه تعدادی از بازی‌های مورد انتظار مانند Redfall ،the new Layers of Fear و ادامه The Witcher از CD Projekt Red استفاده می‌شود.

در مورد فرنچایز فال اوت نیز اخیرا کمپانی Bethesda تایید کرده است که Fallout 5 در آینده ساخته خواهد شد. مسلما راه بسیار زیادی در پیش است، زیرا ابتدا باید بازی The Elder Scrolls 6 ساخته شود. در نتیجه ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا یک عنوان جدید از بازی Fallout ساخته شود. با این حال، ویدیوهایی مانند آنچه که اخیرا توسط TeaserPlay منتشر شده است، مانند یک آزمایش سرگرم‌ کننده به‌نظر می‌رسد که نشان می‌دهد اگر یک بازی که بیش از یک دهه از ساخت آن می‌گذرد با استفاده از فناوری‌های روز بازسازی شود، چگونه به‌نظر خواهد رسید.

بازی Fallout: New Vegas هم اکنون برای پلی استیشن 3، پی‌سی و ایکس باکس 360 در دسترس قرار دارد. در انتها تریلر منتشر شده از این بازی را در موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

به‌نظر شما اگر بازی‌های قدیمی با موتورهای بازی‌سازی جدید بازسازی شوند چگونه خواهند بود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر