;
coinex

مود جدید به آپدیت بازی رایگان Vampire: The Masquerade – Bloodhunt اضافه شد

بازی رایگان Vampire: The Masquerade – Bloodhunt در آپدیت تابستانه خود یک حالت بازی جدید را ارائه می‌دهد که به‌شدت برای طرفداران محبوب است.

بازی رایگان Vampire: The Masquerade – Bloodhunt عنوان بتل رویالی است که توسط Sharkmob (یک توسعه‌ دهنده بازی متعلق به Tencent در مالمو و لندن که در سال 2017 توسط کارکنان سابق Massive Entertainment و IO Interactive تأسیس شد) توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: راکستار تمام تمرکز خود را بر روی GTA 6 گذاشته است

این بازی بر اساس بازی نقش آفرینی رومیزی Vampire: The Masquerade ساخته شده و بخشی از سری بزرگتر World of Darkness است. این بازی در اکتبر 2020 با یک تیزر تریلر به‌دنبال لو رفتن ویدیویی از بازی، معرفی شد و در 7 سپتامبر 2021 در حالت دسترسی اولیه (Early Access) برای پی‌سی در دسترس قرار گرفت. در نهایت نیز بازی کامل در 27 آوریل 2022 (7 اردیبهتش) برای پی‌سی و پلی استیشن 5 به‌صورت رایگان روانه بازار شد.

آپدیت تابستانه بازی رایگان Vampire: The Masquerade – Bloodhunt

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodhunt یک عنوان در سبک بتل رویال است که در خیابان‌ها و پشت‌بام‌های پراگ، در دنیای تاریک جریان دارد. بازیکنان نقش خون‌ آشام‌هایی را بر عهده می‌گیرند که سعی می‌کنند از جنگ فرقه‌ای که در میانشان اتفاق افتاده است جان سالم به در ببرند. آن‌ها هم با یکدیگر و هم با موجودی که تلاش می‌کند خون‌آشام‌ها را نابود کند، می‌جنگند. خون آشام‌ها می‌توانند انتخاب کنند که به تنهایی یا در یک تیم بجنگند و از سلاح‌ها و قدرت‌های مختلف خود برای پیروزی در نبرد استفاده کنند. همچنین بازیکنان باید هویت خود را به‌عنوان خون‌آشام در تمرینی به‌نام بالماسکه، از انسان‌ها پنهان کنند.

اضافه شدن مود جدید در آپدیت جدید بازی رایگان Vampire: The Masquerade – Bloodhunt

 

حال با انتشار تریلری از سوی توسعه دهنده بازی، آپدیت تابستانی بازی رایگان Vampire: The Masquerade – Bloodhunt با یک حالت بازی جدید و Summer Pass جدید با بیش از 100 آیتم معرفی شده است. به‌روزرسانی تابستانی Bloodhunt قرار است در ۱۴ ژوئیه (23 تیر) منتشر شود. در زیر می‌توانید تریلر پخش شده از این عنوان را مشاهده کنید.

نکته قابل توجه برای آپدیت تابستانه این بازی، حالت جدید Team Deathmatch است که به آن اضافه خواهد شد. در نظر داشته باشید این مود به‌صورت بتا عرضه می‌شود و دو تیم 8 نفره در آن حضور خواهند داشت که با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این حالت دارای ریسپاون‌های نامحدود خواهد بود و هدف این است که تیم‌ها به حداکثر امتیاز برسند. مود Team Deathmatch دارای پنج منطقه منحصر به‌فرد در پراگ است که شامل کشتارگاه، دیسکو، هتل، بندر و محل ساخت و ساز می‌شود.

در حالت اصلی بازی که در سبک بتل رویال است موارد جدیدی نیز به نقشه بازی اضافه خواهد شد که از جمله می‌توان به قطار Ventrue در ایستگاه قطار اشاره کرد. به‌عنوان بخشی از به‌روز رسانی، بازیکنان اکنون می‌توانند با Ventrue primogen Em در منطقه جدید Ventrue Elysium ملاقات کنند.

بازی رایگان Vampire: The Masquerade – Bloodhunt در حال حاضر برای پی‌سی و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم تریلر منتشر شده از رونمایی آپدیت تابستانه این عنوان را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

آیا تجربه بازی کردن این عنوان را تا به‌حال داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر