coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

واکنش بهاره رهنما به ازدواج سوم خود در لایو اینستاگرام [+فیلم]

واکنش بهاره رهنما به ازدواج سوم خود در لایو اینستاگرام در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ماجرای طلاق اول بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی حاشیه های زیادی برای او درست کرد. بعد از آن بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و وارد فاز جدیدی از حاشیه شد. بهاره رهنما با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد.

واکنش بهاره رهنما به ازدواج سوم خود در لایو اینستاگرام

بهاره رهنما در روزهایی که با حاجی سپری می کرد حال بسیار خوبی داشت و البته حاشیه ها نیز ادامه داشت. بهاره رهنما چند ماهی است که تمام سفرها و مهمانی های خود را بر خلاف گذشته، بدون حاجی می رفت و همین عاملی بود تا ماجرای طلاق دوم او در فضای مجازی دست به دست شود. در نهایت خود بهاره رهنما به طور علنی اعلام کرد که از حاجی نیز جدا شده است. ​

ازدواج سوم بهاره رهنما با یک مرد عرب در پاریس [+عکس]

او شب گذشته در بخشی از لایو اینستاگرام گفت:

به سوالات بی ربط پاسخ نمی دهم و هیچوقت هم درباره شایعات صحبت نکردم چون وقتی درباره شایعات صحبت می کنیم ارتعاشات و انرژی منفی آن روی آدم و زندگی اش تاثیر می گذارد.

بهاره رهنما در ادامه درباره ازدواج مجدد خود که سومین عروسی او می شود، گفت: «من پس از اینکه جدا شدم دیگر ازدواج نکردم. ممنون که تا این اندازه با شعورید و به مسائل شخصی من احترام می گذارید.»

ازدواج سوم بهاره رهنما با این عکس قطعی شد

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر