;
coinex

تاریخ رونمایی آیفون 14 احتمالا 22 شهریور خواهد بود

اخیرا گزارشی منتشر شده که جزییاتی از تاریخ رونمایی آیفون 14 را فاش می‌کند. کمپانی اپل معمولا در ماه سپتامبر از سری جدید گوشی‌های خود رونمایی می‌کند. اگر امسال هم همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، باید در یکی از روزهای ماه سپتامبر (شهریور تا اوایل مهر) منتظر رونمایی سری آیفون 14 باشیم.

تاکنون شایعات و گزارش‌های مختلفی درباره مشخصات نسل جدید گوشی‌های آیفون منتشر شده است. هرچه به تاریخ رونمایی آیفون 14 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این خانواده فاش می‌شود. البته اپل هنوز به‌صورت رسمی، هیچ تاریخی را مشخص نکرده است.

تاریخ رونمایی آیفون 14

گزارشی که اخیرا توسط یکی از افشاگرها به نام iHacktu ileaks منتشر شده، از رونمایی سری iPhone 14 در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) خبر می‌دهد. گفته می‌شود که سفارش پیش خرید این گوشی‌ها از 16 سپتامبر (25 شهریور) آغاز می‌شود. تاریخ عرضه سری آیفون 14 هم 23 سپتامبر (1 مهر) خواهد بود. در نظر داشته باشید که اپل، هیچ‌کدام از این تاریخ‌ها را تایید نکرده است.

تاریخ رونمایی آیفون 14 احتمالا 22 شهریور خواهد بود

امسال از 4 گوشی آیفون رونمایی می‌شود؛ آیفون 14، آیفون 14 مکس (پلاس)، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس. دو گوشی iPhone 14 و iPhone 14 Pro از نمایشگر 6.1 اینچی برخوردار می‌شوند و دو گوشی بزرگ‌تر iPhone 14 Max و iPhone 14 Pro Max به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهند شد.

پیش‌بینی شده که اپل امسال مدل‌های استاندارد و پرو را با تفاوت‌های بیشتری از یکدیگر متمایز می‌کند. برای مثال، مدل‌های پرو به ناچ نمایشگر مجهز نمی‌شوند و از دو بریدگی روی نمایشگر برای سنسور Face ID و دوربین سلفی برخوردار خواهند شد. همچنین گفته شده که فقط مدل‌های پرو از تراشه جدید A16 Bionic بهره‌مند می‌شوند.

اپل احتمالا در هفته‌های آینده تاریخ رونمایی آیفون 14 و اپل واچ سری 8 را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی iPhone 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر