coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ولاگ رانندگی تهیونگ از BTS را با زیرنویس فارسی ببینید [+فیلم]

ولاگ رانندگی تهیونگ از BTS در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از ولاگ رانندگی تهیونگ یکی از اعضای بی تی اس به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای اینستاگرام در میان هواداران این گروه موسیقی تبدیل شده است.

کیم تهیونگ با نام هنری وی (V) متولد 30 دسامبر 1995 در کره جنوبی ، خواننده است. فارغ‌ التحصیل رشته پخش و سرگرمی از دبیرستان هنرهای کره‌ ای و رشته مدیریت ارشد کسب‌ و کار در تبلیغ و رسانه از دانشگاه مجازی هانیانگ است.

ولاگ رانندگی تهیونگ از BTS را با زیرنویس فارسی ببینید

تهیونگ با حمایت تمام و کمال خانواده اش از دوران دبستان به خوانندگی علاقمند شد و از دوران راهنمایی شروع به یاد گرفتن سازهایی همچون ساکسیفون کرد. در این ویدیو که با زیرنویس فارسی چسبیده به اشتراک گذاشته شده است، کیم تهیونگ خواننده گروه هفت نفره بی تی اس (BTS) هنگام ولاگ رانندگی خودرو را نگه داشته و برای همراهانش ذرت می خرد.

ویدیوی ولاگ او را با زیرنویس فارسی در ادامه تماشا کنید:

او تا زمان معرفی بعنوان عضو مخفی گروه پسرانه کمپانی بیگ هیت بود اما در سال 2013 بعنوان عضوی از بی تی اس معرفی شد و بخاطر زیبایی چهره اش بشدت مورد استقبال عموم قرار گرفت و بعدها ثابت کرد علاوه بر چهره زیبا استعدادهای دیگری هم دارد. کیم تهیونگ با نام هنری «وی» خواننده گروه موسیقی بی تی اس، ترانه سرا و بازیگر اهل کره جنوبی است که جزو محبوب ترین خوانندگان در میان نوجوانان در سراسر جهان از جمله ایران است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر