;
coinex

جنجال دیدار شوهر سابق بهاره رهنما و فاطمه گودرزی [+عکس]

جنجال دیدار شوهر سابق بهاره رهنما و فاطمه گودرزی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

تصاویر منتشر شده از امیرخسرو عباسی (حاجی) شوهر سابق بهاره رهنما با فاطمه گودرزی در جشن تولد این بازیگر زن سینمای ایران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

ماجرای طلاق اول بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی حاشیه های زیادی برای او درست کرد. بعد از آن بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و وارد فاز جدیدی از حاشیه شد. بهاره رهنما با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد.

جنجال دیدار شوهر سابق بهاره رهنما و فاطمه گودرزی [+عکس]

امیرخسرو عباسی پس از طلاق دادن بهاره رهنما سعی داشته رابطه خود با جامعه هنری و بازیگران سرشناس را حفظ کند و این اولین باری نیست که در چنین محافلی دیده می شود.

جنجال دیدار شوهر سابق بهاره رهنما و فاطمه گودرزی [+عکس]

بهاره رهنما در روزهایی که با حاجی سپری می کرد حال بسیار خوبی داشت و البته حاشیه ها نیز ادامه داشت. بهاره رهنما چند ماهی است که تمام سفرها و مهمانی های خود را بر خلاف گذشته، بدون حاجی می رفت و همین عاملی بود تا ماجرای طلاق دوم او در فضای مجازی دست به دست شود. در نهایت خود بهاره رهنما به طور علنی اعلام کرد که از حاجی نیز جدا شده است. ​

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر