;
coinex

ازدواج مهدی طرامی ؛ همسر او چه کسی است؟

مراسم عقد مهدی طارمی روز گذشته برگزار شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

روز گذشته خبر عقد مهدی طارمی به تیتر داغ شبکه های مجازی تبدیل شد. مراسم ازدواج مهدی طارمی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شده است. نکته جالب در این رابطه به این موضوع باز می‌گردد که ستاره فوتبال ایران یعنی مهدی طارمی به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده مراسم عقد خودش را برگزار کرد.

ازدواج مهدی طرامی ؛ همسر طارمی کیست؟

پدر مهدی طارمی گفته است که عروسش خوزستانی است و مراسم عقد آنها به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده برگزار شده است. پدر مهدی طارمی که به نوعی پرورش‌دهنده اصلی مهدی محسوب می‌شود و استعداد ناب فوتبالی او را به نوعی شناسایی کرد و حق مهمی بر گردن مهدی به لحاظ فوتبالی دارد از این موضوع خیلی خوشحال است اما از انعکاس خبری بعضی از سایت‌های خبری که خبر عقد مهدی را خیلی در بوق و کرنا کرده و اخبار غیرواقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند دل پردردی دارد.

 ازدواج مهدی طرامی ؛ همسر طارمی کیست؟

قبل از برگزاری رسمی مراسم عقد مهدی طارمی گفته شده بود که همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است. پدر طارمی ایران ورزشی می‌گوید که واقعاً توقع نداشته که یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسأله به خبرنگار ایران ورزشی اطلاع می‌دهد و بر این نکته صحه می‌گذارد که عقد مهدی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شد و همسر مهدی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می‌داند.

طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    از تیپش معلوم است که همسرش هم بدل کار سینما است مثل خود طارمی که بدلکار فوتبالیست است تا فوتبالیست به گفته پرتغالی ها و کارشناسان فوتبال پرتغال.حرف من نبست حرف آنهاست که از نزدیک بدلکاری هایش را میبینند و به دروغ پنالتی می‌گیرد اگر طارمی ایرانی نبود الان رسانه ها در ایران و فوتبال دوست‌ها مینوشتند ناجوانمردانه بازی میکند ولی چون کسی را نداریم بجز او که در اروپا گل زده باشد این است از او تعریف می‌کنیم حالا وجدان انسانی و شرعی کجاست خدا داند.

    پاسخ

    حجی این جزئی از بازیه این در حالی خودش یک هنر محسوب میشه ک کار هرکسی نیست پس نظر بیخود نده

    پاسخ