;
coinex

تماشا کنید: ویدیوی کالبدشکافی پوکو F4 5G چه جزییاتی را فاش می‌کند؟

کالبدشکافی پوکو F4 5G نشان داد که امتیاز تعمیرپذیری این گوشی، 5.5 از 10 است. بررسی کالبدشکافی که توسط PBKReviews انجام شده، ‌مشخص می‌کند که این گوشی را نمی‌توان به‌راحتی تعمیر کرد.

با کالبدشکافی پوکو F4 5G مشخص شد که این گوشی به شکلی طراحی نشده که در صورت خراب شدن، به‌راحتی بتوان آن را تعمیر کرد. برای مثال، جایگزین کردن صفحه نمایش گوشی غیر ممکن نیست، اما به کابل انعصاف‌پذیر نیاز دارد که قبل از چسب زدن، از فریم میانی رد شود.

کالبدشکافی پوکو F4 5G

باز کردن گوشی کار سختی نیست؛ کافی است که مثل همه گوشی‌ها، پنل گوشی‌ را از تمام زاویه‌ها گرم کنیم تا چسب باز شود. پنل گوشی بدون هیچ مشکلی باز می‌شود. به نظر می‌رسد که گلس دوربین را می‌توان با باز کردن چسب‌ها به‌راحتی تعویض کرد.

کالبدشکافی پوکو F4 5G نشان داد که امتیاز تعمیرپذیری این گوشی، 5.5 از 10 است.

برای جدا کردن باتری باید 17 پیچ باز شود و صفحه محافظ بالایی هم برداشته شود؛ صفحه‌ای که نوارهای آنتن و گرافیت سیستم انتقال حرارت در آن قرار دارند.

دوربین سلفی در جای خود چسبانده شده و بعد از اینکه بورد اصلی برداشته شود، می‌توان ماژول آن را به‌راحتی تعویض کرد. پشت پنل اصلی با مس و گرافیت (برای سیستم انتقال حرارت) پوشیده شده است.

جدا کردن باتری نیز تقریبا آسان است. با جدا کردن باتری متوجه می‌شوید که دو کابل انعطاف‌پذیر از بورد اصلی خارج شده و به برد فرعی رسیده است. برای جدا کردن پورت شارژ، سینی سیم‌کارت و کابل‌های دکمه هوم، باید باتری از جای خود خارج شود.

در ادامه می‌توانید جزییات بررسی کالبدشکافی پوکو F4 5G را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویدیوی کالبدشکافی پوکو اف 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر