;
coinex

ابتکار شاهدخت موناکو برای کمک به کودکان آفریقایی با NFT

شاهدخت موناکو پروژه‌ جدیدی را برا کمک به همنوعان خود، راه اندازی کرده که هدف آن کمک به کودکان گرسنه آفریقایی با استفاده از توکن NFT است.

طبق گزار‌ش‌های منتشر شده، شاهدخت موناکو؛ پرنسس شارلین پس از بازگشت به وظابف و جایگاه سلطنتی تصمیم به راه اندازی پروژه‌ای مبتکرانه برای کمک به کودکان آفریقایی با NFT گرفته است. این پروژه در واقع متشکل از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است که با نام Our Vision Together به فروش می‌رسد. گفته می‌شود درآمد فروش این توکن‌ها برای کمک به کودکان محروم آفریقا صرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

پروژه‌ شاهدخت موناکو برای کمک به کودکان آفریقایی با NFT

شاهزاده شارلین محبوبیت فراوانی در میان خیرین دارد و تاکنون توانسته است از طریق بنیاد خودش با نام پرنسس شارلین موناکو، به افراد زیادی کمک کند. شاهدخت موناکو در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که پروژه‌ی کمک به کودکان آفریقایی با NFT را با کمک و یاری گلف باز آفریقای جنوبی با نام لوییز اوستویزن Louis Oosthuizen انجام خواهد داد.

 کمک به کودکان آفریقایی با NFT

پرنسس موناکو در توضیح این پروژه اظهار کرد:

لوییز و من، مدت‌هاست صدای گریه‌های فرزندان گرسنه آفریقا را شنیده‌ایم. ما دیگر اجازه نمی‌دهیم گرسنگی حرف آخر ملت رنگین کمانی باشد. پروژه‌ی ما مجموعه‌ای از NFTهایی است که به 2.8 میلیون کودک فقیر آفریقای جنوبی اختصاص خواهد یافت.

طبق اعلام منابع معتبر مجموعه‌ی جدید شامل پرتره‌ای از شاهدخت موناکو است که به 15 قطعه هنری خلاقانه تقسیم شده است. این پرتره سعی دارد ویژگی‌های شخصیتی شاهدخت را از جمله علاقه صادقانه به اقدامات بشردوستانه، برجسته کند.

علاوه بر این در پرتره لبخند سلطنتی او که یادآور چهره‌ای از مادری دلسوز است، سعی می‌کند نشان دهنده‌ی تصویری از یک ناجی باشد. به نظر می‌رسد این تصویر می‌کوشد جلوه‌ای از مهربانی اغراق آمیز پرنسس شارلین را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پروژه‌ی جدید شاهدخت موناکو برای کمک به کودکان آفریقایی با NFT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر