;
coinex

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) ؛ گوشی جدید مخصوص بازی

در این نوشتار، تکراتو قصد دارد به بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) بپردازد. پس اگر شما نیز به گوشی‌های گیمینگ همراه ما باشید.

گوشی نوبیا رد مجیک 7 اس پرو یکی از جدیدترین و بهترین محصولات این شرکت است که در ماه فوریه ۲۰۲۲ وارد بازار شد. این گوشی با قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارد، برای بازی‌های ویدئویی کاملاً مناسب است. پس اگر شما نیز علاقه‌مند به بازی‌های ویدئویی و گیم هستید، با بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) همراه ما باشید.

همان طور که می‌دانید، گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی‌های ویدئویی باید از قابلیت منحصربه‌فردی برخوردار باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را برای بازی‌ها داشته باشند. گوشی رد مجیک 7 اس پرو یکی از محصولاتی بوده که برای گیم طراحی شده است. این گوشی با باتری بسیار فوق‌العاده‌ای که دارد، به شما این امکان را می‌دهد که ساعت‌ها از گوشی خود استفاده کرده و نیاز به شارژ مجدد آن نداشته باشد.

به نقل از Techtrends.news ، از مهم‌ترین قابلیت‌های این تلفن همراه، می‌توان به طراحی زیبا و با دوام، پردازنده کارآمد، سیستم خنک‌کننده و برنامه‌های متمرکز برای بازی‌های ویدئویی اشاره کرد. در همین حین، این دستگاه برخی معایب هم دارد که بهتر از قبل از خرید، از آن‌ها آگاه شوید. برای مثال، این گوشی دوربین فوق‌العاده‌ای ندارد و در رقابت با سایر تلفن‌های هوشمند، نمی‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بررسی این تلفن همراه جذاب، تا انتها همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

بهترین گوشی‌های گیمینگ میان‌رده و ارزان قیمت

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

با اولین نگاه به این گوشی جذاب، متوجه می‌شود که رد مجیک 7 اس پرو برای رقابت با گوشی‌های گیمینگ وارد بازار شده است. اما همان طور که می‌دانید، این تلفن همراه علاوه بر طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، قابلیت‌های جذابی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و آن را به یک دستگاه فوق‌العاده برای گیم تبدیل می‌کند. در این نوشتار، به بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) خواهیم پرداخت و تمام نکات این گوشی را برای شما شرح خواهیم داد.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، گوشی نوبیا رد مجیک 7 اس پرو یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای گیمینگ به شمار می‌رود. علاوه بر این گوشی همراه، محصولات دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید برای بازی‌های ویدئویی از آن‌ها استفاده کنید. برای شناخت تلفن‌های دیگر در این حوزه، می‌توانید نگاهی به فهرست بهترین گوشی‌های گیمینگ ۲۰۲۲ بیاندازید.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

برای این‌که بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) را بهتر درک کنید، ما جدولی برای شما تهیه و تمام مشخصات این گوشی را برای شما ذکر کرده‌ایم. در این جدول، تمام اطلاعاتی شما برای خرید این تلفن همراه نیاز دارید را مشاهده می‌کنید.

مشخصات رم مجیک 7 اس پرو
وزن 240 گرم
نمایشگر 6.8 اینچ امولد با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز
تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک
سیستم‌عامل اندروید 12
رم و حافظه رم 16 و 18 گیگابایت

حافظه 256 و 512 گیگابایت

دوربین ماژول سه‌گانه 64 + 8 + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل

باتری 5000 میلی‌آمپر

طراحی

مسلماً هرکسی که قصد خرید تلفن همراه جدیدی را داشته باشد، در ابتدا به طراحی و ظاهر آن توجه می‌کند. به همین دلیل هم ما در این بخش، تصمیم گرفتیم که در ابتدا طراحی این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم. شما حتی با نگاه کردن به رد مجیک 7 اس پرو هم متوجه جذابیت آن می‌شوید. پشت این دستگاه نقره‌ای بوده و می‌تواند جذابیت زیادی برای شما به وجود بیاورد.

این گوشی با استفاده از سیستم خنک‌کننده، به شما این امکان را می‌دهد که تا ساعت‌ها از آن استفاده کنید و اصلاً داغ نمی‌شود. این دستگاه با وزن ۲۴۰ گرم، گزینه بسیار خوبی برای استفاده روزمره است. اگرچه در بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) متوجه می‌شویم که این گوشی به‌اندازه محصولاتی مانند آیفون ۱۳ پرو یا سامسونگ گلکسی ساده نیست. بااین‌حال، رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای که در آن بکار رفته‌اند، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از گوشی‌های گیمینگ را در ذهن شما ایجاد می‌کند.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

برخی از افراد می‌گویند که همه گوشی‌هایی که پشت آن‌ها شیشه‌ای است، برای استفاده طولانی‌مدت مناسب نیستند. بااین‌حال، یکی از جذاب‌ترین مشخصات فنی رد مجیک 7 اس پرو این است که حتی اگر ساعات طولانی آن را در دست بگیرید، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. پس با استفاده طولانی‌مدت هم می‌توانید تجربه عالی از بازی‌های ویدئویی داشته باشید.

باوجود تمام ویژگی‌های مثبتی که تاکنون ذکر کردیم، برخی از افراد اعتقاد دارند که گوشی رد مجیک 7 اس پرو نسبت به سایر محصولات موجود در بازار، ابعاد بزرگ‌تر و وزن سنگین‌تری دارد. به همین دلیل هم این افراد می‌گویند که با استفاده از آن، شاید نتوان عملکرد خیلی خوبی در بازی‌های ویدئویی داشته باشید.

علاوه بر این، خوب است بدانید که لبه‌های این گوشی کاملاً مسطح هستند و استفاده را برای شما به طرز شگفت‌انگیزی راحت می‌کند. به‌طورکلی، یکی از مشخصات Red Magic 7S Pro این است که دوام نسبتاً خوبی دارد و شما می‌توانید حتی تا سال‌ها نیز از آن استفاده کنید. در نهایت، با بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) متوجه می‌شویم که این گوشی دارای یک دکمه قفل، دو دکمه تنظیم صدا، یک دکمه کشویی برای باز کردن بخش بازی و یک اسلات صوتی ۳.۵ میلی‌متری است.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو اف 4 جی تی؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

بررسی شیائومی ردمی 10 پاور؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

نمایشگر

در‌حالی‌که گوشی رد مجیک 7 دارای نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است، نسخه پرو این دستگاه با نرخ نوسازی 120 هرتز در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته به یاد داشته باشید که این ویژگی از عملکرد گوشی شما نمی‌کاهد. زیرا در حال حاضر، بازی‌های بسیار کمی وجود دارند که نیازمند نرخ نوسازی بالا در دستگاه هستند. در نتیجه، با استفاده از این دستگاه می‌توانید کاملاً روان به بازی‌های ویدئویی بپردازید.

این گوشی با نمایشگر 6.8 اینچی از نوع امولد، رنگ‌ها را به‌خوبی به شما نمایش می‌دهد. به همین دلیل هم اگر بخواهید از این گوشی در زیر نور خورشید هم استفاده کنید، مشکلی وجود ندارد. پس در مشخصات Red magic 7S Pro مشاهده می‌کنیم که این دستگاه برای بازی‌های ویدئویی نمایشگر با کیفیتی عرضه می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه نمایشگر این تلفن همراه این است که شما می‌توانید یک دوربین در زیر صفحه‌نمایش آن پیدا کنید. یکی از جذاب‌ترین مشخصات فنی رد مجیک 7 اس پرو است که اغلب گوشی‌های هوشمند از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. باتوجه‌به بررسی‌هایی که ما درباره این تلفن همراه انجام دادیم، می‌توانید مطمئن باشید که رد مجیک 7 اس پرو با نمایشگر باکیفیت خود، به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ‌گونه محدودیتی به بازی کردن بپردازید.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

تراشه

یکی دیگر از مواردی که در بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) با آن مواجه می‌شویم، تراشه این دستگاه است. تلفن مذکور با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک، سرعت نسبتاً بالایی دارد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما آن را یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ می‌دانیم هم همین موضوع تراشه آن باشد.

سیستم‌عامل

با‌وجود این‌که رد مجیک 7 اس پرو مزایای بسیاری داشت، اما سیستم‌عامل آن کاربران را کمی ناامید می‌کند. زیرا بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که منوی موجود در سیستم‌عامل این دستگاه، چندان جذاب نیست. از سوی دیگر، سیستم‌عامل این دستگاه اندروید ۱۲ است و کار با آن بسیار راحت بوده و مشکل قابل‌توجهی برای شما پیش نمی‌آید.

بااین‌حال، به نظر می‌رسد که در برخی موارد مانند باز کردن انیمیشن‌ها و افکت‌های صوتی، ممکن است با تأخیر مواجه شوید. اما به‌طورکلی، سیستم‌عامل این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده کاملاً مناسب باشد.

زیرا همان طور که گفتیم، شما برای باز کردن بازی‌های پیچیده‌تر، به کمی صبر نیاز دارید و ممکن است این برنامه‌ها کمی کند کار کنند. البته اغلب کارشناسان می‌گویند که این مشکلات کوچک است که می‌توانند به‌زودی رفع شوند. در کل، برای بررسی مشخصات Red Magic 7S Pro خوب است بدانید که نرم‌افزار این دستگاه مشکل زیادی ندارد و اغلب افراد به ویجت‌های جذاب آن جذب می‌شوند.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

دوربین

اگر به دنبال تلفنی هستید که بتوانید با آن عکس‌های رؤیایی بگیرید و خاطرات خود را ضبط کنید، باید بدانید که رد مجیک 7 اس پرو آن دستگاه نیست که شما انتظار آن را دارید. با بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) متوجه می‌شویم که این دستگاه دارای دوربین ماژول سه‌گانه است که نمی‌توان از آن توقع عکس‌های بسیار باکیفیت و خارق‌العاده‌ای داشت. در ادامه، به‌تفصیل مشخصات فنی رد مجیک 7 اس پرو از نظر دوربین را برای شما شرح می‌دهیم.

دوربین اصلی (لنز واید) این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است. دو دوربین دیگر این دستگاه که شامل لنزهای اولترا واید و ماکرو می‌شوند، دارای کیفیت 8 و 2 مگاپیکسل هستند. به نظر می‌رسد که اگر شما این گوشی را برای عکاسی و اشتراک‌گذاری تصاویر در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی می‌خواهید، رد مجیک 7 اس پرو گزینه نسبتاً خوبی است.

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید با خرید این محصول با دوربین گوشی‌هایی مانند سامسونگ یا اپل رقابت کنید، باید بگوییم که هرگز این کار را انجام ندهید. زیرا دوربین گوشی یکی از معایب آن به شمار می‌رود و کیفیت آن اصلاً در حد دوربین گوشی‌های سامسونگ یا آیفون نیست.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

البته بعد از اطلاعاتی که در بالا ذکر کردیم، نباید این‌گونه فکر کرد که دوربین این گوشی کیفیت قابل‌قبولی ندارد و نمی‌توان با استفاده از آن، عکس‌های زیبایی گرفت. کاربران زیادی با استفاده از این دستگاه، عکس‌هایی با نور خوب گرفتند و از آن راضی بودند. بااین‌حال، کیفیت تصاویر در نور کم چندان مناسب نیست. در ادامه، بیشتر به بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) از نظر دوربین می‌پردازیم.

لنزهای دوربین برای شفاف نگه داشتن تصویر طراحی نشده‌اند. این امر می‌تواند موجب پایین آمدن کیفیت عکس‌های شما شود. پس هنگام عکاسی با گوشی رد مجیک 7 اس پرو، به نور اطراف توجه کنید. اما به‌طور‌کلی، این گوشی غالباً برای بازی‌های ویدئویی طراحی شده و باز هم می‌توان دوربین آن را تحسین کرد. در نهایت، خوب است بدانید که این دستگاه جذاب با دوربین سلفی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو (Galaxy A12 Nacho)

آیفون 13 پرو (Apple iPhone 13 Pro)

رم و حافظه

همان طور که می‌دانید، رم می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در افزایش کارایی گوشی همراه شما داشته باشد. ازآنجاکه گوشی رد مجیک 7 اس پرو غالباً برای بازی طراحی شده است، دارای رم قابل‌توجهی است و به همین دلیل هم از این نظر، می‌تواند نظر کاربران را به‌راحتی جلب کند. ازاین‌رو، اغلب کاربرانی که این گوشی را برای بازی‌های ویدئویی خریداری می‌کنند، به احتمال زیاد از سرعت عملکرد این دستگاه رضایت خواهند داشت.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

گوشی رد مجیک 7 اس پرو با رم ۱۶ و ۱۸ گیگابایت، یکی از بهترین و پرکاربردترین گوشی‌های مخصوص بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود که عملکرد بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر رم، در بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) متوجه می‌شویم که این گوشی حافظه داخلی نسبتاً خوبی دارد از این نظر هم می‌توانید اطمینان حاصل کنید که شما این امکان را دارید که برنامه‌های زیادی را روی گوشی خود نصب نمایید. پس هنگام نصب بازی‌های ویدئویی، با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نخواهید شد.

این دستگاه با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت در اختیار شما قرار می‌گیرد. پس طبیعتاً با پرداخت هزینه‌های بیشتر، می‌توانید رم و حافظه داخلی بالاتری دریافت نمایید. از سوی دیگر، اگر نمی‌توانید هزینه زیادی برای پرداخت گوشی خود کنید، این تلفن همراه با رم ۱۶ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری است. اما پیشنهاد ما این است که برای بهبود عملکرد خود در بازی‌های ویدئویی آنلاین و آفلاین، از نسخه‌های پیشرفته‌تر، یعنی رم ۱۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ استفاده نمایید.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

باتری

یکی از مشخصات Red Magic 7S Pro این است که محصول مذکور با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این بدان معنی است که باتری این دستگاه ظرفیت خیلی خوبی دارد و به همین دلیل هم گیمرها می‌توانند تا ساعت‌ها از آن استفاده کرده و نیاز به شارژ مجدد آن نداشته باشند.

به‌علاوه، در بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) متوجه می‌شویم که این گوشی از قابلیت فست‌شارژ نیز برخوردار است. رد مجیک 7 اس پرو با شارژر سریع 120 واتی در خارج از ایالات متحده و شارژر سریع ۶۵ واتی در داخل آمریکای شمالی و کانادا عرضه می‌شود.

درنتیجه، متوجه می‌شویم که شما برای شارژ کردن گوشی خود از صفر درصد تا شارژ کامل، نهایتاً به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید.

بر اساس آزمایشاتی که درباره باتری این دستگاه انجام شد، متوجه می‌شویم که اگر بخواهیم با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی کامل این گوشی بازی پابجی را انجام دهیم، تقریباً بیشتر از دو ساعت و نیم زمان می‌برد تا شارژ گوشی خالی شود. البته برای انجام بازی‌های ویدئویی آسان‌تر مانند Magic The Gathering، این دستگاه می‌تواند تا سه ساعت با روشنایی کامل دوام بیاورد.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

به‌طورکلی، باتوجه‌به این مورد از مشخصات Red Magic 7S Pro و ویژگی‌های آن، متوجه می‌شویم که این دستگاه برای استفاده روزمره و بازی‌های آنلاین و آفلاین کاملاً مناسب است. حتی برخی اعلام کردند که با یک‌بار شارژ کردن این دستگاه، تا دو روز هم توانستند از آن استفاده کنند. این گوشی برای استفاده‌های روزمره مانند فرستادن پیام، جست‌وجو در گوگل و تماشای ویدئوهای یوتیوب، باتری فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. حال در ادامه بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) به سراغ قیمت این گوشی گیمینگ می‌رویم.

قیمت

بعد از کسب اطلاعات کافی درباره مشخصات فنی رد مجیک 7 اس پرو ، وقت آن می‌رسد که اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه کسب کنیم. این دستگاه هنوز به طور کامل وارد بازار ایالات متحده و بریتانیا نشده است. به همین دلیل هم نمی‌توان قیمت دقیق روی آن گذاشت.

اما به‌طورکلی، قیمت این دستگاه از 799 دلار شروع می‌شود و با خرید نسخه‌های رم و حافظه بالاتر، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. باتوجه‌به بازار کنونی و قیمت‌های گوشی‌های هوشمند در حال حاضر، قیمت رد مجیک 7 اس پرو کاملاً منطقی و مقرون‌به‌صرفه است. با خرید این دستگاه، شما می‌توانید بهترین بازی‌های ویدئویی را انجام داده و نگران عملکرد خود نباشید.

بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro)

سخن نهایی

گوشی رد مجیک 7 اس پرو یکی از بهترین محصولات کنونی در بازار برای بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی رد مجیک 7 اس پرو (Nubia Red Magic 7s Pro) پرداختیم و تمام مشخصات این تلفن همراه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. باوجود این‌که دستگاه مذکور برخی مشکلات در نرم‌افزار و سیستم‌عامل داشت، نمی‌توان از عملکرد فوق‌العاده آن برای بازی‌های ویدئویی چشم‌پوشی کرد.

سؤالات متداول

آیا خرید گوشی رد مجیک 7 اس پرو ارزش دارد؟

علی‌رغم مشکلات و کندی‌هایی که در سیستم‌عامل این گوشی مشاهده می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که دستگاه مذکور با رم بالایی که دارد، بهترین عملکرد را برای بازی‌های ویدئویی در اختیار شما قرار می‌دهد. بااین‌حال، نمی‌توان انتظار چندان بالایی از دوربین آن داشت. پس اگر به دنبال گوشی همراهی هستید که بیشتر برای بازی‌های ویدئویی از آن استفاده کنید، می‌توانید رد مجیک 7 اس پرو را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gamesradar

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر