;
coinex

ساخت سریال دیوید بکهام توسط نتفلیکس تایید شد

بعد از مدت‌ها شایعات، ساخت سریال دیوید بکهام توسط نتفلیکس تایید شد. این درواقع سریالی مستند درباره زندگی و دوران ورزشی این ستاره سابق دنیای فوتبال است.

اولین بار در سال 2020 بود که شایعاتی درباره ساخت مستند دیوید بکهام در استودیو 99 که از شرکت‌های تحت مالکیت خود بکهام است مطرح شد. اما حالا، خبر ساخت سریال مستند دیوید بکهام توسط نتفلیکس تایید شده است.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ فیلیمو و نماوا در دستور کار ساترا ؛ آیا بساط VODها جمع می‌شود؟

ساخت سریال دیوید بکهام توسط نتفلیکس

سریالی که توسط نتفلیکس در حال تولید است، زندگی بکهام را از شروع فوتبال این بازیکن در لندن تا دورانی که به یکی از شناخته‌شده‌ترین و برترین ورزشکاران نسل خود و تاریخ فوتبال بدل می‌شود در برمی‌گیرد.

سال 2020 برای اولین بار روزنامه سان بود که دریاره ساخت مستند دیوید بکهام اخباری منتشر کرد و حالا نتفلیکس بعد از 2 سال این خبر را رسما تایید کرده است. گفته شده که این سریال با همکاری دو کارگردان ساخته خواهد شد که شامل فیشر استیونز (برنده اسکار) سازنده فیلم‌هایی چون پالمر، ما سبز می‌شویم و خلیج و جان باتسک سازنده فیلم‌های یچون یک روز در سپتامبر، در جستجوی مرد شکری و زمستان در آتش است.

ساخت سریال دیوید بکهام توسط نتفلیکس تایید شد

به گفته نتفلیکس این سریال ترکیبی از فیلم‌هایی از آرشیو شخصی که تا پیش از این دیده نشده بودند از ۴۰ سال زندگی دیوید بکهام و مصاحبه‌هایی با وی، خانواده و دوستانش خواهد بود. سفرهای وی در داخل و خارج از بریتانیا نیز بخشی از این مستند را تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره افراد یا بازیگران احتمالی مطرح نشده است اما طبیعتا خود شخص بکهام و خانواده او حضور دارند. در عین حال در میان دوستان نزدیک آن‌ها افراد مشهوری چون اوا لونگوریا، تام کروز، گای ریچی، و التون جان جای دارند و این زوج در مراسم ازدواج شاهزاده ویلیام و هری (نوه‌های ملکه بریتانیا) حضور داشتند.

خانواده بکهام اخیرا و بعد از این پسر بزرگ آن‌ها، بروکلین با نیکولا پلتز بازیگر تبدیل شوندگان: عصر انقراض از خانواده‌ای میلیاردر ازدواج کرد، بار دیگر به تیتر اصلی اخبار بدل شدند. روشن نیست که آیا اخبار مربوط به جشن مفصل ازدواج این این دو هم به مستند اضافه خواهد شد یا خیر.

بناب رادعای سان، ای سریال مستندی روزانه از زندگی فعلی بکهام نیز خواهد بود. در حال حاضر این سریال در دست تولید است و بجورن جانسن و کریس کینگ برای تدوین و تیم کریگ برای فیلمبرداری آن انتخاب شده‌اند. در این فیلم بکهام را در حالی که نخستین روزهای فوتبال خود را در شرق لندن آغاز کرده می‌بینیم تا زمانی که به تیتر اصلی رسانه‌ها و شایعات و سوژه اصلی اتفاقات فوتبالی بدل می‌شود. گفتنی است بکهام ۴۷ ساله سابقه بازیگری در فیلم «شاه آرتور» به کارگردانی گای ریچی را هم در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ساخت سریال دیوید بکهام توسط نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر