;
coinex

گلکسی S23 با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

گرچه در این باره شایعات ضد و نقیضی مطرح شده است، اما بار دیگر یک افشاگر شناخته شده مدعی شده که گلکسی S23 با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

این بار افشاگر مشهور Ice Universe، اطلاعات جدیدی از سری بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ منتشر کرده و مدعی شده که گلکسی S23 مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی 2022

گلکسی S23 با دوربین 200 مگاپیکسلی

دوربین گلکسی S22 به‌خاطر عملکرد خوب، با استقبال زیادی روبرو شد و توجه زیادی را به خود جذب کرد. از این رو سامسونگ، در تلاش برای ارائه نسل جدید سری اس با امکانات دوربین بهتر است. از این نظر، گوشی گلکسی S23 از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار خواهد بود.

گلکسی S23 با دوربین 200 مگاپیکسلی

همانطور که گفتیم این افشاگر در گزارش خود نوشته بود که گلکسی S23 از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و ضمنا اشاره کرده بود که حسگر این دوربین، هنوز معرفی نشده است.

درحال حاضر، تنها دو گوشی از سنسورهای 200 مگاپیکسلی سامسونگ یعنی ISOCELL HP1 و HP3 برخوردار هستند. HP3 یک حسگر قدرتمند است و حسگر HP1 در موتورولا X30 پرو یا اج ۳۰ اولترا به کاربران عرضه خواهد شد. Ice Universe تاکید می‌کند که حسگر HP1 در پرچم‌داران سری گلکسی S23 به‌کار گرفته نخواهد شد.

در حال حاضر، اطلاعات چندانی از مشخصات احتمالی دوربین این گوشی هوشمند پرچم‌دار در دسترس نیست، ولی انتظار می‌رود از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی 1/1.22 اینچی HP1 که در موتورولا Moto Edge 30 اولترا استفاده شده، عملکرد بهتری داشته باشد.

شیائومی S12 اولترا، در اوایل این ماه با سنسور یک اینچی IMX989 معرفی شد و این احتمال وجود دارد که سامسونگ نیز حسگر جدید خود را برای رقابت با این حسگر، در آینده‌ نزدیک به کاربران معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی S23 با دوربین 200 مگاپیکسلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر