;
coinex

تیک تاک و اینستاگرام منبع خبری 40 درصد از جوانان!

تیک تاک و اینستاگرام از شبکه‌های اجتماعی محبوب بوده و مخاطبان زیادی دارند. حال به نظر می‌رسد این دو شبکه اجتماعی منبع خبری 40 درصد از جوانان هستند.

هرچند تیک تاک کاربران ایرانی را محدود کرده، اما این اپلیکیشن در سطح جهان بسیار محبوب و پرمخاطب است. حال طبق تحقیقات گوگل، محبوبیت اینستاگرام و تیک تاک برای این شرکت نیز مشکل ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن BeReal ؛ رقیب اینستاگرام به سرعت محبوب‌ می‌شود

تیک تاک و اینستاگرام منبع خبری 40 درصد از جوانان!

اخیرا محبوبیت دو اپلیکیشن اینستاگرام و تیک تاک موجب شده موتور جستجوی گوگل و همینطور Google Map مانند سابق بین جوانان پراستفاده نباشند چراکه کاربران جوان ترجیح می‌دهند برای جست و جو از این دو اپلیکیشن استفاده کنند.

در کنفرانس اخیر Fortune Brainstorm Tech 2022 در آسپن، معاون ارشد گوگل گفته است:

کاربران جوان اینترنت، انتظارات و طرزفکری را که به آن عادت کرده‌ایم، ندارند و سؤالاتی که آنها می‌پرسند کاملا متفاوت است.

تیک تاک و اینستاگرام

طبق تحقیقاتی که گوگل بر روی جوانان آمریکایی 18 تا 24 سال انجام داده، تقریبا 40 درصد از این قشر جامعه برای پیدا کردن یک رستوران، به سراغ جستجوگرهای تیک تاک و اینستاگرام تا نقشه و گوگل. این موضوع می‌تواند در دراز مدت برای گوگل دردسرساز باشد چراکه این شرکت برای تنظیم دقیق الگوریتم‌های جستجو خود و همچنین جمع‌آوری داده‌ها برای نقشه زمان زیادی گذاشته و همینطور هزینه‌های زیادی را متحمل شده است.

با این حال، مطمئنا گوگل برای حل این مشکل و شرایط جدید، چاره‌ای می‌اندیشد و سعی می‌کند خود را با آن وفق دهد؛ در غیر اینصورت ممکن است ضررهای زیادی را متحمل شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این دو برنامه چیست؟ شما اخبار خود را با استفاده از چه رسانه‌ای پیگیری می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر