;
coinex

شبکه 5.5G هوآوی با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه رونمایی شد

به تازگی از نسل جدید شبکه اتصالی، یعنی شبکه 5.5G هوآوی با سرعت باورنکردنی و حیرت‌انگیز 10 گیگابایت بر ثانیه رونمایی شده است.

هوآوی، تولید کننده بزرگ چینی، هفته نوآوری خود را دیروز یعنی در تاریخ 18 جولای برگزار کرد. این شرکت در طی این رویداد از مفهوم «حرکت همه جانبه به سمت عصر 5.5G» سخن گفت.

وانگ تائو (Wang Tao)، مدیر اجرایی و کسب و کار زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات هوآوی، اظهار داشت که پیشرفت و توسعه فناوری باید به مردم در زمینه تعامل با دنیای مجازی کمک کند تا بتوانند نیازهای انسانی خود را برآورده کنند. همچنین اعلام کرد که به زودی این شبکه با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه در میان مردم شناخته و محبوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

رونمایی از شبکه 5.5G هوآوی با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه

به زودی شبکه 5.5G هوآوی با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه، طیف گسترده‌تر، راندمان بالاتر و فناوری MIMO پیشرفته‌تر ارائه خواهد شد. مرزهای کارایی و عملکرد شبکه 5.5G فراتر از ارتباطات رفته و تسهیل تجارت نوآورانه را نیز در برمی‌گیرد. دیگر کارایی‌های این شبکه شامل شبکه‌های خصوصی صنعت، شبکه‌های میدان صنعتی و تماس‌های جدید می‌شود.

شبکه 5.5G هوآوی

وانگ تائو (Wang Tao) و گائو کوانژونگ (Gao Quanzhong) سال گذشته اعلام کردند که شبکه 5.5G باید به نوآوری و جهش در شش حوزه مختلف ادامه دهد. این شش حوزه شامل بازسازی طیف، بهبود uplink، اینترنت اشیاء تمام صحنه، ادغام  synaesthesia، شبکه رانندگی خودکار L4 و کربن سبز می‌شود.

ژو ونوی (Xu Wenwei)، مدیر هوآوی و رئیس موسسه تحقیقات استراتژیک نیز به این نکته اشاره می‌کند که شبکه 5.5G گام بعدی در صنعت ارتباطات بی‌سیم است. شبکه 5.5G باید با همه دستگاه‌های 5G سازگار باشد و توانایی برقراری ارتباط با آن‌ها را داشته باشد. همچنین در صورت تقاضا، شبکه 5.5G نیازمند استفاده انعطاف‌پذیر از باند فرکانس کامل زیر 100 گیگاهرتز است.

ژانگ پینگ (Zhang Ping)، یکی از اساتید آکادمی مهندسی چین و رئیس موسسه نوآوری Zhongguancun، اعلام کرده که 5.5G عمدتاً بر گسترش صنعت عمودی (گروهی از شرکت‌ها که جایگاه مشترکی دارند) تمرکز دارد و به همین دلیل قابلیت‌های این شبکه می‌تواند به صنایع عمودی کمک کند.

این طور که به نظر می‌آید، شرکت هوآوی در زمینه شبکه 5.5G پیشرفت چشمگیری داشته است و بسیار جلوتر از رقیبان غربی خود عمل میکند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره شبکه 5.5G هوآوی با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    درود
    اگر ممکنه بگید چجوری بفهمیم 5.5G داره گوشی ای من دارم یک ماه می گردم متوجه نمیشم.

    پاسخ