;
coinex

تماشا کنید: آیفون 13 پرو گلوله را به جان خرید و سرباز اوکراینی را نجات داد!

به تازگی در فضای مجازی تصاویر و ویدئویی از یک سرباز اوکراینی که گوشی آیفون 13 پرو سپر جانش شده و از برخورد گلوله به بدنش جلوگیری کرده است، دست به دست می‌شود.

آیفون تا به امروز به وسیله ECG (نوار قلب)، تشخیص سقوط و تماس اضطراری جان تعداد زیادی از کاربرانش را نجات داده است. اما این بار اتفاق عجیبی افتاده است و گوشی آیفونی که در جیب جلویی جلیقه سرباز اوکراینی قرار داشت، مانع از برخورد گلوله با بدن این شخص شد.
این اتفاق به حدی جالب و غیرمنتظره بود که برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی، صحت و راستی این ویدیو را باور نکرده و ادعا کردند که فیلم منتشرشده ساختگی و دروغین است.

بیشتر بخوانید:‌ آیفون 13 و آیفون 13 مینی (Apple iPhone 13 Mini)

آیفون 13 پرو سپر جان سرباز اوکراینی

همان طور که گفته شد بر اساس ویدئوی منتشر شده، یک گوشی مانع از برخورد گلوله با بدن یک سرباز اوکراینی شده است. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا این گوشی، که به نظر می‌رسد آیفون 13 پرو باشد، واقعا توانایی مقاومت در برابر یک گلوله را دارد بیاید این ویدئو را باهم تماشا کنیم:

همان طور که در ویدئو نشان داده می‌شود، این گلوله توانسته جیب جلیقه این سرباز را پاره کرده و به گوشی برخورد کند؛ اما در کمال تعجب نتوانسته گوشی را سوراخ و از آن عبور کند.

اگر این گوشی در جیب جلویی این سرباز وجود نداشت، مشخص نبود که این شخص می‌توانست از این گلوله جان سالم به در ببرد یا خیر. با این حال ویدئوی منتشرشده پدیده‌ای عجیب و غیرقابل باور را به تصویر کشیده است.

این ویدئو واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران شبکه‌های مجازی دریافت کرده است. عده‌ای تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته‌اند و عده‌ای نیز بر این باورند که این فیلم واقعیت نداشته و حالت تبلیغاتی دارد. برخی هم معتقدند که گوشی کار به خصوصی انجام نداده است، زیر در صورت عدم وجود آن هم سرباز دارای جلیقه‌ی ضدگلوله بوده و خطری جانش را تهدید نمی‌کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نجات جان این سرباز به وسیله آیفون 13 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر