;
coinex

تاریخ معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 مشخص شد

ساعاتی پیش کوالکام، شرکت فناوری اطلاعات و مخابرات آمریکایی و بزرگترین تولید کننده پردازنده در دنیا، تاریخ معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 خود را اعلام کرد.

امروز شاهد فعالیت‌های پی در پی کوالکام بودیم و به نظر می‌رسد که این شرکت روز پرمشغله‌ای را آغاز کرده است. ابتدا کوالکام از آخرین نسل خانواده چیپست‌های خود برای ساعت‌های هوشمند، یعنی تراشه‌های اسنپدراگون W5 و W5+ رونمایی کرد و اکنون، این شرکت تاریخ برگزاری رویداد Snapdragon Summit بعدی خود را فاش کرد.

بیشتر بخوانید: نسل جدید پردازنده های کوالکام را همچنان TSMC می‌سازد

اعلام تاریخ معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2

همان گونه که گفته شد ساعاتی پیش کوالکام تاریخ برگزاری رویداد امسال خود را مشخص کرد. این رویداد سالانه امسال نیز مانند سال‌های گذشته در هاوایی برگزار می‌شود. با این حال، این رویداد که همیشه در ماه دسامبر برگزار می‌شد، امسال قرار است در طی سه روز و از 15 تا 17 نوامبر برگزار شود.

تاریخ معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 مشخص شد

شرکت کوالکام همیشه در طی این رویداد از جدیدترین و بهترین چیپست‌های موبایل خود رونمایی می‌کند. امسال هم استثنایی در کار نیست و قرار است در این رویداد شاهد اولین حضور رسمی اسنپدراگون 8 نسل 2 باشیم. البته این احتمال وجود دارد که تراشه‌های بیشتری نیز در کنار این چیپست عرضه شوند، بنابراین به نظر می‌رسد که نوامبر سرگرم کننده و هیجان انگیزی در پیش رو داشته باشیم.

کوالکام هنوز به علت جابجایی و انتقال این رویداد از دسامبر به نوامبر اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که این مسئله به بازار گوشی‌های هوشمند چین و افزایش میزان فروش آن‌ها درسال نو چینی، مرتبط باشد. بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های چینی در تلاش هستند تا دستگاه‌ها و محصولات برتر و جدید خود را قبل از این فستیوال عرضه کنند. بنابراین کوالکام با عرضه زودهنگام تراشه‌ی جدیدش، می‌تواند میزان فروش محصولات خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر