;
coinex

تلاش ایلان ماسک به جایی نرسید؛ تاریخ برگزاری دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک مشخص شد

دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک در ماه اکتبر (مهر تا اوایل آبان) برگزار می‌شود؛ یعنی قبل از مهلت نهایی قرارداد اولیه. توییتر پس از اعلام انصراف ایلان ماسک از خرید توییتر، از این چهره سرشناس شکایت کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کاتلین مک‌کورمیک، رئیس دادگاه دلاور تصمیم گرفته دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک را به‌سرعت و در یک فرصت پنج روزه در ماه اکتبر برگزار کند.

دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک

توییتر ترجیح می‌داد که دادگاهی 4 روزه در ماه سپتامبر (شهریور تا اوایل مهر) برگزار شود؛ اما در سمت دیگر ماجرا، تیم حقوقی ماسک درخواست کردند که دادگاه در ماه فوریه (بهمن تا اوایل اسفند) برگزار شود.

تلاش ایلان ماسک به جایی نرسید؛ تاریخ برگزاری دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک مشخص شد

هنوز تاریخ دقیق برگزاری دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک مشخص نشده است؛ اما می‌دانیم که در یک فرصت 5 روزه در ماه اکتبر، این دادگاه برگزار می‌شود.

تا اینجای کار، ماجرا به نفع توییتر است. همان‌طور که گفتیم، توییتر خواسته بود که دادگاه در ماه سپتامبر برگزار شود؛ چراکه مهلت نهایی قرارداد اولیه با ایلان ماسک در ماه نوامبر به اتمام می‌رسد. اما فرصتی که در ماه اکتبر برای برگزاری دادگاه فراهم شده، باز هم به نفع توییتر است. قاضی مک کورمیک توضیح داد که تاخیر در برگزاری این دادگاه می‌تواند ضرر جبران‌ناپذیری را به توییتر وارد کند.

از طرف دیگر، ایلان ماسک و تیم حقوقی او تلاش کرده بودند که دادگاه را به ماه فوریه 2023 موکول کنند که البته تلاش آنها به جایی نرسید؛ شاید ماسک مجبور شود تا پایان سال 2022، روند خرید را تکمیل کند و بالاخره، صاحب توییتر شود.

وکلای توییتر به قاضی پرونده توضیح دادند که ایلان ماسک به‌دنبال بهانه‌تراشی است و استدلال‌های او درباره حساب‌های کاربری جعلی و اسپم‌ها درست نیست. به نظر می‌رسد که قاضی پرونده، دلایل توییتر را درست‌تر می‌داند تا استدلال‌های تیم حقوقی ماسک.

ماسک مدعی است که اطلاعات درست و کافی در رابطه‌ با حساب‌های جعلی و اسپم‌ها در توییتر در اختیار او قرار نگرفته است؛ اما توییتر ادعای دیگری دارد و معتقد است که انصراف او از خرید، دلیل دیگری دارد و ماسک درواقع بهانه‌تراشی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ برگزاری دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر