;
coinex

فیلم سریع و خشن 10 با بازگشت بازیگران قدیمی در حال ساخت است

تصاویر جدیدی که از فیلم سریع و خشن 10 منتشر شده، نشان می‌دهد هلن میرن بازیگر نقش کوئینی نیز در بین بازیگران Fast & Furious 10 حضور دارد.

سریع و خشن یکی از فرانچایزهای پرطرفدار بوده که در حال حاضر قسمت دهم آن با نام رسمی Fast X در حال ساخت است و یکی از دو فیلم آخر این فرانچایز به شمار می‌رود. تصاویر جدیدی که از فیلم Fast X منتشر شده حضور هلن میرن در این قسمت را تائید می‌کند. میرن اولین بار در سال 2017 در فیلم The Fate of the Furious نقش آفرینی کرد و نقش خود را در فیلم اسپین‌آف هابز و شاو و F9 ادامه داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2022 

داستان و بازیگران فیلم سریع و خشن 10

در حال حاضر جزئیاتی از داستان فیلم Fast X منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد در این قسمت باید منتظر بازگشت شارلیز ترون به عنوان شخصیت شرور Cipher باشیم.

بازگشت بازیگران اصلی این فرانچایز همچون وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل و سونگ کانگ تائید شده و با توجه به تصاویر منتشر شده از این قسمت، می‌توان هلن میرن را نیز در بین این فهرست قرار داد. (برای بزرگنمایی، روی عکس کلیک کنید)

با تایید بازگشت میرن به عنوان Queenie، می‌توان حدس زد که شخصیت او نقش مهمی در فصل بعدی فرنچایز Fast & Furious خواهد داشت.

علاوه بر بازیگران قدیمی، بری لارسون، ریتا مورنو در نقش مادربزرگ دومینیک تورتو، جیسون موموآ در نقش یک شخصیت شرور،دانیلا ملچیور و آلن ریچسون نیز از جمله بازیگران جدید این فیلم هستند.

فیلم Fast & Furious 10 دو قسمت دارد که قسمت‌های پایانی این فرانچایز به حساب می‌آیند. قسمت اول قرار است سال آینده در 29 اردیبهشت اکران شود و قسمت بعدی آن در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره بازیگران فیلم Fast X چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر