;
coinex

شبکه اجتماعی Viva Engage معرفی شد ؛ تقلید مایکروسافت از فیسبوک!

چندین سال است که مایکروسافت توجه بیشتری نسبت به پلتفرم Viva و سرویس Teams نشان می‌دهد و سعی کرده است راه‌حل مناسبی برای ارتباطات کاری ایجاد کند. این کمپانی حالا از شبکه اجتماعی Viva Engage رونمایی کرده که به فیسبوک شباهت زیادی دارد.

شرکت مایکروسافت، 10 سال پیش شبکه اجتماعی Yammer را خریداری کرده بود و اکنون پلتفرم Viva Engage را بر روی نقاط قوت این شبکه ساخته است. این پلتفرم ویژگی‌هایی شبیه فیسبوک دارد و شامل بخش استوری، پست‌های مکالمه، فیلم‌ها، تصاویر و حتی قابلیتی برای ویرایش همزمان فایل‌های اکسل در جلسات کاری نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک

شبکه اجتماعی Viva Engage

مایکروسافت قابلیت استوری را نیز به Viva Engage افزوده که شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و اسنپ‌چت مدت‌ها است از آن برخوردار هستند. استوری‌هایی که در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شوند، حالتی مشابه اینستاگرام دارند.

شبکه اجتماعی Viva Engage معرفی شد ؛ تقلید مایکروسافت از فیسبوک!

Viva Engage به شما کمک می‌کند که جامعه جدیدی در سازمان خود ایجاد کنید. همچنین با ترکیب با Teams و تمرکز روی شبکه‌های اجتماعی مشابه، باعث پیشرفت و کسب موفقیت‌های بیشتری در این زمینه می‌شود.

از دیگر امکاناتی که سرویس Teams ارائه می‌دهد، می‌توان به Excel Live اشاره نمود. این ویژگی به افراد حاضر در جلسه اجازه می‌دهد که فایل‌های صفحه گسترده اکسل را به صورت آنی ویرایش کرده و تغییراتی ایجاد کنند.

شبکه اجتماعی Viva Engage معرفی شد ؛ تقلید مایکروسافت از فیسبوک!

مایکروسافت این ویژگی را از روی فریمورک Fluid ساخته است و این امکان را فراهم می‌کند که کاربر بدون داشتن اکسل روی سیستم، به تمام امکانات این نرم‌افزار دسترسی داشته باشد. این ویژگی از ماه اوت در اختیار استفاده کنندگان این نرم‌افزار قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت Teams، ویژگی‌های دیگری مانند امکان اشتراک‌گذاری کلیپ‌های ویدیویی در چت‌ها و یادداشت‌نویسی مشترک بر محتوای دیگر افراد در جلسات را هم در دسترس کاربران قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شبکه اجتماعی Viva Engage چیست؟ لطفا نظراتتان را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر