;
coinex

تغییر جنسیت شهره لرستانی (مازیار) ؛ آیا او قصد ازدواج دارد؟

تغییر جنسیت شهره لرستانی (مازیار) در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

شهره لرستانی بازیگری که از چند سال پیش با انتخاب نام «ودود» و تغییر سبک پوشش، زندگی متفاوتی را در اجتماع برگزیده بود در نهایت در 56 سالگی اعلام کرد تغییر جنسیت داده و دیگر یک زن نیست.

ابتدا برخی تغییر جنسیت این بازیگر سینما را یه ترفند تبلیغاتی یا گریم جدید برای فیلم تازه عنوان کردند، ساعاتی بعد اما شهره لرستانی  با انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی، رسما خبر تغییر جنسیت اش را هم تایید کرد.

تغییر جنسیت شهره لرستانی (مازیار) ؛ تصاویر و ویدیوی جدید او را ببینید!

او از شهره نام خود را به «مازیار» تغییر داده و اعلام کرده است از این پس بصورت شرعی و قانونی بعنوان یک مرد شناخته می شود. به گزارش فرارو، شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در فایل صوتی می‌گوید که ۵۶ سال با این نام زندگی کرده است، اما در حال حاضر شرعا و عرفا زن نیست و به همین دلیل براساس شرع اسلامی حاکم بر جامعه طی چند ماه آینده برای تغییر نام اش اقدام خواهد کرد.

مازیار لرستانی در این خصوص می‌گوید:

من 56 سال به هر حال با اسم شهره لرستانی زندگی کردم و هنوزم این اسم تو شناسنامه ام هست تا برم قانونا منتقل کنم. طبق قانون صریح اسلام و شرعی که جاری و ساری هست در مملکتمون و فقه و مسائل قانونی، من عرفا و شرعا دیگر یک زن نیستم.

فایل صوتی زیر را گوش کنید:

ازدواج مازیار لرستانی با یک زن صحبت دارد؟

در جدید ترین اخباری که به چشم می خورد این است که برخی رسانه های داخلی مدعی اند که شهره لرستانی (مازیار لرستانی) سال ها قبل با حسین قناعت کارگردان سینما و تلویزیون ازدواج کرده و حاصل اش هم سه فرزند بوده است.

تغییر جنسیت شهره لرستانی (مازیار) ؛ تصاویر و ویدیوی جدید او را ببینید!

اما بررسی ما نشان می دهد که در طول سال های گذشته این دو چنین موضوعی را تایید نکرده اند و بعید هم به نظر می رسد که این ادعا درست باشد. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید. 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    امیدوارم همیشه موفق وسلامت باشی چ بانو باشی چ آقا همیشه عزیزی

    پاسخ

    سلام، من برام عجیبه که این تغییر جنسیت چطور انجام شده، خوب تغییر جنسیت یعنی دستگاه تناسلی هم باید تغییر کنه، آخه این چطوری پیوند زده شده؟؟

    پاسخ

    مهندس بزرگوار فکر میکنم اینا در اصل خنثی هستند نه زن هستند نه مرد فقط یه کم ظاهر مردانه پیدا میکنن

    پاسخ

    اختارخودت دست خودته ما نمیتونیم دخالتی کنیم حتی بایک کلمه حرف

    پاسخ

    اصلا ژستت به مردها نمیخوره .چهرت ظرافتهای زنونه رو دارد .

    پاسخ

    سلام
    نمیدونم چی بگم اینم یه جورشه

    پاسخ