;
coinex

اولین پوستر فیلم جان ویک 4 منتشر شد

اولین پوستر فیلم جان ویک 4 منتشر شد. در این پوستر می‌توانیم کیانو ریوز را ببینیم که در نقش جان ویک به این فیلم اکشن بازگشته است.

فیلم‌های جان ویک از جمله محبوب‌ترین فیلم‌های اکشن هستند که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. فیلم جان ویک 4 در حال ساخت بوده و قرار است در ۴ فروردین ۱۴۰۲ اکران شود. به تازگی، لاینزگیت پوستری از John Wick: Chapter 4 را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2022

اولین پوستر فیلم جان ویک 4 را ببینید

در اولین تصویر رسمی فیلم John Wick 4، شما می‌توانید کیانو ریوز را ببینید که مشغول دعا خواندن است. به جز این، این پوستر اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نمی‌دهد. در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم جان ویک 4 را مشاهده کنید.

اولین پوستر فیلم جان ویک 4

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم John Wick: Chapter 4 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که داستان آن در ادامه قسمت قبلی رخ می‌دهد و بخشی از اتفاقات در کشور ژاپن جریان خواهد داشت.

کارگردانی این اثر همانند سه قسمت قبلی، بر عهده چاد استاهلسکی بوده و شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

از جمله بازیگرانی که قرار است در جان ویک 4 هنرنمایی کنند، می‌توان به کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز اشاره کرد.

این فیلم در بهار سال آینده اکران خواهد شد و البته خبر خوب دیگر این است که John Wick 5 نیز ساخته خواهد شد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی فیلم جان ویک 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر