;
coinex

تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) [+ تریلر ]

خبر خوبی برای علاقه‌مندان جان ویک داریم، جان ویک ۴ در راه است. در این مقاله به جزئیات تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) همراه شما هستیم.

هنگامی که جان ویک برای اولین بار در سال 2014 پخش شد، کسی نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این فیلم، یک فرنچایز جهانی موفق شود و اسپین آف‌های متعددی ایجاد کند. جان ویک توسط دو بدلکار به نام‌های چاد استاهلسکی و دیوید لیچ ساخته شده است.

در جان ویک ۱، کیانو ریوز نقش یک قهرمان را بازی کرد. او یک قاتل بوده که پس از مرگ همسرش در فکر انتقام از گانگسترهای روسی‌ای است که به حریم خانه او تجاوز کرده و آن‌را به سرقت برده‌اند، است. این گنگسترها سگ او را که یادگار همسر مرحومش بوده را می‌کشند.

جان ویک 4 ساخته میشود ؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله. تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) به دلیل پاندمی ویروس کرونا با یک تاخیر یک ساله مواجه شده اما قسمت بعدی جان ویک، یا همان جان ویک ۴ سرانجام ماه گذشته تصویربرداری خود را در آلمان آغاز کرد. حالا که به سوال، آیا جان ویک ۴ ساخته میشود پاسخ دادیم، در ادامه به سوال بعدی شما که جان ویک 4 کی میاد پاسخ خواهیم داد.

تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4)

جان ویک 4 کی میاد ؟ جان ویک 2، تقریبا سه سال پس از پایان جان ویک ۱، و سپس جان ویک ۳ دو سال پس از پایان جان ویک ۲ منتشر شد. با حفظ این روند، تقریبا طرفداران جان ویک می‌توانستند یک پیش‌بینی از تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) داشته باشند اما به تازگی اعلام شده است که طرفداران باید کمی بیشتر از آنچه که انتظار می‌رفت منتظر باشند.

جان ویک 4 کی میاد ؟ قسمت چهارم جان ویک که قرار بود خرداد سال آینده اکران شود. اکنون برای ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

اما با وجود این تاخیر، باز هم این خبر برای طرفداران جان ویک، خبر خوبی بوده به خصوص اینکه تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) به طور دقیق اعلام شده است. اگر تاریخ اکران جان ویک 4 درست باشد تقریبا ۳ سال پس از پخش جان ویک ۳، جان ویک ۴ منتشر خواهد شد.

در جان ویک ۴، باسیل ایوانیک و اریکا لی به همراه کارگردان، چاد استاهلسکی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت و کیانو ریوز و لوئیز روزنر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهند کرد.

با اعلام تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) هواداران این فیلم سوال‌های زیادی در ارتباط با جزئیات جان ویک ۴ خواهند داشت. در ادامه با تریلر فیلم 4 John Wick ، داستان جان ویک 4 و بازیگران جان ویک 4 همراه شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

بازیگران جان ویک 4

تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4)
جان ویک 4 ساخته میشود؟

همانطور که اشاره کردیم تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) خواهد بود. درباره جان ویک ۴ اطلاعات نسبتا مفصلی در اختیار مار قرار گرفته است. بدین ترتیب، ما یک جمع بندی کلی از بازیگران جان ویک ۴ که توسط چاد استاهلسکی هدایت می‌شود، گردآوری کرده‌ایم.

کیانو ریوز در نقش جان ویک: کیانو ریوز قطعا از بازیگران جان ویک 4 خواهد بود. زیرا در سه قسمت قبلی این مجموعه اکشن، در نقش یک قاتل بوده و با تجربه بالا در نقش اول مرد، نقش افرینی کرده است. ما مطمئن نیستیم که او در جان ویک ۴ در حال انجام چه ماموریتی خواهد بود زیرا جزئیات طرح هنوز مشخص نیست.

لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باویری: لارنس فیشبرن نیز در لیست بازیگران جان ویک 4 قرار گرفته است. وی بازگشت خود را برای قسمت چهارم در نقش پادشاه باویری اعلام کرد. او برای فیلمنامه قسمت 4 گفت که ماجراجویی گلوله‌دار بعدی در این فیلم، از نظر رابطه او با یک شخصیت ویژه دیگر بسیار عمیق‌تر خواهد بود. او شخص ویژه را اقای واتانابه خطاب کرد.

ایان مک شین در نقش وینستون: وب سایت Deadline گزارش می‌دهد که ایان مک شین نیز بار دیگر در جان ویک ۴ در نقش وینستون حضور خواهد داشت. وینستون مدیر هتل کانتیننتال بوده که در طول مجموعه این فیلم متحد و در بعضی مواقع مخالف شخصیت ریوز بوده است. استاهلسکی می‌گوید مک شین یک بازیگر مهم در طول فیلم بوده که به تعریف دنیای جان ویک کمک کرده است.

لنس ردیک در نقش کرون: جان ویک 4 همچنین شاهد بازگشت لنس ردیک در نقش کرون، خواهد بود. او نگهبان هتل کانتیننتال است که خدمات مختلفی را برای جان فراهم می‌کند، مانند برخی از خدمات معمول هتل مثل مراقبت از سگ او. با این حال، کرون در فیلم سوم هنگامی که به وینستون همکاری خود را در حمله‌های تیبل نشان داد، دشمنی خود را به جان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال آموزش جنسی ؛ تاریخ پخش و داستان S.E.X Education

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4)
جان ویک 4 کی میاد

رینا ساوایاما در نقش آکیرا: رینا ساوایاما، یک پاپ استار ژاپنی انگلیسی بوده که اولین بازی خود را در فیلم جان ویک 4 در کنار ریوز و بقیه بازیگران حاضر دیگر انجام خواهد داد. نقش او تا حد زیادی پنهان مانده است، اما به دلیل توییت کردن پیوند و اسکرین‌شاتی از نام خود همانطور که در صفحه IMDB فیلم نیز اشاره شد، نقش شخصیتی به نام آکیرا را بازی خواهد کرد.

دونی ین: ستاره هنرهای رزمی، دونی ین نیز به جمع بازیگران فیلم جان ویک 4 پیوست. وی نقش یکی از دوستان جان را بازی خواهد کرد. ظاهرا آن‌ها سابقه و دشمنان مشابهی دارند. استاهلسکی پس از انتخاب بازیگران به ددلاین گفت ما بسیار خوش شانس هستیم که دانی ین به این فرانچایز ملحق شده است. من مشتاقانه منتظر همکاری با او در این نقش جدید هیجان‌انگیز هستم.

هیرویوکی سانادا: بازیگر ژاپنی، هیروکی سانادا نیز برای قسمت بعدی این فرنچایز اکشن ثبت نام کرده است. او در حال حاضر به عنوان یک نقش نامشخص در جان ویک ۴ انتخاب شده است، هرچند که برخی از منابع‌ها می‌گویند او نقش آقای واتانابه فراری را بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود که او در نمایش بعدی شخصیتی کلیدی داشته باشد.

شامیر اندرسون: این بازیگر نیز در فهرست بازیگران جان ویک 4 در یک نقش نامعلوم قرار دارد. اندرسون تمرینات بدنی شدیدی را برای حضور در این فیلم انجام می‌دهد، این بازیگر ویدیویی در اینستاگرام خود منتشر کرده که مشاهده می‌شود در آن او در حال انجام فعالیت‌های مختلف از جمله آموزش سلاح، بوکس و کاردیو است. وی در زیرنویس ویدیو‌هایش نیز نوشته طوفانی در راه است.

کلنسی براون: بر اساس گزارش ددلاین، لانگ استیج، قرارداد خود را با کلنسی براون برای پیوستن به دنیای جان ویک ۴ بسته، اگرچه که شخصیت او در این فیلم هنوز فاش نشده است. در ادامه با داستان فیلم جان ویک همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

داستان فیلم جان ویک

تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4)
تاریخ اکران جان ویک 4

ما تا به اینجا تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) و بازیگران آن را پوشش داده‌ایم. حالا قصد داریم به داستان فیلم جان ویک بپردازیم. همانطور که اشاره کردیم، فیلم جان ویک داستان یک مرد قاتل بوده که در پی انتقام از افرادی است که خانه او را به سرقت برده، ماشین او را دزدیده و سگش را کشته‌اند.

سرانجام جان ویک موفق می‌شود انتقام خود را از آن افراد بگیرد. جان ویک ۲ با نتایج متفاوتی به پایان می‌رسد. در این فیلم جان سرانجام سانتینو آنتونیو، رئیس اوباش ایتالیایی که او را از بازنشستگی دوم خود پس از اتفاقات فیلم اول منع کرده بود، کنار می‌‌زند.

جان ویک 3، با عملکرد مرد تیک تاک به پایان می‌رسد. او بدن جان ویک را که به سختی نفس می‌کشد از طریق سبد خرید به فاضلاب منتقل می‌کند اما جان ویک زنده ماند. اما چه انتظاری از داستان جان ویک ۴ باید داشت؟

در حالی که خلاصه داستان رسمی جان ویک ۴  هنوز در دسترس نیست، ما ایده‌ای درباره آنچه قرار است در این فیلم منتشر شود، داریم. جان ویک ۳ با خیانت وینستون به جان ویک و شلیک چندین باره او به جلیقه ضد گلوله جان ویک باعث سقوط وی از پشت بام هتل کانتیننتال شد. اما جان ویک از سقوط جان سالم به در برد.

در پایان جان ویک ۳، پادشاه باویری از جان ویک پرسید که آیا او عصبانی شده است، جواب جان ویک به این سوال بله است. در نتیجه، به ما این تصور را می‌دهد که باویری کینگ و جان ویک با هم متحد خواهند شد تا به دنبال انتقام از تیبل بروند. در جان ویک ۴ انتظار یک جنگ همه جانبه را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

آیا هالی بری در فیلم جان ویک 4 حضور دارد؟

تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4)

در جان ویک ۳، هالی بری در نقش سوفیا، نقش قاتل و دوست سابق جان را داشت که به جان کمک کرد تا الدر را پیدا کند. کارگردان این فیلم چاد استاهلسکی، در سال 2020 در ارتباط با هالی بری اشاره کرد من نگران او خواهم بود، اما من به این واقعیت اعتماد دارم که سوفیا بسیار بد اخلاق است و هر کاری از دستش برآید برای محافظت از افرادی که به او اهمیت می‌دهند، انجام می‌دهد.

وی ادامه داد، بدیهی است، او قلب نسبتاً خوبی برای کمک به جان دارد. به نظر می‌رسد که استاهلسکی در آن زمان برنامه‌ای برای شخصیت هالی بری در نظر داشت، اما بازگشت او در فیلم جان ویک ۴ هنوز تأیید نشده است.

بیشتر بخوانید:

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

آیا جان ویک با یاکوزا مبارزه می‌کند؟

مبازه بین جان ویک و یاکوزا، یک نظریه طرفدارانه طولانی مدت است که قبل از شروع تولید جان ویک ۳ شکل گرفت. در آن زمان، هیرویوکی سانادا به عنوان شرور اصلی فیلم جان ویک ۳ انتخاب شد، اما او مجبور شد پس از مصدومیت از ناحیه زانو، فیلم را کنار بگذارد. پس از آن، مارک داکاسیوس به عنوان شرور فیلم اعلام شد.

فیلم نیز قرار بود در ژاپن و اسرائیل فیلمبرداری شود، اما این اتفاق هم نیفتاد. در حالی که، در حال حاضر فقط گمانه‌زنی است، جان ویک می‌تواند در نهایت با گروه ژاپنی یاکوزا مبارزه کند. ژاپن، یکی از مکان‌های فیلمبرداری جان ویک ۴ است.

تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4)

کارگردان این مجموعه گفته است که، مکان‌ها برای داستان جان ویک ۴ بسیار مهم و حساس هستند، وی همچنین ادامه داد که  بخش قابل توجهی از فیلم در پاریس و برلین اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر این، کشور فرانسه اقدامات قرنطینه خود را کاهش داده در نتیجه، مسافران آمریکایی می‌توانند به این کشور سفر کنند، ممکن است برخی تصویر برداری‌ها در فرانسه اتفاق بیوفتند.

به‌علاوه آقای واتانابه می‌تواند یکی از بازیگران فیلم جان ویک ۴ باشد. یا اینکه ممکن است بازیگران جان ویک ۴ بیشتر شامل قاتلانی باشند که در جان ویک ۳ مشاهده کردیم. اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم این است که جان ویک تنها برای خوردن سوشی به ژاپن نمی‌رود. او به دنبال خون خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

جان ویک ۴ فصل آخر این سریال نخواهد بود

در ابتدا قرار بود حق امتیاز جان ویک با جان ویک ۳ به پایان برسد، اما فیلمسازان احساس کردند که چیزهای بیشتری برای کشف در فیلم‌های قبلی وجود دارد. پیر شدن کیانو ریوز نیز یک عامل مهم بود، اما او نیز احساس می‌کرد که می تواند در چند فیلم دیگر بازی کند.

ریوز در جواب این سوال که تا چه مدت قصد دارد نقش جان ویک را بازی کند گفت، تا آنجا که پاهایم می توانند مرا ببرند. تا آنجا که تماشاگران می‌خواهند بروند. اما سوال اصلی این است، آیا جان ویک ۵ ساخته خواهد شد؟

تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4)

سال گذشته گزارشی مبنی بر اینکه دو قسمت مجموعه جان ویک ۴ و ۵ پشت سر هم فیلمبرداری می‌شوند، منتشر شد اما در حال حاضر، این برنامه‌ها لغو شده است. زیرا با اعلام تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) حرفی از تاریخ اکران جان ویک ۵ در میان نیست. جان ویک ۵ تنها زمانی منتشر می‌شود که جان ویک ۴ به پایان رسیده باشد.

بعلاوه اینکه ما در حال حاضر با یک بیماری همه گیر جهانی روبرو هستیم و زمان غیرقابل پیش‌بینی است. محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا فیلمبرداری را بسیار دشوار کرده است، و اکنون فیلمسازان باید هنگام فیلمبرداری مراقبت‌های بیشتری انجام دهند. متاسفانه سریال‌ها و فیلم‌های زیادی به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیگران متوقف شد.

تریلر فیلم 4 John Wick

با توجه به اعلام تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند بدانند که آیا تریلر فیلم 4 John Wick پخش شده است یا خیر. متاسفانه هنوز تریلر رسمی مبنی بر جان ویک ۴ پخش نشده است. تریلر‌های مربوط به جان ویک ۴ در دیگر سایت‌ها، تریلر ساختگی توسط هوادارن این فیلم بوده است.

اگر حالت خوشبینانه آن‌را در نظر بگیریم انتظار داریم که تریلر این فیلم در ماه‌های آخر سال ۲۰۲۱ پخش شود و احتمالا تریلر رسمی این فیلم در نزدیکی مارس ۲۰۲۳، تقریبا هم زمان با تاریخ اکران این سریال باشد. به محض اینکه تریلری مبنی بر جان ویک ۴ منتشر شود، در این سایت قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    فقط اینو میتونم بگم که ،خیلی سخته منتظر جان ویک بودن،مثلاداشتیم خودمونو اماده میکردیم واسه تماشاش،تیرمون به سنگ خورد😔😔😔😔😔

    پاسخ

    جاجی چخبره هرسال همینو میگید یک ساله دیگه ما باید باز تو کف بمونیم چخبره خب تازه شدیم۱۴۰۱ الان میگید واسه ۱۴۰۲ 😅😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐🤦 حیف خدایی باز باید تو کف بمونیم

    پاسخ